Galen natt

Godmorgon gullungar.

Igår blev riktigt galet och spårat. Jag klarade inte av att sitta hemma så ungefär vid 12slaget drog Jasmine, jag och vinboxen hem till Krille där vi söp som pensionerade horor, jättemysigt hade vi det. Efter ett tag tog vi taxi in till Stureplan där det blev ytterligare lite röj, sedan försökte vi komma in på en strippklubb men de hade tydligen 20års gräns haha, så det sket sig. Blev en taxi tillbaka hem till Krille istället och sedan hemfärd för mig och Jasmine.


Resten av bilderna kommer sen, måste städa nu, morföräldrarna kommer snart =D

Kommentarer
Postat av: Julia Romo

Rolig kväll? :)

2009-05-31 @ 13:53:57
URL: http://juliaromos.blogg.se/
Postat av: sara

du skriver så bra! :) <3

2009-05-31 @ 18:27:05
Postat av: Froken P

Ha ha ha. Jag ska borja lasa din blogg.

Ni sop som pensionerade horor.. hahahaha. Du ar en grabb i min smak!



Puss

2009-05-31 @ 21:22:38
Postat av: Anonym

Palla sminka si goch tycka du är snygg? Ditt hår är sjukt ful , med svart utväxt och du är fet. Läser inte din blogg ofta alls eftersom du är så störig, men nu råkade jag klicka mig hit och nu skryter du om att röka också, GREAT

2009-06-01 @ 15:56:21
Postat av: jennifer

hallå, ärligt har den som skrev sist, har du inget liv eller? ärligt, jag tror du läser hans blogg varenda dag , och du stör dig på att han har framgång och du inte. väx upp. :o

2009-06-01 @ 23:10:39
URL: http://jeffelito.blogg.se/
Postat av: Anonym

krille betalar taxin, sen åkte han hem o ni tog bussen... hahahah

2009-06-02 @ 01:20:38
Postat av: elin

gillar din blogg ;)

2009-06-03 @ 07:53:35
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0