GALEN UTLOTTNING!!!

Viktigt: 18års gräns! Inga som helst undantag.
Får ofta höra att jag verkar vara så rolig att festa med och folk frågar ofta vart jag brukar gå när jag drar ut. Ja nu kan ni få chansen att festa med mig. Jag lottar härmed ut en hytt på Gaykryssningen som jag ska åka på. Hytten är för 4 pers så du får ta med dig 3 kompisar också, är det inte galet underbart va!?

Båt: Silja Galaxy
Hytt: B4 (för 4 pers)
Åldersgräns: 18 år (absolut inte under)
När: 26e februari 19:15
Från: Värtahamnen (Stockholm)

Alltså: Kommentera inlägget och säg varför du (och 3 vänner) ska få en gratis hytt och få festa loss med mig på årets hetaste gaykryssning på den feta båten Silja Galaxy! Glöm inte att ange blogg/mail så att jag enkelt kan kontakta er. för övrigt är det över 500 bokade så ni som tyvärr inte vinner och endå vill med bör boka snarast möjligt. Drar slumpvis en vinnare i slutet av veckan. Kör hårt nu och lycka till allihopa! Kyss från världens generösaste bög!



Kommentarer
Postat av: Ellen

Varför?

För att jag är en grym partypingla, och mina kamrater också! Och vad är roligare än att festa på gayklubb? Jo, antagligen.. GAYKRYSSNING! Helt underbart. Om jag inte vore fattig som en kyrkråtta skulle jag redan ha en hytt.



Håll tummarna för mig. Yey. Puss och kram

2009-01-26 @ 18:29:36
Postat av: SANIBO

blev superlycklig...sen var det ju 18-årsgräns.

2009-01-26 @ 18:32:48
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Louise

Hur underbart roligt skulle det inte vara att få lov att festa tillsammans med kungen på både fest och dans? :D

2009-01-26 @ 18:32:51
Postat av: Erica

För att Jag, Petra, Sophia & Lisa goes great together with you guys! Vi skulle ha så grymt roligt och det är någonting jag påriktigt kan garantera! Love you hun' Puss och kram / Sugafall.blogg.se

2009-01-26 @ 18:32:54
Postat av: bj

Självklart ska du bjuda med mig och mitt crew. Måste ju få fira av min tenta jag ska göra veckan före. Samt att du vet att jag vet att du vill ha med mig på båten. Du behöver en kontrast till dig själv: mig.



Amirio, vad säger du? Du, jag och tequila.

2009-01-26 @ 18:38:45
URL: http://bengtjohans.blogg.se/
Postat av: Agnes

Oh Amir, jag måste få den hytten!!

Jag älskar din blogg, jag älskar sättet du skriver och hur du alltid är dig själv.



Jag och mina kompisar vill hur gärna som helst bara komma bort härifrån (ett litet skitställe vid namn Sigtuna - hör du hur illa det låter?). Vi har funderat och funderat, vi måste ta oss härifrån helt enkelt.



En kryssing vore helt underbart. Och ännu mer glamouröst blir det ju ifall allas våran favorit bög är med, hur fabulous är inte det? Way over the limit! Oh gud Amir, lååt mig få hytten. I need it, I want it. I love you!

2009-01-26 @ 18:38:53
URL: http://bbigdeal.blogg.se/
Postat av: Malin

Om det är någon som kan shejka loss på dansgolvet till Womanizer så är det jag och mina vänner. Vi skiter fullständigt i vad folk tycker och tänker om oss, vi dansar och har oss så stället skakar!

Att åka på en kryssning med dig och en massa gaykillar är som givet för oss. Två av fyra har pojkvän och vi andra två orkar helt enkelt med killar just nu, det kan inte bli bättre än att festa loss helt villkorslöst. Jag skulle vilja kunna överraska mina vänner med detta som ett sätt att visa min tacksamhet för hur dom alltid ställer upp! Tro mig, Amir, VI skulle ha det kul tillsammans, det är jag övertygad om.

Vi båda är FIERCE! ;)

Jag skulle vara evigt tacksam om du lyckades välja mig. Jag har en tendens att aldrig vinna i tävlingar men jag håller tummarna stenhårt! Om du denna gång inte skulle välja mig får jag bara önska dig en riktigt skön jävla partynatt på östersjön :) PUSS malin



malin[email protected]

darbergmalin.bloggspace.se

2009-01-26 @ 18:47:03
URL: http://darbergmalin.bloggspace.se
Postat av: ♣ Sussis foto och designblogg

Jag och mina vänner borde vinna för att vi är ett gäng uttorkade bibrudar(2) och bögar(2) som verkligen behöver släppa loss på dansgolvet, skaka på döfläsket och visa att norrland rockat fett!!

