Comeback idag

Heippa alla nyvakna!

Vaknade precis av att några sms slank in i luren vilket bara är bra, haha fan vad jag är grym på att sova alltså! Idag ska jag in till stan och träffa lite folk. Sofie, Simon, Jennie, Pauline... någon annan som är intresserad när man ändå är i farten eller!? Har suttit hemma och ruttnat i 2 dagar nu så idag ska jag göra mig skitsnygg innan jag åker in till stan. Som jag sa till Niklas igår, idag gör Amir comeback i stan! Haha, nej duschen nästa nu!

Fyfan i need a makeover!

Kommentarer
Postat av: natalie.

Skulle inte du kunna ha "bloggfika" med någon läsare nån gång? :) Inte öfr att jag bor i Stockholm men det skulle va kul att läsa om :)

2009-03-17 @ 13:06:47
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies
Postat av: Anonym

varför är du inte med ted mer?? :)

2009-03-17 @ 13:38:27
Postat av: dh

visade din blogg för en kompis,

Jag: Asså han e rätt rolig att gå in på ibland

Kompis: Vem är de då?

Jag: Största gaybloggaren

Kompis; Han ser ju ut som en överviktig tjej!???



De va lite kul men utsidan är ju inte allt, keep up the good work :D

2009-03-17 @ 14:00:42
Postat av: Misslyyckad´

oj sent du vakna :P

2009-03-17 @ 15:29:59
URL: http://metrobloggen.se/misslyyckaad
Postat av: Pauline

Pauline nr 2 kanske? :P

2009-03-17 @ 16:13:14
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hello amir !

är inne på din blogg varje dag och läser om vad so händer i ditt liv. jag läser för övrigt rätt många bloggar, stora som små, men måste säga att jag läser din helst. kan inte sätta fingret på vad du gör så bra jämfört med de andra, förutom att du har grymt bra humor och ärlig som få. fortsätt med det du gör, för du gör det jävligt bra. stå upp för de dina, du rockar fett ! (:

2009-03-17 @ 18:46:32
Postat av: mathilda

du är alltid söt!:)

2009-03-17 @ 19:01:57
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför skriver du jämt heippa i början utav dina inlägg? om de är de finska ordet du ska skriva så stavad de heipaa och betyder hejdå ;)

2009-03-17 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0