Får ändra bloggandet?

Förlåt för förra inlägget, för att jag skrev sådär utan att berätta vad som faktiskt hänt. Men jag vet inte hur jag ska förklara allt för att ni ska förstå och då är det kanske bäst att låta bli istället för att ni ska missförstå? Och istället kanske jag bara framstår som en uppmärksamhetssökande blogghora (tro mig, vet hur många som helst som ljuger om vissa saker) ifall jag inte får ut allt på rätt sätt. Det som känns tråkigt är att jag kanske inte kan vara lika detaljrik längre? Jag kan skriva att jag ska ut och festa, men inte vilken specifik klubb. Jag kan säga att jag ska iväg och fika, men inte vilket fik? Känns tråkigt, men orkar inte ha en främling efter mig när jag är ute.

Igår då!? Förutom att den hemska mannen dök upp 3 gånger under natten så var det helt okej. Eller nej, varför låtsas att allt är party? Det sög! Musiken var skitdålig och vad som har hänt med dom gulliga vakterna vet jag. Men när dom säger att jag ska sluta ta med mina fjortistjejer ut så blir jag faktiskt sur. Sussi, Sofie, Bella osv... dom är ju så lång bort från fjortis som möjligt? Kvällen blev i alla fall helt okej för sällskapet var bra (eller bara en liten del av sällskapet). Här har vi världens snyggaste mingelbild, woho!


Kommentarer
Postat av: Ida

:(

2009-03-15 @ 14:44:22
Postat av: helvetesliv

kolla gärna in min blogg.. där jag skriver om hur mitt liv varit, våldtäkter osv.

puss

2009-03-15 @ 14:47:56
URL: http://helvetetsliiv.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Hur vet du att han förföljer dig? ihi creepy dude som förföljer dig. Tycker synd om dig

2009-03-15 @ 14:57:45
URL: http://snorkelskolan.blogg.se/
Postat av: :)

Snälla, berätta? sen får dom som missförstår missförstå och vi andra veta:D

2009-03-15 @ 15:10:44
Postat av: Misslyyckad´

don't care what other people say :D

2009-03-15 @ 16:41:53
URL: http://metrobloggen.se/misslyyckaad
Postat av: yayay

de framgår ju inte vad som händer, vem vart hur, fattar noll,berätta????

2009-03-15 @ 16:48:24
Postat av: ellinor s

2009-03-15 @ 17:16:16
Postat av: Hanna

tycker synd om dig

2009-03-15 @ 18:57:27
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: bella

niklaaaaaaaaaas! :D

2009-03-15 @ 19:31:09
URL: http://barabellysh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Amir,



Kanske vet Du inte det, men Libra på lördagar är en house/technoklubb, japp visst är det gay, men fredagarna är inriktade på Schlager och fjolleri och lördagarna är lite hårdare, och då talar jag om musiken.



Det lät i Ditt inlägg som att Du kände Dig förvånad av musiken.



Nu vet Du!



Ha en bra dag!

2009-03-16 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0