Svar från min syster



Hur känns det att just din bror driver Sveriges största gayblogg?

Det är skit kul, men känns inget speciellt. Ser han fortfarande som min store bror. Inte så att jag gillar han mer bara för att just han är "gaybloggaren".

Blir du igenkänd på stan för att du är gaybloggarens syster?

Yes, folk kommer till och med fram och börjar snacka. Vissa frågar om nummer... Hur skämmiga som helst bara går fram och frågar.

Utnyttjar folk dig på grund av din brors blogg?

Japp det gör dom, men håller mig till mina närmsta vänner som inte gör det.

Delar Amir med sig av sin blogglön?
Inte så att jag får pengar i handen, men han älskar att köpa presenter och det är bara bra! Fixade ju naglarna igår tack vare Amir ;)

Hur berättade Amir för dig att han var bög?

Förlåt men kommer inte ihåg jag har för mig att han bara sa det.

Hur reagerade du när han berättade det?

Brydde mig inte, hade anat det länge länge.

Har du någon pojkvän/flickvän?

No, boys comes and goes like seasons! Om jag ska ha ett förhållande ska det vara seriöst annars No Way att jag tänker ha en kille!

Hur skulle du beskriva Amir som bror?

En broder som alla skulle vilja ha. Tro mig!!!!

Har ni både samma mamma och pappa?

Ja det har vi, vi är hel syskon!

Är Amir snyggare som brunett eller blond?

Brunt är så tråkigt och med ljust hår så syns man liksom mer så spikat blondt!

Är du också helt galen i Britney Spears?

Nej haha, fast lyssnade på henne som liten. Inte riktigt min musik smak.  

Vad tycker du om att din bror kysser en kille?

Vadå? Vad är felet? Det är väl inget. Människor som människor spelar ingen roll om det är en kille eller tjej. Så jag tycker inte att det är något speciellt med det.

Vad säger dina kompisar om Amir?

Alla avgudar han, verkligen alla tycker något bra om Amir. Ingen har sagt något dåligt. De flesta tycker att han är världens roligaste, och det tycker jag med.

När du och Amir bråkar, vad bråkar ni om?

Små saker, fast när vi väl bråkar så blir det ett bråk bråk. Fight!

Läser du bloggar? Vilka då i sånna fall?

Yes babe, jag läser min brors såklart gaybloggen.com och alexandras kissies.se

Älskar de bloggarna, dom andra är hur tråkiga som helst. De skriver bara massa skit långa texter som ingen orkar läsa.. Fuck them !




Har Amir förändrats sedan bloggen?

Inte vad jag märkt. Det är bara bra det.


Gillar Amir bara blonda killar?

Nja, fast helst blonda tror jag.

Umgås du också med Kissie?

Inte bara hon och jag, men har flera gånger varit med amir och kissie.

Skäms Amir över att ni bor i förorten?

Det gör väl alla på ett sätt, fast nej han skäms inte.

Har du kontakt med eran riktiga pappa? Vilket Amir inte har?

Ja det har jag, pratar med han på telefon ibland, chattar på facebook och så.

Vad använder du för smink? Du ser fresch ut ju.

Använder inget alls, bara mascara och en röd aktig rouge.

Står du nära din bror?

Ja jag står nära my lovely amir


Är du inte rädd att han ska bli kär i dina killar?

Verkligen inte han ska bara våga, tror nog inte att min typ är riktigt som hans. Lite mer tvärtom haha.

Är Amir överbeskyddande när det gäller dina killar?

Nej! Jag gör vad jag vill och så har det tyvärr alltid varit.

Vad gillar du själv för slags killar?

Im in too black suga ;) Afrikaner eller nordafrikaner det är min grej.

Skulle du inte vilja ha en egen blogg?

Nepp, jobbigt att skriva flera gånger om dan fast egentligen är det nice för då vet man vad man gjort alla dagar.

Är Amir mer utseendefixerad än dig?
Ja det tror jag.

Är Amir tjurig när han precis har vaknat?

I have no idea, vaknar alltid då alla i familjen redan varit uppe i ett par timmar.


Brukar ni snacka om killar/tjejer när ni umgås?

Nä inte direkt sådär, men om någon heting går förbi så säger vi ju han/hon var fin blablabla.


Hur gammal är du ?

Jag är 92a


Målar Amir naglarna?

Hahaha nej det gör han inte, inte vad jag vet iaf.

Brukar ni dela smink?

Ja det händer väl, om något lånar han från mig!

Hur får du dina ögonbryn så fina?

Noppar de själv, har ingen aning det bara blir som det blir men tack så mycket =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejen är katt ju :o



men kolla

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.seKOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

KOLLA HUR EFTERBELIVEN DEN HÄR TJEJEN ÄR

HON KMR MED CHRIS BROW GREJEN IDAG HAHAHA



www.kkuungg.blogg.se

2009-06-23 @ 15:53:11
Postat av: Ponkan

skitgullig syster du har :)

2009-06-23 @ 16:04:12
Postat av: tobys.se

Gud så roligt att läsa :)

2009-06-23 @ 16:15:18
URL: http://tobys.se
Postat av: Sanna

"Vad gillar du själv för slags killar?

Im in too black suga ;) Afrikaner eller nordafrikaner det är min grej."



Din syrra och jag har samma smak. Min man är från Nordafrika (Nigeria) =)

2009-06-23 @ 16:25:03
URL: http://trell.webblogg.se/
Postat av: Alice

Oj! Jag trodde att du var äldre! Men trevligt trevligt.

2009-06-23 @ 17:42:15
URL: http://glitteralice.blogg.se/
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Kul med svaren, din syster är jättesöt :)

2009-06-23 @ 19:29:05
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Amanda

Shiiit, blev chockad när hon skrev att hon är 92:a, trodde hon var äldre än så :p

2009-06-23 @ 19:47:46
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes, sånt här är kul! :D Roligt om du kunde ha liiiite fler frågestunder. ;)

2009-06-23 @ 21:11:24
Postat av: Anonym



"Vad använder du för smink? Du ser fresch ut ju.



Använder inget alls, bara mascara och en röd aktig rouge."



Nej för det är ju inget smink alls

2009-06-23 @ 21:26:12
Postat av: Anonym

heej, undrade bara var ni har ert ursprung =)

2009-06-23 @ 22:35:19
Postat av: Nilufer

Oj är du bara 92a , nice ju =D .

Du verkar som en grym tjej ^^ Kram

2009-06-23 @ 22:56:06
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej, har du fått våran bild som jag oh maja gjorde oh skcikade på e-mail<3 ?

2009-06-23 @ 23:07:01
URL: http://marklundaren.blogg.se/
Postat av: sdfg

gulligt (:

2009-06-24 @ 16:35:01
Postat av: dfsf

ja brunt är sååå tråkig hårfärg, blondt är fräsht

2009-06-24 @ 21:00:03
Postat av: Anonym

fyhelvete som du ser ut hahaha

2009-06-25 @ 10:34:00
Postat av: silvana

vad heter din syster?

2009-07-30 @ 23:41:43
URL: http://sminkaholic.blogg.se/
Postat av: .

Liknar en häxa i dom ögonbrynen o_O

2010-01-01 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0