Behövde duschen

Haha jag är så korkad. Det sägs ju att håret bleks om man solar med citron i håret. Självklart tog jag en citron och pressade ur skiten i håret. Trot hela jävla badkaret var fullt med citronbitar haha, citronvatten någon? Innan jag kan dra till stan nu så måste jag bara föna och platta håret. Smink skiter jag såklart i. Den som sminkar sig under dessa soliga dagar är ju korkad, man får ju hur mycket färg som helst i ansiktet bara av att gå runt i stan på dagarna. Kommer smörja in benen och armarna med sololja också innan jag drar till stan ;)

Varför ser håret så mörkt ut när det är blött?

Kommentarer
Postat av: elina

haha, då är jag kanske korkad. för jag har då mascara fastän de är sol :) men inge fondation!

2009-06-25 @ 15:32:12
URL: http://elinaohman.blogg.se/
Postat av: Linda

Ciao Amir! Jag följer din blogg, du har en kul vardag. Det här är första gången jag kommenterar, idag kunde jag bara inte låta bli. Du är ju skitfin i nya håret men ska du inte bleka ögonbrynen också? :)

2009-06-25 @ 15:37:38
Postat av: Josefine

Håret bleks om du har citron i håret och sitter ute i solen. Då blir det jätte blekt.

2009-06-25 @ 16:31:15
Postat av: Jessica

citron i håret sliter som bara den! Bara dumt att utsätta håret med citron i solen

2009-06-25 @ 16:44:47
URL: http://jasshole.blogg.se/
Postat av: Samuel

Hur kan du ha fått så snygg blond färg på så kort tid? Du hade ju ganska mörkt hår innan. Håller nämligen också på och försöker bli blond, men får inte till någon snygg färg.

2009-06-25 @ 17:30:08
Postat av: Maria

Ojoj, det sliter som tusan!! Finns bra sprayer, typ kamomillspray (tror jag det är!!) som man kan ha om man vill få ett solblekt resultat.

2009-06-25 @ 19:26:39
URL: http://gultarmband.blogg.se/
Postat av: L.

Amir amir amir! Snälla du :P tänk logiskt. VARFÖR skulle håret blir blekare av CITRON?! solen, ja, den bleker men INTE citron :P även om vissa här tror det. LOGIK KÄRA MÄNNSIKOR! LOGIK! däremot har havsvatten en viss medverkan i blekning :) men eftersom du är libanes med mörkt hår så blir inte ditt hår märkbart ljusare, bara vårt svennebananhår :)



men jag tycker att du är sexigare med mörkt hår, och det är synd att en sån pudding som du är gay ;D rawr! ;D

2009-06-25 @ 23:04:07
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Blev det bra med citron i håret då? Har också funderat på att testa det :)

2009-06-25 @ 23:06:02
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så jävla cool amir! keep up the good work :) :*

2009-06-25 @ 23:21:45
Postat av: fia

vodka bleker med. eller ja, jag har hört det. fast det kanske är onödigt att spilla sprit i håret för att bli blondare. kör hårt på citronen ;)

2009-06-26 @ 00:40:42
Postat av: Sandra

min frisör sa att citron EJ sliter eller skadar håret på något sätt. Pressa citron i en vattenpray flaska och spruta på håret sen äre bara att gå ut o sola med dig :D funkar perfa!

2009-06-26 @ 01:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0