Lovar att bjuda på en Vargtass och snus! SOm riktiga norrbottningar gör!! Du skulle garanterat inte ångra dig!



Min mail är: [email protected]

Min blogg: http://sofuckt.blogg.se

2009-01-26 @ 18:51:10
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Catrin

Så här är det: Det roligaste i partyväg jag vet är när mina gayvänner drar med mig på Pridefestivalen varje augusti. Nu vill jag ge tillbaka något till dessa partydrottningar. Och vad skulle inte vara bättre än detta? Snälla låt mig vinna. Vi skulle rocka järnet på dansgolvet så du skulle inte ångra dig, jag lovar.. :)

2009-01-26 @ 18:54:13
Postat av: Skånetös(caroline)

Jag anser att varför jag och mina tjejer ska vinna är pågrund av , vi bor i absolut LÄNGST ner i sverige: smygehamn(nära staden trelleborg) ..

Där finns inte mycket att göra här, vi har 2 som vi säger stora pubar vi kan gå på! annars måste vi åka någon mil för att komma till malmö & dansa på en nattclub! Vi är så trötta på detta lantliv, när vi är dessa sjukt roliga partypinglor och vill uppleva andra roliga saker .. Sen ett plus för mig att jag älskar båtturer, jobbade på scandlines båtarna här i trelleborg.

Jag älskar din blogg amir, du är verkar vara så fruktandsvärt rolig och så sjukt snäll mot andra!

om jag inte vinner, så hoppas jag att jag ändå en dag får träffa dig här i skåne ;) Kram caroline från längst ner i sverige

2009-01-26 @ 18:54:44
URL: http://carssa.webblogg.se/
Postat av: T

Hej Amir!!



Jag skulle gärna vilja vinna resan för att jag vet att tre av mina vänner väldigt gärna skulle vilja åka. Det skulle vara jätte kul att få överaska dem och se hur glada de skulle bli!! Sen skulle det ju vara kul att se dig shaka loss till Brittan också haha!! Kram

2009-01-26 @ 18:55:06
Postat av: Jessica

Hej Amir !

Jag vart helt till mig när jag såg ditt inlägg , faan va kul det skulle vara : D Festa loss med massa galet folk + dig , det vore ju en dröm ! Jag och mina tjejkompisar läser din blogg flera ggr om dagen och skulle tycka att det skulle va en möjlighet once in a life time . Plus att jag aldrig åkt färja i hela mitt liv skulle göra det hela ännu roligare . Snälla ta med dig fyra värmlandtjejer på resan !!!

2009-01-26 @ 19:04:50
URL: http://jmms.blogg.se/
Postat av: becca

fanfanfan!! det suger ju att inte vara 18 jue!!!! jag vill oxåå!!! fan va kul du vore att dansa till älskade britney med dej!! hoppas ni får en bra resa ni som vinner :) faaaaaaaaaaan

2009-01-26 @ 19:17:08
URL: http://brunettbecca.blogg.se/
Postat av: Patricia

Gaah! Du lär ju skicka med mig & mina vänner från dalarna!

Och eftersom jag också är från Östberga & fortfarande kommer ihåg att ni oftast käkade rosa pannkakor hemma hos dig & det skulle vara sjukt kul att träffa dig igen!



Patriciiia@hotmail.com

2009-01-26 @ 19:20:19
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/
Postat av: Deluxxa

tjenare jag skulle jätte gärna hänga med ut på sjön för en galen och vild fest med siljaline. det skulle bli ett dundrans party, du o jag på samma båt kan bara säga woho! time for party;D

2009-01-26 @ 19:21:56
URL: http://romakkaniemi.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag&mina vänner har tyvärr ingenstans att gå ut här i våran "vackra" stad, finns ett uteställe, och där hänger det bara en massa gamla gubbar som raggar på en, och närmaste partystället tar en och en halvtimme med buss, så detta hade varit en underbar lite överraskning till mina bästa vänner, och till mig med. Och måste tillägga att det är sjukt snällt och fint att du lottar ut ett sånt här pris, den som än vinner har väldigt stor tur, pusshej :D / anita

2009-01-26 @ 19:39:55
URL: http://seventhfloor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag tycker jag borde vinna kryssningen, för då hade jag bjudit med min allra bästa vän, som har flyttat 50 mil ifrån mig och lämnat mig alldeles ensam här i Uppsala.

