Kommentar jag fick:

"Hej Amir har du inte tänkt på att gifta dig med en kvinna ? eller har du inte tänkt på att jag vill skaffa barn ? .... jag tror du ändrar dig snart och blir tsm med en kvinna eller vad säger du?"

Varför skulle jag ändra mig!? Sin sexuella läggning är inte något man själv väljer och kan ändra när man känner för det hur som helst. Jag är inte vetenskapsman så jag kan inte säga vad som bidrar till att en tjej eller kille blir straight/homo/bi men jag tror definitivt väldigt starkt på att ens barndom och miljön man lever i påverkar ens sexuella läggning. Folk måste ändå fatta att jag aldrig kommer att bli kär i en tjej eller finna henne attraktiv? Jag gillar killar och så kommer det alltid att vara.

Den dagen jag gifter mig med en kvinna kan ni måla fan på väggarna!


Kommentarer
Postat av: S

Du förstår inte hur fruktansvärt tröttsam din blogg är. Har halkat in hr på bananskal ca 2 gånger och jag förstår ärligt talat inte vad folk finner så intressant med din blogg.



Wow du är homosexuell. Gud så fascinerande. Det är riktigt töntigt att du använder din homosexualitet som en image för att få fler läsare. Det är helt uppenbart. Kan din blogg handla om någonting annat ä "ja, jag är bög och jag älskar det", "Jag knullar med killar och är en stoltmbög", "Jag är bög", "Idag fick jag en kommentar om att jag är bög", "Man föds bög", "Jag är bög". Älskling, vi har fattat. DU ÄR BÖG! Så snälla skriv någonting annat. Och hälsa Kenza att det var ett misstag att göra dig känd.

2009-01-02 @ 19:02:57
Postat av: Per

Hur kan du sitta och säga några inlägg längre ner att tjejerna i VS-showen är sexiga och sen i detta inlägg påstå att du inte kan finna en tjej attraktiv? Du säger emot dig själv i mycket, det här är bara ett litet exempel.

2009-01-02 @ 19:26:18
Postat av: nicole

håller med S totalt man liksom fattar du är bög det räcker man läser det typ på varje mening

2009-01-02 @ 20:41:55
Postat av: Helena

Tror du verkligen att ens uppväxt och miljön man lever i påverkar ens sexuella läggning? Jag har funderat på det men jag är osäker. Vissa säger att ens sexuella läggning bestäms innan föseln...Gillar din blogg btw läser den varje dag...om jag inte sagt det innan...Jag säger det i varje kommentar för du håller nog inte reda på alla som skriver kommentarer haha. Kram på dig xoxo

2009-01-02 @ 21:04:30
URL: http://www.metrobloggen.se/xoxohelena
Postat av: mm

den där kommentaren var ju jätteseriös va?

2009-01-02 @ 21:52:24
Postat av: Malin Deilert

Nej, du är absolut bra som du är. Vi är ju de vi är. Man ändrar ju inte sin personlighet sådär eller nå.



Och fattar inte vada det gav S heller att kommentera sådär.

2009-01-02 @ 21:56:07
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Nikki

Det här har väl egentligen inte med det aktuella inlägget att göra. Men varför ska ni (syftar på bögar) göra det så fruktansvärt märkvärdigt att vara just homo? Är det undermedvetet (jag tvivlar)?



Stör mig lite.

2009-01-02 @ 23:05:24
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: vanessa Lopez

Du glömde transpersoner hjärtat, föresten så gillar jag ditt hår, färgen är fin vart har du fixat den?



Ialla fall det finns så många haters, de så typiskt att få sådana bittra komentarer från anonyma hatare, dem är så avundsjuka och fega som passar på att spy upp galla. Gud vad dem måste må dåligt själva. Bara för att dem inte har något att bli kända för, har dem inget bättre för sig eller?



Kram Vanessa TS

2009-01-02 @ 23:20:20
URL: http://www.metrobloggen.se/transsexuell
Postat av: Amelia

Jag måste faktiskt säga emot dig där litegrand, jag har absolut ingenting emot homosexualitet, jag som tjej älskar bögar och har inga problem med lesbiska! Jag tycker varenda individ förtjänar kärlek, det spelar ingen roll då om vem man är kär i eller vilket kön man dras till. Men jag tycker vi i samhället är lite snabba att dela in människor i fack, du är bög, du är lebb du är si eller så. Jag tror att man blir kär i en människa , inte ett kön, just nu ser jag mig som helt hetero och jag har aldrig direkt känt mig attraherad av någon kvinna men jag tänker aldrig säga aldrig för vem vet, min själsfrände kan ju vara en kvinna, jag tror inte det är omöjligt!



Kär blir man faktiskt i en person, en människa inte i ett kön!

2009-01-03 @ 01:14:25
Postat av: Amanda

Palla att folk försöker ändra på dig? O_o

Jag säger som min kloka vän Ida; Alla är annorlunda

2009-01-03 @ 01:15:18
URL: http://amsoca.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej, gu vad jag gillar den här bloggen. Den är intressant att läsa och sedan tycker jag det är härligt med de som står upp för sig själv oavsett vad andra tycker tummen upp :)

2009-01-03 @ 01:39:54
URL: http://www.vunnenstyrka.blogspot.com
Postat av: Nani

Men ggud vad är ditt problem "S"? Om du inte gillar bloggen varför läser du den?

2009-01-03 @ 12:11:56
URL: http://naanis.blogg.se/
Postat av: ragid

haha Amir bre :D vfr just kishti? hahaha :D

2009-01-03 @ 12:34:22
Postat av: aaa

Tror du att du hade varit bög om du typ var uppfostrad i Tunisien?

& en sak som jag ofta undrar över : Varför är en del av er så ..kvinnliga? Du tillexempel, smink, gester med händerna, slingat hår ( färga om det snälla ?! )

2009-01-03 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0