Jag kan köpas

Måste börja röra på mig nu. Patrik kan ju inte få stå och vänta på mig, han har ju lixom köpt vin åt mig. Nästan så att man blir kär i killen direkt haha. Nejmen faktiskt jättegulligt att han vill bjuda på vin, är han knappast skyldig mig lixom. Har i alla fall fördrivit tiden med att dricka lite rosé vin och spelat kort med min lillebror, mysigt va!? Nu ska jag möta upp en tjejkompis så att vi kan ta bussen och sen tunnbelbanan tillsammans. Känner på mig att det kommer bli en lyckad natt.

Ta det lugnt med alkoholen (skojade bara, kör på) och ha det underbart.
Kyss på er alla så hör vi imorgon! Ha en underbar fredag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ta't lungt!

2009-01-30 @ 20:43:19
URL: http://snoppattack.blogg.se/
Postat av: Jasmine

hej amir! ska inte du vara med i freezen imorn i centralen? 5000 är med kmr bli skitballt! läs mer https://www.flashback.info/showthread.php?t=830944 och kolla på freezen i NY http://www.youtube.com/watch?v=jwMj3PJDxuo

det här kmr bli europas största!

hihi

du har en grym blogg

2009-01-30 @ 20:54:27
Postat av: Laura

Hej Amir ! :D vill bara först säga att jag älskar din blogg ! Först läste jag jämt blondinbella, sen Kenza, och nu den senaste månaden hitta jag dig.. när jag läser din blogg så är det verkligen intressant, du skriver ibland så roliga grejjer, du är fett skön !

Just nu är jag med mina kompisar o förfestar lite, sen blir det krogen i en jätteliten stad, eller en kommun som man ska kalla de haha :) Hoppas din kväll blir lyckad vilket det kommer bli ! Puss & Kram :D

2009-01-30 @ 23:08:05
Postat av: flisen

heeeej amir! vi låg i sängen hos tora, på sussis 18års firande, och pratade om "soldaten"



PUSS, du skulle adda mig, puss igen

2009-01-31 @ 02:10:33
URL: http://flisenfisen.blogg.se/
Postat av: Patrik lav lav Krook

Tack för igår baby <3 ;D

2009-01-31 @ 09:32:24
Postat av: .

Vad är du=)?

Hoppas du hade det kul i går kväll. och att du har kommit hem fint å så:D



Väntar på att se inlägg här efter kvällen du hade i går ;)



Läst din blogg i flera veckor nu och jag kikar in varje dag.



Min favoritblogg är just din=)



Hoppas allt är bra med dig=)

2009-01-31 @ 11:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0