Jag skulle även ta med min underbara bror som jag precis fått bra kontakt med och som just kommit ut som bisexuell. En annan anledning är att jag aldrig åkt båt, men vill gärna (jag menar, jag älskar att festa,dansa, migla.. och att göra det på en båt, FANTASTISKT!):-)

2009-01-26 @ 19:41:28
Postat av: Ronja

För att jag är så jävla party och skulle röja som en jävla idiot :D och för att det skulle va jävligt roligt att festa med dig och ted såklart! ;D

2009-01-26 @ 19:52:38
URL: http://metrobloggen.se/roraastar
Postat av: jonna

JAG TYCKER ATT JAG SKA VINNA FÖR ATT JAG SKREV EN ASLÅNG SOM BARA FÖRSVANN :(:( så nu kommer jag på något annat, Jag tycker att jag ska vinna för att isåfall kör jag ända från skåne till stochkholm :D jag kan lära dig skånska.

2009-01-26 @ 19:53:31
URL: http://hellobitches.blogg.se/
Postat av: Heléne Sundling

För att jag är en jävel på att festa!!!!! Nu säger jag inte detta för att verka cool eller nått liknande, men det är bara så sant. Dessutom så gillar jag Britney och det måste ju vara ett liiitet plus i kanten? Jag är som sagt en jävel på att festa.



PUSS



[email protected]

2009-01-26 @ 19:56:39
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Alle

Hej Amir, jag tycker att jag ska vinna för att jag läser din blogg flera gånger om dan, alltid när man är någonstans så blir man påmind om saker du gjort och då pratar man om dig ;) Du är dig själv och visar hela världen din ärlighet och det är de jag tycker om! Det är väldigt få som är som du. Hugs.A

2009-01-26 @ 20:07:55
URL: http://amartinez.blogg.se/
Postat av: Cissin

Jag vill verkligen åka på kryssningen och jag vet att vi skulle ha roligt om vi festade ihop amir! märkte ju på kattis att du var trevlig så skulle vara kul att va på samma kryssning som du :D

2009-01-26 @ 20:14:44
URL: http://celun.blogg.se/
Postat av: ..

vill bara säga at du är en så jääkla bra människa amir.

känner knappt dig men du verkar vara underbar :D haha

DU ÄR NAAAJS , glöm ej det !

PUSS PÅ DIG SNYGGING

2009-01-26 @ 20:21:00
Postat av: Caroline

Jag borde vinna, eftersom jag förtjänar en paus i mina genusvetenskapliga studier, dessutom är jag sjukt party :) (Haha detta var det bästa jag kunde få ur mig!)

2009-01-26 @ 20:29:14
URL: http://shitkvinna.devote.se
Postat av: Strumpan!

Du måste skämta?!?!?

Fan vad du är otrolig!



Skrev i en tidigare kommentar att jag funderade lite på att åka men inte visste om jag vågade av olika anledningar, men nu gäller det att gripa tag i chanserna när de kommer, kan ju vara det bästa man gjort i sitt liv liksom. Och nu är jag trött på att bara leva mitt liv som nån jävla robot, dags att hugga tag i mitt liv och börja leva det som jag vill!



Vinner jag så ska jag så stenhårt välta upp och ner på mitt liv och få ordning på det, fast det gör jag nog även om jag inte vinner xD



Än en gång; Du är otrolig som lottar ut en sån här grej!

Tack för att du ens ger folk chansen! :D

2009-01-26 @ 20:36:08
Postat av: Jennifer

Hej gulleplutt!

Jag vill vinna - för hur häftigt vore det inte att få fira Min 20 årsdag med mina 3 närmaste vänner på en superstor båt, och skaka rumpa med Amir!? Vore en crazy 20 årspresent till mig. Lovley!

2009-01-26 @ 20:36:40
URL: http://jennifersworld.blogg.se/
Postat av: Emille

Hejj om jag vinner ger jag kryssningen till min bror för han älskar att festa osv och han är skyldig sina kompisar massa grejer så det skulle vara perfekt att ta med sig 3 kompisar.. han har haft det jobbigt i sitt liv med att "komma ut" han förtjänar en resa..

2009-01-26 @ 20:54:12
Postat av: Sandra Tjulin

Vilka av er har sett Benjamin Buttons Otroliga Liv?? vad tyckte ni om den ?http://sandratjulins.blogg.se/2009/january/jag-var-pa-bio-igar.html#comment

2009-01-26 @ 20:57:45
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: alex

JAG ska få vinna för att jag är nybliven mamma till en liten pojk och jag har inte druckit en droppe sen den 26e februari -08!! Jag skulle ju göra bort mig framför allt och alla och det glädjer ju dom flesta!:)

2009-01-26 @ 21:00:14
URL: http://mammatilldominic.blogg.se/
Postat av: Lakritstrollet

Jag borde vinna eftersom bögar är det härligaste som finns. =)

2009-01-26 @ 21:12:11
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Jag och mina vänner har aldrig varit på en kryssning i hela vårt liv. Och skulle vara coolt att få fara på en.

Och den där verkar komma att vara jättekul.

