Jag har mitt lilla rehab

Malin
säger:
Amir! nu får du ta och berätta vem du sover hos hela tiden som är så hemligt ;D berätta! haha

Amir svarar: Jag sover inte borta, jag knullar borta!!! Okej, kanske inte haha. Nejmen jag har min lilla babe som jag rymmer iväg till ibland. Älskar att det är en bit bort. Buss i 20 min, tunnelbana i 20 min och sedan en till buss i 40 min, underbart ju? Ibland blir man äcklad av att varje dag se samma människor göra samma saker. Så jätteskönt att bara åka bort och vara med någon liksom. Shit, låter som att jag drar till en gubbe på 40 bast som ger mig vin till middagen och sedan har sex med mig när jag är full haha, men absolut inte. Vill jag jobba så säljer jag mig inte under 40.000 liksom, och man får valuta för pengarna, grrrr haha! Nejmen låt oss säga såhär... det är ingen speciell (på det sättet) jag drar till och vi gör inget speciellt heller. Bara någon som det är skönt att åka bort till ibland, omväxling :)

Okej... detdär var årets rörigaste inlägg haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

scysst att säga att det inte är någon "speciell" du åker till !?

2009-06-19 @ 13:44:06
Postat av: emma.

dedär va ett rörigt inlägg x) hahahahhah

2009-06-19 @ 13:46:35
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Intenso

bara du är lycklig

2009-06-19 @ 13:59:39
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Tanya

Haha, KK? =)

För skulle inte tro om du sa att ni inte gör något alls, eller???=)

2009-06-19 @ 14:03:13
URL: http://taanyaa.blogg.se/
Postat av: C

Uppsala? ;)

2009-06-19 @ 14:33:28
Postat av: Anonym

Har ni tänkt på telefonsamtal på morgonen?



Lisa ligger och sover och väcks abrupt av att telefonen ringer och det tar ett tag innan hon inser att det verkligen ringer. Lisa försöker harkla sig och värma upp rösten, dock till ingen nytta för konversationen blir alltid densamma:



Lisa: Hej

Pelle: Oj väckte jag dig?

Lisa: Nejdå, eh jag är bara lite förkyld...



Varför är det alltid så? Varför kan Lisa inte bara säga att Pelle väckte henne? Känner Lisa skuldkänslor för att hon ligger och sover när Pelle är vaken eller är Lisa rädd att Pelle ska känna sig dum för att han väckte henne? Sen undrar jag varför Pelle måste fråga om hon sov? Om hon sov innnan kvittar det väl för hon är ju vaken nu.



Hur gör du när du svarar?

2009-06-19 @ 14:37:00
URL: http://menjagsadet.blogg.se/
Postat av: Steff

Är du iranie ?

2009-06-19 @ 14:39:44
Postat av: Arkenfjall

Tja, jag är en 17-årig tjej som bloggar om mitt liv, kändisar(som lady gaga, coldplay, christina aguilera och tokio hotel m.m), mode(som jag älskar och är galen i!), filmtips(jag ger tips på bra filmer!) m.m

Jag är ett stort th fan!

Checka in och lämna gärna kommentarer, så kommenterar jag era! Jag upptaderar med flera intressanta inlägg varje dag!;) puss på er gölls! ;) ps:jag älskar mig själv!;)

2009-06-19 @ 14:46:11
URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Postat av: malin

haha, värt

typ sånt man har väner till?

flyy verkligheten, wie

2009-06-19 @ 15:05:40
URL: http://miljonerbitar.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Kan du inte döpa denna mystiske person till något ändå. Säg. Kaninen?

2009-06-19 @ 15:18:03
URL: http://rebeckafahlestal.blogg.se/
Postat av: Hannes

att ha en KK måste vara bland det mest hälsosamma för alla singlar EVER! :D

2009-06-19 @ 15:50:31
URL: http://voa.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du bög på riktigt ? knullar du med killar och så haha ? ;D

2009-06-19 @ 16:17:47
Postat av: isabelle

"Vill jag jobba så säljer jag mig inte under 40.000 liksom, och man får valuta för pengarna, grrrr haha!"



HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, säger det igen, DU ÄR SÅ FUCKING SKÖN!!!!!

2009-06-19 @ 17:12:35
Postat av: Frida

A det var det:D Besök min fjortis blogg

2009-06-19 @ 17:29:03
URL: http://princessf.blogg.se/
Postat av: malinnilssonk

Haha, okeej ;D Undrade just varför jag hade så många läsare just idag. Sen såg jag detta ;) men jag fick väl iaf lite förklaring iaf i guess ;D

2009-06-19 @ 17:51:26
URL: http://malinnilssonk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha förlåt men är hemma på midsommar (tyck synd om mig) och kom in på din blogg, tyckte stycket med att han skulle vara 40 bast var skitkul för tänkte faktiskt också en någorlunda lik tanke, ha det gott

2009-06-19 @ 22:34:51
Postat av: theresia

hahaha förlåt men är hemma på midsommar (tyck synd om mig) och kom in på din blogg, tyckte stycket med att han skulle vara 40 bast var skitkul för tänkte faktiskt också en någorlunda lik tanke, ha det gott

2009-06-19 @ 22:35:41
Postat av: Confused

Hej amir, Jag är en person som folk oftast snackar om. Vet inte varför dom gör det men de är väll för att jag gör saker folk inte vågar göra. Jag är typ nån som folk alltid måste snacka om eller snacka skit om de kan va om vad som helst om vem jag är med eller om vem jag är tillsammans med. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra de kan va lite roligt då och då att skratta åt folk som inte har något annat för sig som snackar skit om mig liksom. Men ibland kan det vara jobbigt. Jag är själv utländsk men född i sverige och umgås mycket med olika folk. Jag gillar alla haha. Men grejen är att jag nyligen börjar snacka med en svensk kille som jag tycker om och de har folk såklart fått reda på nu snackar dom om de också fucking jävla kuk damp jag får vette fan vad jag ska göra. Du verkar kunna sånt vad ska man göra? ska man skita i allt som vanligt även om de kan bli jävligt jobbigt ibland? åh hjälp mig du verkar va expert på de här. Pusspuss jag gillar verkligen din blogg fortsätt så!

2009-06-20 @ 00:01:44
Postat av: Anonym

hahaha , fy fan va skön du är :)

2009-06-20 @ 13:47:56
Postat av: Lisa

Jävla spaaaaam ;O



Vill bara säga att du är så sjukt jävla rolig asså. Skrattar alltid i min ensamhet när jag kollar på dina inlägg, haha.

I adore you :*

2009-06-20 @ 22:48:14
URL: http://lisabloggar.webblogg.se/
Postat av: Anonym

herregud orka ni som spammar där uppe..



jaja, grym äru! ;D



chacka min blogg alla som fan (h

2009-06-20 @ 23:31:42
URL: http://oliiviabooii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0