Såklart en lista...

- Emotrappan
Okej att det finns en emotrappa i Stockholm men trodde faktiskt jag skullle slippa satanister här i Göteborg men nej nej, även här har dom en egen trappa. Varför gör inte polisen något? De borde i alla fall inte få vistas inne i galleriorna liksom, de skrämmer småbarnen ju?

- Busstrafiken
Jag betalade inte för min buss en enda gång här i Göteborg, chaufförerna har ju verkligen noll koll kan jag lova er. Jag själv borde väl tycka att det är bra men för kommunen kan det knappast vara nyttigt om det är så busenkelt att åka buss utan att betala? Jag var liksom villig att skicka alla dedär sms-biljetterna. Men chaufförerna sket totalt i det. De ville typ bara få åka så fort som möjligt.

- Hulliganerna
Jösses vilket skämt de var. I Stockholms slåss dom påriktigt men här står dom som små kycklingar och leker tuffa liksom. Jag är inte en person som gillar våld, men ska man kalla sig hulligan kan man ju iaf göra det på rätt sätt också? Fuckin chickens ;) Grymt besviken, trodde jag skulle få se en riktig fight på stan.


- Baby & Belle
Jag förstår varför de är Göteborgs stoltheter, vad skulle min helg här ha varit utan dom? Ingenting. Jag har haft superkul med dom och de har gett mig en jättefin bild av Göteborg. Tycker att Poseidon (som btw har för liten snopp) borde bytas ut mot en staty av Baby & Belle.

- Stan i helhet
Det kändes bara så mysigt att gå längs Avenyn, hela stan kändes som ett stressdämpande piller typ. Visserligen var det oerhört mycket bloggläsare som kom fram hela tiden men det var ändå inte samma stress & press som när man går på stan hemma i Stockholm. Jag gillar verkligen Göteborg. En jättefin stad.

- Cafén
Såg massa olika cafén och alla utstrålade olika miljöer. I Stockholm spelar det ingen roll vart man fikar för på fiken sitter det alltid samma tattare och allt känns bara lika. I Göteborg var liksom alla cafén unika och sådant uppskattas ju. Vem gillar inte variation i vardagen?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Bra att du har haft kul i göteborg iallafall ;)

2009-11-02 @ 11:26:06
URL: http://neettaan.blogg.se/
Postat av: Aida skönhetsbloggerskan

Hej Amir, det jag var som träffade på er på Hemköp igår kväll. Vill bara säga att ni verkar helgoa och att jag har er bild på min blogg! Kanske kul för dig att ha en jättesöt bild på er 3. Jovisst, är Göteborg underbart!



Ni alla andra som har en minut över eller två, ta er gärna den tiden till att kika in på min skönhetsblogg. Där recenserar jag och tipsar om en hel del smink. Bloggen är min passion, kanske inte den bästa men den skrivs rakt från mitt hjärta. Från en skönhet, till andra skönheter. Kom ihåg, skönheten har många olika ansikten / Skönhetsbloggerskan



2009-11-02 @ 11:32:49
URL: http://kallepook.blogg.se/
Postat av: Sthlmare bosatt i Gbg

Jag förstår inte riktigt vad du menar med sms-biljetten. Det är inte som i sthlm att busschauffören ska kontrollera biljetten. Det är om det kommer en kontrollant som du ska visa att du har betalt. Så du måste ändå betala även om chauffören inte sen tittar på biljetten. Gbgs system är mycket bättre än sthlms.

2009-11-02 @ 11:39:06
Postat av: Zeth

hej Amir, jag är sjukt besviken på dig.

jag måste säga det att bara för att DU inte vet hur man ska handskas med emo folk så behövder de inte skrämma folk.

Majoriteten av människor frågar hällre emo om cägen än Brat eller vad du nu är ._.