Oh vi förtjänar det också. =)

2009-01-26 @ 21:12:50
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag ska vinna för att kunna festa loss med mina tjejkompisar, har annars bara åkt båt med mamma. Dessutom finns det ingen som skulle bli gladare än jag över att få träffa dig och dansa natten lång. Vilken upplevelse!

2009-01-26 @ 21:17:52
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Jonas

Jag tycker självklart att jag borde vinna för att jag är grym på att parta;)

Riktigt bra på att dansa till womanizer;)

2009-01-26 @ 21:21:27
URL: http://jonaskjallstrom.blogg.se/
Postat av: Darkanna

INGEN KAN PARTA SOM MIG!!;)



Simple as that!!!! plus att jag gillar boats!;D





2009-01-26 @ 21:55:30
URL: http://darkanna.bilddagboken.se
Postat av: emmi

varför skulle jag och 3 vänner inte vilja festa loss med dig ute på ett böljande hav? :D du verkar vara en otroligt öppen och harmonisk kille i dina bästa år, enligt mig det kan inte bli annat en succé! det var alldeles för längesen sist jag var ute på havet, när man är där händer det alltid grejer!

puss på dig

2009-01-26 @ 22:08:39
Postat av: Amanda R

åh, jag vill åka!!!

för att du är en hysteriskt BRA människa & det skulle vara hur ROLIGT som helst att följa med och visa some moves till Britney speeaaars!!



PUSS & nyp i rumpen :D

2009-01-26 @ 22:10:30
URL: http://bigworld.blogg.se/
Postat av: Ana

Tja

Idag har jag tittat på din blogg tusen gånger och så önskade jag att du hade upddaterat den varje gång jag tittade men så kom jag på att jag var ledig från plugget och att du hade annat att gör men din blogg har blivit som en drog för mig =)

Skriv på du så läser jag hehe

2009-01-26 @ 22:18:10
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: Petra

ÅH jag vill vinna. Länge sen jag åkte kryssning och hur roligt måste de inte vara med en gaykryssning ? Då skulle jag ta med mig min heta gaykompis till dig också ;) hehe

Min mail är: rock[email protected]

2009-01-26 @ 22:19:36
URL: http://petraandersson.devote.se
Postat av: Bianca

För att det skulle vara så jävla kul att festa med dig såklart!! =)



PUSS!

2009-01-26 @ 22:49:58
Postat av: Johanna

Hej Amir :)!



Först måste jag bara säga att jag helt ochj hållet håller med Maria som skickade det där mailet. Din blogg är verkligen underbar, och jag hoppas du förstår hur många liv du förgyller genom dina sjukt roliga och intressanta inlägg. Det är få bloggare (och jag läser MÅNGA bloggar) som kan få mej att verkligen skratta, men du är defenitivt en av dom. Jag älskar att du är så ärlig i din blogg. Du gör dej inte till. Det märks verkligen att du är dej själv till 100 % och det är det bästa som finns.



Jag tycker jag och tre av mina underbara vänner ska på åka på den sjukt roliga Gaykryssningen för att jag aldrig har varit på någon gayklubb över huvudtaget. Så varför inte fira debuten med en hejdundrandes kryssning med underbart folk som verkligen vet hur man festar.

Sen att man på köpet får festa tillsammans med den största partyprissen av dom alla (du såklart), gör ju det inte sämre haha. Men i vilket fall som helst så hoppas jag att du får en superbra kryssning (som skulle bli ännu roligare om jag fick följa med hehe) och drick INTE med måtta hahaha. Man får spåra på kryssningar and I know you will do so ;D!



Om jag har turen att vinna så är min mail: j0hanna[email protected]



Massa kramar/ Johanna :)

2009-01-26 @ 23:03:40
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Amir!



Jag tycker att du gör allt för att passa in i din gay-norm. Och det är inget konstigt med det. Men har du tänkt på att man som homsexuell alltid blir placerad i ett fack vare sig man är sterotypiskt-bögig eller beter sig som stereotypisk-hetro. Bara en tanke. Lets rock! På med med flytvästen Amir, för på båten ska vi schpruta!

2009-01-26 @ 23:09:40
Postat av: Zara

Okej! Nu kör vi.





Du borde fasiken välja mig nu, om du inte gör det blir jag fan riktigt sur och slutar läsa din blogg för en dag! Jag vinner aldrig något eller några saker! Fyllde 18 för någon vecka sedan, och känner av utelivet med en nypa salt och en stor hink med peppar. Nu är jag ju inte gay, men jag har vänner som är det, and i love to party whit them! Fyfarao säger jag!



Nu kan jag väl inte göra mer än att vänta på ett mejl från dig och säga att jag vann ? ;)







PUSS !

