Hem ljuva hem

Nu är jag hemma igen :) Älskar att göra små utflykter hihi! Rosanna och Emma följde med mig och Kissie till Uppsala denna gång. Som vanligt blev det massvis med prat & bilder med söta bloggläsare. Vet inte varför men folk är helt galna i Uppsala haha =D Det stod liksom folk utanför kliniken och väntade på att vi skulle komma ut? I Stockholm är det mycket lugnare när det kommer till bloggläsarna faktiskt. Men alltid trevligt att träffa er, tro inget annat gullungar. Men, ska ta upp att vissa klagar så mycket...

1. Att jag handlar på systemet
Vadå att jag är korkad som skriver i bloggen att jag har falsklegg? Vart har jag skrivit det någonstans om jag får fråga? Vet folk inte alls hur det går till inne på systembolaget nuför tiden eller. Riktigt tragiskt att folk är så oallmänbildade, men men! Vill jag ha alkohol så köper jag det. Inget mer snack om saken.

2. Mina läppförstoringar!
Det roliga är att folk skriver att det är skitfult medans jag själv har flertalet speglar här hemma och kan se med egna ögon hur jävla sexiga läppar jag har. Tycker alla borde göra läppförstoring för man får ett sådant vackert plut som inte går att få naturligt. De som klagar gör det för att dom själva inte har råd. Mina läppar är trotsallt värda sammanlagt 10.400:- nu ju!


Kommentarer
Postat av: Isac

Show us your lips sexy! ;P

Och glöm inte att Lady gagas nya skiva finns på spotify... party party!

2009-11-27 @ 20:27:18
URL: http://grisac.blogg.se/
Postat av: amanda

diggar dig och dina läppar ;)

2009-11-27 @ 20:34:20
Postat av: kirch

MEN DU ÄR JU 19? :)

2009-11-27 @ 20:40:00
URL: http://finest.se/kirch
Postat av: Men suck

Såå trött på det där " Du är avundsjuk för att du inte har råd" Skitsnack! Jag har råd att förstora läpparna operera brösten ja göra vad faan jag vill. Men jag tycker fortfarande att både du och kissie ser ut som faan i dessa fake läppar och det är absolut inte snyggt det ser bara onormalt ut. Så försök att intala era små pigmehjärnor att det är snyggt men tro mig det är skit fult!! FAIL

2009-11-27 @ 20:46:35
Postat av: Isac

Men shut up bitch! De gör väl vad fan de vill med sina pengar! Och om de tycker det är snyggt eller inte, det är väl upp till dem... inte dig!!

2009-11-27 @ 20:49:53
URL: http://grisac.blogg.se/
Postat av: linnea.

sen är det ju vissa andra som föds med stora läppar också ;)

2009-11-27 @ 20:53:55
URL: http://linneaeriiksson.blogg.se/
Postat av: olivia

hihi dina läppar är skitsnygga! :*

2009-11-27 @ 21:01:23
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahahahahahahahahahaha! Kommr skratta som FAN den dagen duker dit för ditt fejklegg samt subban som liksom ger dig cidern hahaha! Fy fan va bäst!

2009-11-27 @ 21:01:32
Postat av: Hanna

Här var det smygreklam igen haha

2009-11-27 @ 21:03:21
Postat av: Darkanna

Jag jobbar på Systembolaget, och vi måste fråga legg på alla som SER UT att vara under 30 år, vissa butiker har tillochmed 35. Så du måste ha falsklegg?



Vore jätteintressant att veta hur du gör haha, har aldrig missat på en leggkoll och frågr fan 40 årinagr ibland.

2009-11-27 @ 21:29:13
Postat av: Pierre

Vadå hur det går till på systemet nuförtiden?

2009-11-27 @ 21:49:33
URL: http://klippans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja det undrar jag med. Hur fan går det till?

2009-11-27 @ 22:24:56
Postat av: Marielle

Dina läppar är supersnygga, punkt slut. END OF STORY!

2009-11-27 @ 22:52:25
URL: http://waterwash.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gå och lägg dig!

2009-11-27 @ 23:05:21
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihihi, riktigt kuksugarläppar!