Jag såg dig i gbg och jag kan inte förstå vad du tänker med. Jag blev mörkrädd för dig och "göteborgs stoltheter"

2009-11-02 @ 11:39:27
Postat av: L I S A

finns typ lika mycket bra som dåligt med göteborg ;O föredrar sthlm

2009-11-02 @ 11:42:25
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nu är det bara att besöka MALMÖ :)

2009-11-02 @ 11:42:45
Postat av: Anonym





haha alltså jag FÖRUNDRAS verkligen att det finns dom som av EGEN VILJA VILL synas tillsammans med dig!

cred till dom liksom. för jag förstår verkligen inte vad dom ser hos dig? du är en falsk, dryg och egoistisk tjej i en killes kropp. en sån som varken jag eller många jag vet ens skulle vilja ha i vår stad. och att en sån falsk och egoistisk person HAR vänner gör mig förvånad. man vill väl kunna lita på sina vänner och må bra med dom? man umgås ju inte med folk man mår dåligt av. och en sån som dig skulle då inte jag må bra med eller kunna lita på för 5 öre.

plus att du är fan värre än vanliga tjejer. jag tror att jag aldrig har stött på nån så extremt ful och elak person i hela mitt liv.

2009-11-02 @ 11:54:44
Postat av: Anonym

Va kul ska oxå dit snart

2009-11-02 @ 12:03:51
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Amir, jag började läsa din blogg för att jag trodde att du inte var en såndär ytlig skit som tryckte ner andra... Men jag hade tydligen fel!



Man kan ju tycka att en homosexuell pojke som du skulle respektera att alla inte är lika. Jag börjar fan förstå homofober och dom som misshandlar bögar! MAN SKALL ICKE DÖMMA EFTER UTSEENDE! borde du veta, så ful som du är...

2009-11-02 @ 12:14:45
Postat av: Caroline Bernadotte

älskar göteborg!

2009-11-02 @ 12:37:45
URL: http://carolinekhamo.blogg.se/
Postat av: evelina

låter nice ändå :D

vill också till gbg :D

2009-11-02 @ 12:42:18
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: josåatt

Jag blir äcklad när du kallar Baby & Belle för Göteborgs stoltheter. Helt seriöst, en skam inte bara för Göteborg-stad utan för varenda Göteborgare.



Skicka dom till Stockholm.

2009-11-02 @ 12:42:59
Postat av: Josephine Dewinther

Upptäckte en ganska rolig sak när man skriver sms.

När man använder t9 och ska skriva "amir" blir det först "bög" innan man lägger till p/q/r/s.

Samanträffande eller vad?

2009-11-02 @ 12:43:26
URL: http://dewinther.blogg.se/
Postat av: ELIN

GÖTEBORG ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST! ;)



Bara 51 dagar kvar till Julafton!!



Lägg till mig på Bloglovin´ för att vara säker på att inte missa all julstämning den ultimata julbloggen bjuder på!

Jag delar med mig av min julmusik på Spotify, länk finns i bloggen!

Julmusik, Julpynt, Recept, Olika juliga tips, skriver om allt som har med julen att göra helt enkelt!



MVH Elin - Julbloggen ♥

2009-11-02 @ 12:44:29
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Michelle

Göteborg är mysigt :)

2009-11-02 @ 12:46:42
URL: http://kissmoi.blogg.se/
Postat av: Oskar

Alla heter Glenn i Göteborg!

2009-11-02 @ 12:55:12
URL: http://regnbagspojken.blogspot.com
Postat av: Erik

KUUUL!

2009-11-02 @ 13:00:04
URL: http://eririk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tyckte bäst om mig i gbg:D

2009-11-02 @ 13:06:38
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: Yvette

Man skola icke dömma hunden efter håret... Något du borde veta :)

2009-11-02 @ 13:29:15
URL: http://jeone.blogg.se/
Postat av: rebecka

Du säger emot dig lite. Du gillar inte våld men du ville ändå se en fight. Huh? :)

2009-11-02 @ 14:02:39
URL: http://bexflex.blogg.se/
Postat av: Emma

Poseidons kön byttes ut eftersom dess storlek var stötande för vissa.



På emotrappan hänger precis lika många blattar, pj's, fjortisar och vanligt folk som fjortisar!



Du som är gay borde veta hur det är att bli förtryckt, det är så du behandlar emos. Tycker GROVT synd om dig, eftersom du bara håller på att trycka ner dig själv.

2009-11-02 @ 14:43:21
Postat av: Emilia

falske fule fan, skönt att gbg slipper dig nu!

2009-11-02 @ 15:12:55
URL: http://kuwlhest.blogg.se/
Postat av: Hell

Göteborg is tha shit!!