2009-01-26 @ 23:10:16
URL: http://intro.devote.se
Postat av: Nicolas

Jag borde självklart vinna den Amir! Yasmin tar med sig fejkleg och så tar vi med två fina 18-åringar till! Nej, men det skulle vara skikul, pözz

2009-01-26 @ 23:21:57
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag skulle ta med mig mina tre bästa tjejkompisar. för att vi är så sjukt galna av oss. Sen ligger den ena tjejen på sjukhus då hon fått blodpropp i lungan. Skulle ha varit på kryssning på fredag. men då hon ligger på sjukhus blir det tyvärr inget med det. så hoppas nu att vi får åka med världens bästa bög!

2009-01-26 @ 23:24:23
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: h.andersson

Tror att den där kryssningen kan behöva ett par norrlänningar som styr upp det hela. Eller får det hela att spåra ur! Välj själv (; Dessutom skulle jag bra gärna vilja se dig köra några sköna movies till brittan.

2009-01-26 @ 23:36:11
Postat av: anna

yo. allt bra här. livet är underbart. själv då?

2009-01-26 @ 23:46:56
URL: http://annaahlvin.blogg.se/
Postat av: matilda

jag skulle gärna vilja åka på en kryssning med mina tre vänner som jag inte har sett på snart tio veckor eftersom vi har haft praktik på en mängd olika håll och detta skulle vara ett perfekt tillfälle för oss att ha sådär grymt kul och bara umgås. sen så tycker jag att du verkar vara en sjukt härlig människa som alltid går din egna väg och bryr dig inte om någon annan.



2009-01-26 @ 23:53:33
URL: http://skitidetdu.blogg.se/
Postat av: Tania

Åh det hade varit så grymt och få åka med.

Jag tog studenten i sommar och har inte träffat någon av mina klasskamrater sen dess,det hade varit så grymt att få ta med dem på en liten minst sagt GALEN "reunion"!!!!



kram tania

2009-01-27 @ 00:28:49
URL: http://tiiintiiin.blogg.se/
Postat av: emilia

NI FÅR BANNEMIG INTE MISSA OCH FESTA MED OSS? INTE VI MED ER HELLER? FÖR TRO MIG, VI ÄR OSTSMAKEN PÅ OSTBÅGAR? VAD ÄR OSTBÅGAR UTAN OSTSMAKEN? VAD BLIR DÅ ER FEST UTAN OSS??

plus i kanten är också att jag inte är sjösjuk

2009-01-27 @ 00:52:07
Postat av: Andrea

Hej Amir !

Tänkte försöka vinna denna underbara resan duh pratar om :) , en dröm har alltid vatt att få åka på kryssning med några av mina närmaste vänner & få uppleva den med galna , underbara roliga personer som vill festa loss. tror att just denna kryssningen skulle göra minnen för livet på ett bra sätt.



Nu kan jag bara hålla tummarna :) ha det bra kraam .

2009-01-27 @ 01:53:32
Postat av: christopher

Jadu.. Du och jag på en båt, och sprit, och musik, kan det bli galnare?! jag lovar att vi skulle ha bäst!

2009-01-27 @ 02:48:48
URL: http://rahlenfeldt.blogspot.com
Postat av: Linus

cause its been a while;)

2009-01-27 @ 02:52:14
Postat av: Jo

Fyfan vad generös du är människa!

Om man inte försöker ta den här chansen är man ju lagom korkad. Själv är jag rätt så hetero, men vad sjutton. Sist jag var på kryssning blev jag och min bästaste bästa vän kallade för lesbiska hela resan.. Av alla på hela båten!



Och för övrigt jag tycker att jag borde få åka tillsammans med min bästaste bästa heterovän, min bästaste bästa lesbiska vän och min bästaste bästa bögkompis bara för att vi är världens bästa partygäng!

2009-01-27 @ 09:48:11
URL: http://c-c-cherry.blogspot.com
Postat av: Sandra

Behöver jag säga mer än att jag är en härligt glad partyprinsessa med glimten i ögat. I bring the party along with me!



All eyes on us at the center of the boat at the gaaaycruise. Ahhah!

2009-01-27 @ 10:05:28
Postat av: Jennie

nu har jag röstat på din blogg påQX, hoppas du vinner =)

2009-01-27 @ 11:24:20
URL: http://jennief.blogg.se/
Postat av: Yo

hej amiiiir!

åh vad jag vill vinna detta! bor i en mindre stad, är gay och här händer inte mkt i tell u. har precis broken up med min tjej och är i desperat behov av att få parta med mina bästa polare och bara slå klackarna i taket and go crazy.



[email protected]

2009-01-27 @ 12:47:08
URL: http://lightswillguideyouhome.wordpress.com
Postat av: Jenni

åjj, de va vekligen generöst! :) synd bara att man är under 18..