Skitsnygga btw. :-)

2009-11-27 @ 23:08:20
Postat av: jessica

uppsala hi där bor ja =)

2009-11-27 @ 23:34:03
URL: http://jessicabloggg.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med de andra, hur fan går det till på Systemet nuförtiden?

2009-11-27 @ 23:47:46
Postat av: efterblivna människor...

HAHA alltså diggar både dig o din blogg som fan! så alla andra kan bara take a bite of your ass för du är asgryyyyym!!!

2009-11-28 @ 01:01:50
Postat av: Anonym

Du tror alltid att alla är avundsjuka.. Hahahaha! Det du inte fattar är att de inte gillar fejk!

2009-11-28 @ 01:04:46
Postat av: s

Älskar dina läppar, så sjukt snyggt blev det och du passar asbra i stora läppar!! :)

2009-11-28 @ 02:02:47
Postat av: Em

kvack, kvaaack, kvaack...

jag har grymt snygga, NATURLIGA, läppar... ser ut som dina, fast utan ankplut och så ser dom inte ut att vara gipsade när jag ler, eller hur man ska förklara.



Menmen, en dag växer du också upp och inser hur förjävlig du ser/såg ut...

Och sen alla rövslickare här bland dom som kommenterar, woow.. coola ni är! Noot...

2009-11-28 @ 04:23:38
Postat av: Toby

Din läppförstoring betyder endast kompensation för något du saknar. Större penis? Ingen pappa? Har inte följt din blogg, så kan bara säga det allmänt psykologiska. Hoppas du mår bra i din, förmodligen, väldigt falska värld. Selfdenial is the best way to selfdestruction.

2009-11-28 @ 04:37:54
Postat av: Narutard

Du ser ut som en fet Naruto! Jag dyrkar marken du går på åh du konohas framtida hokage. Kagebunshu no jutsu! Ni, fattar vad jag menar?

2009-11-28 @ 10:04:49
Postat av: Anonym

trots att jag har kapitalet till det skulle aldrig falla mig in att förstora mina läppar..

det där var osmart att skriva!

2009-11-28 @ 10:07:16
Postat av: Anonym

jaa undrar också som många andra här... hur går det till på systemet? :O :)

2009-11-28 @ 11:27:51
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHHA! Oallmänbildade?! Det är ju för fan du som är "oallmänbildad" som ens tror att det ordet finns! OBILDAD heter det din dumme fan!

2009-11-28 @ 11:58:57
Postat av: ellinor

förstår inte att när en läsare har en annan åsikt än bloggaren. Då måste absolut läsaren vara avundsjuk. Jag tycker inte det är snyggt att förstora läpparna. Och det handlar inte heller om att jag inte har råd, För råd har. Du kan väl bara inse att människor har olika åsikter.

2009-11-28 @ 12:04:53
URL: http://ellinorss.blogg.se/
Postat av: Natalie

Du & dina läppar är skitgrymma, så snygg ärdu :)

2009-11-28 @ 13:53:31
Postat av: Linney

Nu har jag snubblat över den här bloggen och läst några inlägg. Jag känner mig så irriterad på dels era inlägg och dels kommentarerna om att "ni suuuuger" och "det är skitfult och du borde banta" och blablabla. Folk får vara precis som de vill, MEN man kan inte pracka på någon annan sina egna ideal, till exempel det här med läppförstoringen. Alla tycker inte att det är snyggt och frågan är väl egentligen varför alla ska göra läppförstoringar bara för att det är "snyggt"? Om alla tyckte likadant och hade samma smak så skulle favoritglassen ALLTID vara slut i ALLA affärer. Jag tycker inte att det är rätt med kommentarer som förlöjligar bloggaren men gillar inte heller att bloggaren kastar skit på andra människor och säger att det är för att man tex inte har råd att vara lika snygga. Kvalificerat trams. Ingen får ut någonting utav det, förutom att många osäkra människor tror att det är där lyckan ligger, och att det är där man får status. Ligger lyckan verkligen i läpparna? Handlar det inte om att man ska vara nöjd med sig själv? Och om man är nöjd med sig själv, varför attackera någon som inte är nöjd med sig själv bara för att den inte ser ut som en själv? Nu har jag lättat mitt hjärta. Cheers!

2009-11-28 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0