2009-11-02 @ 15:16:43
URL: http://fiiskeeliiten.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Angående Poseidons lilla snopp finns det faktiskt en historia bakom. ;)



Konstnären/skulptören hade först gjort en normal (kanske lite lång) snopp åt Posse. Men det var nån som tyckte det var fult och då ändrade han det till en ynkepynkeliten istället^^ MEN! Han har ändrat fisken lite oxå så att (från ett visst håll) ser ut som en snopp. Var tvungen, hihi^^ Love your blog<3

2009-11-02 @ 15:24:12
Postat av: olivia

hihi så kul då! :)

2009-11-02 @ 15:24:18
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: Emma

Till den som skrev:

haha alltså jag FÖRUNDRAS verkligen att det finns dom som av EGEN VILJA VILL synas tillsammans med dig!

cred till dom liksom. för jag förstår verkligen inte vad dom ser hos dig? du är en falsk, dryg och egoistisk tjej i en killes kropp. en sån som varken jag eller många jag vet ens skulle vilja ha i vår stad. och att en sån falsk och egoistisk person HAR vänner gör mig förvånad. man vill väl kunna lita på sina vänner och må bra med dom? man umgås ju inte med folk man mår dåligt av. och en sån som dig skulle då inte jag må bra med eller kunna lita på för 5 öre.

plus att du är fan värre än vanliga tjejer. jag tror att jag aldrig har stött på nån så extremt ful och elak person i hela mitt liv.



Och vart fan är ditt fula tryne då? Elak...hmm...ja inte var du snäll precis som skrev detta, kasta sten i glashus haha....

2009-11-02 @ 15:40:46
Postat av: marra

Känns som du har gått ner dig i ditt bloggande amir.. varför ska du klanka ner på "emo's" för? Nej, kom igen nu. Ryck upp dig!

2009-11-02 @ 15:47:29
URL: http://boybetterknow.blogg.se/
Postat av: Bloggibompa

░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█

░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█

░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

- På dig. ツ







(¯`v´¯) ✰✰✰

`*.¸.*´… BLOGGIBOMPA! ツ … ♥







˜”*°•.˜”*°•.˜”*°★★°*”˜.•°*”˜.•°*”˜

★.••.♥ För humor och allvar ツ ♥.••.★

•°*”˜★°*”˜.•°*”˜☂˜”*°•.˜”*°★˜”*°•



░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█

░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█

░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

- På dig. ツ







(¯`v´¯) ✰✰✰

`*.¸.*´… BLOGGIBOMPA! ツ … ♥







˜”*°•.˜”*°•.˜”*°★★°*”˜.•°*”˜.•°*”˜

★.••.♥ För humor och allvar ツ ♥.••.★

•°*”˜★°*”˜.•°*”˜☂˜”*°•.˜”*°★˜”*°•



░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█

░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█

░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

- På dig. ツ







(¯`v´¯) ✰✰✰

`*.¸.*´… BLOGGIBOMPA! ツ … ♥







˜”*°•.˜”*°•.˜”*°★★°*”˜.•°*”˜.•°*”˜

★.••.♥ För humor och allvar ツ ♥.••.★

•°*”˜★°*”˜.•°*”˜☂˜”*°•.˜”*°★˜”*°•



░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█

░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█

░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

- På dig. ツ







(¯`v´¯) ✰✰✰

`*.¸.*´… BLOGGIBOMPA! ツ … ♥







˜”*°•.˜”*°•.˜”*°★★°*”˜.•°*”˜.•°*”˜

★.••.♥ För humor och allvar ツ ♥.••.★

•°*”˜★°*”˜.•°*”˜☂˜”*°•.˜”*°★˜”*°•



2009-11-02 @ 16:14:40
URL: http://bloggibompa.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej Amir! Jag har läst din blogg nu ett tag och jag gillar den. Men ibland vet jag inte varför du måste trycka ner andra? Du vill väl själv inte att folk ska döma dig för att du är homosexuell? Vet inte vad det här med emos kommer ifrån riktigt men varför trycka ner människor med samma värde som du för att de klär sig på ett annat sätt. Blir som läsare besviken, tarodde du var emot allt sånt. Är inte rätt att att trycka ner andra, vill inte du bli nedtryckt borde du inte göra så mot andra! Tycker att du ska tänka efter för det är inte rätt. Du kanske struntar i vad vi läsare tycker men tänk efter själv. Alla är lika mycket värda , det borde du förstå!

