Maktgalna?

Undra ifall alla lärare är maktgalna?

Jag sjukanmälde ju mig igår och på kvällen fick jag ett mail av min lärare som sa att han skulle boka tid för hälsokontroll åt mig bara för att jag var sjuk så ofta. Så ofta? Snacka om att överdriva och ta i. Blev jätteirriterad så nu när jag vakna sjukanmälde jag mig igen och skrev även att han kan skippa hälsokontrollen och boka tid hos skolans psykolog istället, kanske kan gå dit  och säga att djävulen satt sig i min kropp eftersom att jag är bög, och att jag ser spöken ibland?

Jadu, torrbollarna till lärare i min skola behöver livas upp.

Kommentarer
Postat av: Mama

Haha! Du är rolig du =)

2009-01-30 @ 10:12:50
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: N

FY FAN VAD ROLIG DU ÄR! :)



min lärare frågade mig häromdagen om jag behövde hjälp, alltså med någon uppgift eller så. jag svarade på skämt att jag behövde en livscoach. då tog hon mig åt sidan och frågade hur jag mådde och om jag hade det jobbigt osv. haha, ingen humor.

2009-01-30 @ 11:03:20
Postat av: läsare

Du tror verkligen lite för mycket om dig själv...

Läraren bryr sig väl antagligen? Var tacksam för det istl?!

Du har en jävla attityd, du blev nedslagen förut, om man tänker ett steg längre, har det enbart med att du är homosexuell att göra?

Jag vet att du tycker om att provocera, men att göra så där mot din lärare som faktiskt bryr sig tycker jag är fel. Sen får du räkna med konsekvenser, t.ex. det som hände i tunnelbanan... tyvärr !

2009-01-30 @ 11:09:12
Postat av: Annika

haha, fan vad du är skön Amir.

2009-01-30 @ 12:02:31
Postat av: Elham

Han följde nog bara rutiner som eran skola har. Har inget med att göra om han är maktgalen eller inte. Ibland måste man tänka att lärare är människor. Inte bara lärare. Han har ett jobb och i det jobbet har han en chef (rektorn) som bestämmer vilka återgäder som krävs vid upprepade sjukdomstillfällen. Även din lärare måste gå på en häsokoll ifall om han sjukanmäler sig mer än ett viss antal ggr per år.

2009-01-30 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0