2009-01-27 @ 13:03:10
URL: http://jefr.blogg.se/
Postat av: EELIIN!!

fan, är inte arton år. Är ABSOLUT under!

2009-01-27 @ 13:18:35
URL: http://innepersonen.blogg.se/
Postat av: sara Johansson

Varför galaxy båten? det är den sunkigaste och äckligaste båten jag har åkt med någonsin!! Båten har varken rolig underhållning eller bra städpersonal..

2009-01-27 @ 15:46:27
Postat av: Albin

Jag tycker att jags ka vinna biljetterna för att vi känner varandra, Så då kan vi festa hela kvällen och en bit in på natten, Och sen för att jag ska knulla dej i alla ställningar som går hela natten!





2009-01-27 @ 15:56:13
URL: http://albingoespink.blogg.se/
Postat av: Chrille

Jag borde vinna för att då kommer jag att ta med Robin och två andra vänner och vi kommer dansa sönder dig på dansgolven!



2009-01-27 @ 16:28:18
URL: http://cdeticek.blogg.se/
Postat av: Joohan

Ja, DU ska välja mig. Det ska bli kul med blandat folk. Till exempel mig. Jag är själv bög och DÖV.

helt nytt för er kanske, då har ni chans att se hur en döv och bög person festar ;)

2009-01-27 @ 17:03:17
URL: http://mercid.blogg.se/
Postat av: J.

Hade vart grymt kul att få parta loss med dig och ett stort plus är att ja kan ta med tre av mina vänner vilket verkligen kan behövas att man får komma bort från vardagen och bara go crazy!

2009-01-27 @ 17:07:32
Postat av: Ellinor S

Jag skulle hätte gärna vinna pga att jag och mina tjejkompisar har varit på kryssningar förr. Vi vet hur man beter sig och inte. Vi ballar inte ur och dricker för mycket. Vi kommer inte ligga stupfulla i hytten 22.00 och missa hela kvällen. Vi kommer ha galet roligt med dig och måttligt med alkohol! :)

2009-01-27 @ 17:16:33
URL: http://estehlin.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker det skulle vara kul att få den. Det skulle vara något bra som hänt då det mest gått utför senaste tiden. Slutat med killen, kört i tentan och bor hos en som bara vill ha ut mig (om hon vore helt iskall skulle hon kört ut mig innan jag skaffat bostad). Så en kryssning med mina underbara girls skulle jag tycka vara en vändpunkt som visar att åtminstone något bra i början av 2009. Dessutom att få träffa dig som verkar superb skulle juinte heller vara helt fel!!!! ^^

2009-01-27 @ 20:27:23
URL: http://baraenmetod.blogspot.com
Postat av: malin

Tjena! Jag skulle gärna vilja vinna den här kryssningen, anledningen är att jag just nu går utan jobb, vilket såklart betyder att man inte direkt har råd att unna siga saker, MEN jag skulle så jäkla gärna vilja bjuda en av mina tjejkompisar. Hon har det väldigt gott ställt och hon insisterar på att jämt bjuda mig på mat, inträden osv fast jag tackar nej och tycker att det känns sjukt dumt. Det skulle vara så jäkla kul att kunna bjuda henne på något för en gångs skull, även om det inte blir pengar ur egen fick men ändå en upplevelse som jag verkligen tror att hon hade uppskattat:) Sen får syrran och ytterligare en vän följa med för att se till att vi håller det sedvanliga partymoodet uppe håller tummen

2009-01-27 @ 22:37:19
URL: http://malinkarlssons.blogg.se/
Postat av: Nic

Hej Amir! jag skriver för en kär väns räkning.

Min underbara dramaqueen har tappat gnistan och behöver piggas upp. Både han och jag lever i en småstad, där det inte tas så lätt på homosexualitet. Så skulle jag så himla gärna vilja ta honom ut på ett litet kryssnings äventyr där han kan få möta Riktiga människor som ser honom som den fantastiska människan han är. Och kanske han hittar kärleken? Önskar honom allt det bästa. tack för en bra blogg.

Keep on rockin' :)

2009-01-27 @ 22:40:53
Postat av: Emma såklart!

Vem vill inte att vi närkingar ska sluta gnälla? Så styr in mig o mina kompisar så lovar jag att aldrig mer gnälla i hela mitt liv ;D haha PUSS

2009-01-27 @ 22:51:05
URL: http://plastblomma.devote.se
Postat av: farah

det skulle vara jävligt kul att dra dit då ett par polare ska dit, men jag tyvärr inte har råd att pröjsa för äventyret själv. en fattig student som jag skulle bli svinglad för det här. ha det gött!

