Man måste vara fin idag

- Vaknaaaaa!! Mormor & morfar är här när som helst ju!

Ja då springer man upp fort som fan för att fixa sig och få i sig lite frukost. Tror ni inte klockan bara är strax innan halv 12 då eller? Tack för den mamma, ingen respekt alls för oss tonåringar som ligger och pratar i telefon halva natten och sedan behöver ta igen den förlorade sömnen under halva dagen, haha. Nejmen pratade med en kille från Malmö igår (inte den vanliga, haha). Fast vi låg mest och skrek på varandra och samtidigt som vi pratade läste han min blogg och självklart skulle han ifrågasätta hälften av det jag skrev, frustrerande men ändå lite gulligt.

Whatever, mormor får acceptera hur jag ser ut idag. Hon är en såndär typisk svensk surkärring. Hon skulle aldrig låta mig ha på mig mjukisbyxor eller gå med okammat hår. Och hon fattar ju inte nya trender heller, när jag tar hårspray och fluffar till håret tror hon jag är dum i huvudet eller något haha, riktigt söt brud detdär alltså. Min baby alltså, mormor!


Kommentarer
Postat av: RÄÄN

Du är riktigt jävla ful gubben, bara så du vet ;)

2009-01-18 @ 12:48:46
URL: http://knowles.blogg.se/
Postat av: diana

Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips!



MISSA INTE MINA TÄVLINGAR - VINN LYXIGT LÄPPGLANS, PRENESENTKORT FÖR 400 KR!!

2009-01-18 @ 12:56:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: mathilda

känner igen det där! så fort mormor o morfar kommer måste man klä sig jäättefint:P

2009-01-18 @ 15:14:54
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Jenny

ahaha baby mormor, det är dagens :D <3

2009-01-18 @ 15:31:49
Postat av: Jeezy

du ser ju pigg ut;)

2009-01-18 @ 16:52:22
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: hej

skivad snopp på macka GOOTT

2009-04-01 @ 11:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0