2009-11-02 @ 16:24:27
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gör man med såna människor som dig? Varför gör inte polisen något åt såna som dig? Du skrämmer nog bort dom flesta... :/ Stackars småbarn som ska behöva se dig

2009-11-02 @ 16:33:49
Postat av: Lijah

bra att du förknippar emos med satanister (Y) GG AMIR.

2009-11-02 @ 16:38:44
URL: http://mollycrimson.devote.se
Postat av: Emssh

Oha, baby & belle borde va på det sämsta i göteborg!

ppiiiiiiif. innan du snacka om dom fan ingen visste vilka dom va typ ? iallafall inte jag! helt okända är dom! och jag är ju lixom gbgs stolthet? ;)

dom spelar över helt klart.

2009-11-02 @ 16:44:38
URL: http://madeiinsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

amiir, usch jag skäms när jag går in på din blogg,den är inte lika intressan och gulllig som förut :'(

2009-11-02 @ 17:10:01
Postat av: minaaskiterr

En ny blogg om Amir, Kissie,Dessie o alla andra fejkade bloggare.



Verkligen värt ett besök, först till kommentar får ett presentkort värt 200kr!!!

2009-11-02 @ 17:15:20
URL: http://minaasikterr.wordpress.com/
Postat av: minaaskiterr

En ny blogg om Amir, Kissie,Dessie o alla andra fejkade bloggare.



Verkligen värt ett besök, först till kommentar får ett presentkort värt 200kr!!!

2009-11-02 @ 17:15:39
URL: http://minaasikterr.wordpress.com/
Postat av: minaaskiterr

En ny blogg om Amir, Kissie,Dessie o alla andra fejkade bloggare.



Verkligen värt ett besök, först till kommentar får ett presentkort värt 200kr!!!

2009-11-02 @ 17:15:54
URL: http://minaasikterr.wordpress.com/
Postat av: Anonym

asså du ska inte säga nåt om emosar och andra personer som har lite individuell och annorlunda stil , speciellt inte om du själv är bög. Du skrämmer barnen lika mkt som emosar. Om inte mer.

2009-11-02 @ 17:35:57
Postat av: Saso

Vi "emosar" gillar trappor ska du veta. Så gillar du inte "emosar" så kan du ju hålla dig borta från världens alla trappor, så är vi alla nöjda och glada. x]

"Emosar" klär sig alternativt. Emo är en musik genre. Satanism är en livstil, precis som du är gay. Man behöver inte vara satanist för att klär sig som man gör och gillar en viss musik.

Hela jävla samhället är fan uppbyggt av fördomar nu för tiden. ><



Jag gillar din blogg men inte din attityd, hur går det ihop?

2009-11-02 @ 18:32:40
Postat av: Anonym

HULIGANER, inte HULLIGANER!

2009-11-02 @ 18:42:37
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Tanja

2009-11-02 @ 19:16:50
URL: http://tanjasomfan.blogg.se/
Postat av: Rob

Gillar din blogg starkt men snälla, skilj på emos och satanister. Satanism har ingenting med satan att göra. Så enkelt är det, titta upp det själv. :) Emos är däremot körda, vet att det är lätt att ta fel.

Keep up the good work!

2009-11-02 @ 20:18:01
Postat av: Anonym

smutsprata fan inte om poseidon!!

å, typ stolt över sthlms huliganer?

Tänker berätta vad dina söta sthlms huliganer gjorde, slog ner en NIOÅRIG POJKE så han blev körd till sjukhuset.

hoppas du är stolt över Sthlms Huliganer

2009-11-02 @ 20:45:11
Postat av: Ottilia Persson

hej:)

ang emo-trappan eller va du kalla det så tror jag att det finns en sån trappa, eller iaf ett speciellt ställe där alla emosar hänger i varje stad i hela sverige:P tex, Här i Karlstad har vi halva Mc för på andra halvan sitter alla fjortisar :)

så vart du än åker kommer nog emosarna att finnas där i sin trappa eller sitt hörn. vilket är mycket sorgligt :(((

Kraam på dig :)

2009-11-02 @ 22:40:08
URL: http://chhocolate.devote.se
Postat av: stajjny

Tycker bara att det här emosnacket börjar bli ganska tröttsamt. Man har ju redan läst om det i Kissies blogg 1000 ggr, och nu kommer väl du skriva om det 1000 ggr? Tappat inspirationen till att blogga?