2009-01-27 @ 22:54:21
URL: http://farii.blogg.se/
Postat av: Karin

Min ända anledning är väl egentligen att jag verkligen behöver göra något kul för ett tag. Håller på att bryta ihop för tillfället, Så varför inte försöka vinna en plats på denna båt med underbart folk och framför allt partyprinsen Amir ^^ hehe.

2009-01-27 @ 23:35:00
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Petra

Men fucking amir baby...

You know you want us there ;)

gaaah, va galet roligt det hade varit helt enkelt. Vi hade dansat loss med dig hela långa natten och supit oss fulla, och haft en natt vi länge kommer minnas.



/Petra & eeerica, kanske snygg-jon får joina? ;)

2009-01-28 @ 00:00:16
URL: http://lillabil.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Amir :)



Det är så att jag och min tjejkompis flyttade till Stockholm för ett halvår sen ungefär och vi har sedan dess letat efter en schysst gaybar eller klubb att gå till, men vi har inte hittat nån. Så nu känner jag att vad skulle inte vara bättre än att åka på en gaykryssning och festa loss ?! Jag menar, vi får festa med dig plus att min tjejkompis aldrig har varit på kryssning förut så det skulle verkligen vara en upplevelse :) Min mail är : [email protected]



Pussar och kramar Elin :)

2009-01-28 @ 13:20:54
Postat av: jessica

hejsan!

Skulle vara skitkul att få åka dit med 3 av mina bästa vänner. Vi har tyvärr glidit ifrån varandra rätt mycket nu de senaste året. Och en "återförening" med att få åka båt och festa järnet tillsammans med dig och massa annat roligt folk skulle verkligen vara det ultimata! Vi har pratat om att åka allihopa tillsammans någonstans flera 100ggr men det har inte blivit av för vissa inte har råd osv. Sedan tror jag att båten behöver några galna norrläningar att festa med! haha



En av mina vänner är flata och har varit på massor med olika gaykrogar, och säger att det är det roligaste folket att festa med. Jag har sjäv varit på några sånna här i stan ett par gånger och tycker själv att "gayfolket" är sjukt mycket roigare, eftersom många av er verkligen vet hur man sälpper loss! /Kram jessica

2009-01-28 @ 14:12:23
URL: http://jasshole.blogg.se/
Postat av: ööö§

är det int lite riskigt, för det kan ju vara nån pedofil som bara vill ha sex med dej!!!

2009-01-28 @ 14:37:34
Postat av: Jonas

Då skulle man kommentera om kryssningen ja, själv tycker jag att du borde ge mig och mina tre vänner partykryssningen då de är flest tjejer som har kommenterat och väldigt väldigt få killar. Och jag vet ju att du är bög och inte hetero och det säger ju allt. Eller hur? Jag och tre bögar och de är ju större chans att du finner dig någon heting för kvällen än om du hade ger kryssningen till 4 tjejer.

2009-01-28 @ 15:03:02
URL: http://jonas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej jag tycker jag skall vinna för då kan jag ta med min gay kompis på den kryssningen, för han får alltid gå fester med mig och där är de alltid bara straighta. Ett sätt att göra han glad och ge något tillbaka:)

2009-01-28 @ 16:02:44
Postat av: A

det känns jävligt konstigt att skriva en anledning till varför man vill åka med på kryssning. det handlar ju självfallet om att få festa loss. finns ingen annan ursäkt.



let's get this party started.

2009-01-28 @ 19:34:42
Postat av: Isabelle

JAG måste vinna!!!

Min kompis (www.straussi.blogg.se) jobbar på galaxy o har tjatat om denna kryssning sedan han först fick höra talas om den!!

O så har jag en kompis som precis blivit singel som verkligen kan behöva komma ifrån o festa me lite ordentligt folk!!! :P



[email protected]

www.bellanova.blogg.se

2009-01-28 @ 21:32:09
URL: http://bellanova.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill vinna kryssningen med anledningen att jag har flyttat 83,5 mil hemifrån för att plugga radioproduktion uppe i piteå. Självklart saknar jag alla mina fab. kompisar hemma! Hur tufft skulle inte det vara att överraska dom med något sådant här!

Och Hey! Det är gaykryssning! Man kan dansa hur man vill med vem man vill utan att någon sliskig kille är på en som en slemmig mask!

2009-01-28 @ 22:58:09
URL: http://fimpen.bloggagratis.se
Postat av: sheila

Hej jag skulle vilja gå på kryssningen med mina tre vänner för att helt enkeslt visa att det är så mycket roligare att festa med homosexuella än straighta.. + att jag har sett hur du och dina vänner dansar så det vore sjukt kul att få festa loss på båden :)



Kramar Sheila

2009-01-29 @ 22:53:34
URL: http://sheilawoods.blogg.se/
Postat av: Ellinor S

Varför godkänner du inte mina kommentarer? Vill vara med och tävla men du godkänner mig aldrig :/

2009-01-31 @ 20:20:58
URL: http://estehlin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Jag skulle verkligen behöva en sån kryssning!