2009-11-02 @ 22:59:33
URL: http://stajjny.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Göteborg är den finaste staden <3

2009-11-02 @ 23:02:59
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

håller med, GBG är underbart :D

2009-11-02 @ 23:11:34
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: Oscar

"- Emotrappan

Okej att det finns en emotrappa i Stockholm men trodde faktiskt jag skullle slippa satanister här i Göteborg men nej nej, även här har dom en egen trappa. Varför gör inte polisen något? De borde i alla fall inte få vistas inne i galleriorna liksom, de skrämmer småbarnen ju?"



Ja där slog du verkligen huvudet på spiken.....

2009-11-03 @ 00:10:54
URL: http://aeonforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emotrappan

Okej att det finns en emotrappa i Stockholm men trodde faktiskt jag skullle slippa satanister här i Göteborg men nej nej, även här har dom en egen trappa. Varför gör inte polisen något? De borde i alla fall inte få vistas inne i galleriorna liksom, de skrämmer småbarnen ju?



Hallå lilla Amir!!!!

Emosar är inte satanister!!!

emosar heter det inte ens Emo är en musik stil!!

deras utseende kalas Fashioncore! lär dej du är fan typ 19 år och är lika IQ befriad som en ,14 åring

good work



och nej jag är inte fashioncore någon stans!

2009-11-03 @ 15:19:24
Postat av: Mia

göteborg vinner.

2009-11-03 @ 16:44:05
URL: http://miasfargstarka.blogg.se/
Postat av: sofie

Var i Sthlm söndag/måndag för några veckor sedan. Vi blev så jäkla förvånade över hur stressat alla var så vi spenderade ist. hela vår tid i gamla stan där allt var lugnare.

Emo'sarna på emotrappan har ju blivigt utslängda ett flertal gången, ganska kul. Hah!

Håller med om lokaltrafiken, blivigt kollad EN gång i hela mitt liv...

2009-11-03 @ 19:23:09
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stör mig sjukt på dig att du tror bara för att du inte gillar "emosar" ska polisen slänga ut dom elr ngt! jag gillar inte fjortisar ska jag gå och ringa polisen? oj justja det kmr nästan inte finnas ngn människa kvar då! jag är inte "emo" men jag är 5nte "fjortis" heller jag har min egen stil. + att jag är stolt över att kunna vara mig själv och inte ngn wannabee.

du tycker vell att alla ska va fjortisar och sitta på mcdonalds, använda brunkräm, solasolarium osv. oj det var en dum fråga klart du vill, eftersom du tror att det inte finns personer som kan/vill vara sig själv!



så nu vet du vad jag tycker:)

2009-11-03 @ 22:38:13
Postat av: Anonym

SÅ FUCKING UTTJATAAAAAAT. Är det de ända du snackar om emos och fula människor? UTTJATAT...kom men nåt nytt bögis

2009-11-04 @ 10:11:05
Postat av: isabella l .

Älska GBG <3

2009-11-08 @ 14:49:29
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag håller verkligen med dig om bussarna det är sjukt lätt att tjuvåka, men du hade tur som inte stötte på kontrollanter, ibland gör dom typ rassia å alla åker dit, helt sjukt e det...



men varför ska inte alla människor få sitta var dom vill när blev det olagligt`?

Dom gör ju ändå ingenting, säger ingenting, tittar bara ner i marken å ser rädda ut



___

---

---

---

---

---

puusen<3 glöm inte farsdag

2009-11-08 @ 18:48:29
URL: http://josefine-lifeasiknowit.blogspot.com/
Postat av: Frida

Hahaha satanism och emos i samma mening?! :D

I lol'd.

2009-11-22 @ 20:46:36
URL: http://bleedformedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0