Min pojkvän dumpade mig idag och det enda jag vill göra är att ta med mina bästa brudar som stöttar mig på en once in a lifetime upplevelse. Plus att bara få parta loss och glömma idioten som lämnade en sån snygg brud som mig och leva livet! DET hade varit riktigt nice!



hare bra

kram

sandra

2009-01-31 @ 21:23:54
URL: http://sandree.blogg.se/
Postat av: Natteli

Som arbetslös mamma är det inte ofta man har råd att unna sig saker så jag skulle vilja vinna denna båtresa just för att få dansa häcken av mig ett par timmar, nått som jag inte har gjort på mer lr mindre 3år!

Kompisarna jag skulle ta med mig skulle vara en gammal barndomsvän som jag inte har träffat på år och dar. Sedan det självklaraste; Min bästis! Hon har flyttat så långt ifrån mig så vi träffas inte alls lika ofta längre.. Och hon ska flytta ännu längre bort nu pga att hon ska börja plugga långt upp i norrland.. :( Min tredje vän tror jag nog skulle få bli min superunderbara och goa kusin som även hon bor alldeles för långt ifrån mig fast åt andra hållet! :P

Vinner jag denna resa så är det deras skyldighet att komma hit och joina mig! Nått jag inte tror att dom skulle ha nått emot! haha ;P

2009-02-01 @ 01:43:19
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: linni-r

SKulle helt enkelt bara vara sjukt kul! Har aldrig festatr med gay peopl before.

2009-02-01 @ 02:01:50
URL: http://linnirows.blogg.se/
Postat av: sara

Man är lätt värd att få avnjuta en liten partyrutt efter en tenta! I övrigt är man fast på Gotland, vart ska man gå ut och parta liksom?



Keep up the good work Amir!

2009-02-01 @ 10:46:15
URL: http://keivo.blogg.se/
Postat av: Sussi

Amir! Du vet hur roligt vi skulle ha det där. Har egentilgen ingen mer anledning än att säga att vi kommer ha riktigt jävla roligt och vi kommer göra kvällen oförglömlig. Hahahah ;)

<3

2009-02-01 @ 11:19:28
URL: http://sussitussi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Varför ?

Jo för att jag percis flyttat upp till Stockholm från Skåne och det måste väl firas eller hur?! ;) Dessutom saknar jag mina vänner från Skåne så dettta hde varit ett utmärkt sätt att få umgås och ha kul.

2009-02-01 @ 11:57:58
URL: http://www.monciciflickan.blogspot.com
Postat av: Anton

Det är klart att det är jag och mina vänner som ska få åka! Eftersom jag flyttar ner till sthlm i de dagarna så hade det varit underbart att få köra "välkommen till storstaden - festen" på båten, om ni är beredda på en galen norrlännings upptåg dvs!

2009-02-01 @ 12:13:58
URL: http://www.dendaranton.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Varför jag borde få den där hytten är för att det kommer bli helt galet! Skulle absolut vilja festa med dig och du verkar vara en helskön kille, delad humor här ;) haha. Men helt enkelt för att det skulle bli helt galet jävla kul!



Take care

2009-02-01 @ 14:03:43
Postat av: Carro

Hej Amir!



Jag tänkte först, som de flesta andra skriva att jag vill vinna denna kryssning eftersom jag och mina vänner är galna festprissar som älskar allt som har med party, dricka och dans att göra! Men... Sanningen är den att jag framförallt vill vinna denna kryssning för att min goa vän inte fått sig ett ligg sedan Pride 06, och tro mig, hon är i stort behov av att ha lite oskyldigt kryssningssex med en het flata! :)



Såå, jag håller tummarna hårt och hoppas på en helskön kväll på båten tillsammans med dig och alla andra härliga människor!



Kram Carro

2009-02-01 @ 15:24:47
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Marre

Partyhytten skulle vi kalla den,

där kan vi ha efterfest min vän.

Pimpla vin och öl natten lång,

Skaka rumpa till Britneysång.

När morgonen mot oss le,

Frossa på någon frukostbuffé.

2009-02-01 @ 18:16:47
URL: http://thetalesofme.blogg.se/
Postat av: Ninos

Dels för att vi behöver en ny start och vad är bättre än att Festa loss på en Gaykryssning tillsammans? Skulle väl ta med mig party vännerna och rocka loss, för att inte tala om inta Dansgolvet och visa hur en riktigt "Man -izer" gör ;) Det blir ett äventyr som hela Blogg-Sverige skulle önska sig få ta del utav!!



I know you love me, Ninos

2009-02-01 @ 21:24:29
URL: http://farbrorninos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0