Beslutsångest

Jag vill ju verkligen ha en chihuahua men jag tänker på hundens bästa liksom. Jag tror att jag kan klara det men är man inte säker så ska man inte köpa hunden. Men tänk er att ha en söt liten Britney springa runt här och busa. Åååh jag vill verkligen, har alltid älskat djur. Kanske blir en katt istället? Får se.

Angående jackorna. Har ju en brun Canada Goose men en röd vill jag också ha, de är så snygga. Sen saknar jag faktiskt min fjällis som jag sålde så därför vill jag köpa en sån också. Fan vad jobbigt att vilja ha, man blir ju aldrig nöjd.

Och en iPhone skulle fasiken sitta fint. Men de går ju typ bara med telenor och tre? Sug snopp förfan, ingenting förutom Comviq duger den saken är ju klar. Ayah... får se vad det blir haha. Ångest-Amir idag hehe.

Kommentarer
Postat av: Mia

livet är bra jobbigt ibland!

2009-10-13 @ 12:26:18
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: Sphie

Det är mycket man vill ha men jag tycker iallfall att du borde tänka en gång extra innan du bestämmer dig för hur du ska göra med en hund eller kat! Ha en bra dag och hoppas du verkligen njuter av all shopping!

2009-10-13 @ 13:00:52
Postat av: frida

angående hunden borde du verkligen tänka efter..

jag har en chihuahua som är 6 månader och den kräver så mycket tid. man kan ALDRIG lämna den ensam i början och när man väl kan det får den max vara ensam i 5 timmar.. och du som är kändis borde tänka efter om du har den tiden över och inte.

2009-10-13 @ 13:04:23
URL: http://agro.blogg.se/
Postat av: nats

iPhone funkar med halebop med och de har bra erbjudanden :)

2009-10-13 @ 13:17:29
URL: http://naataliiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

beställ iphone från ett annat land så kan du ha comviq också ;)

2009-10-13 @ 13:23:20
Postat av: Anonym

ma kan ha comviq på en iphone, har två kompisar som har de. så ja tkr du ska köpa en om du vill ha en :)

2009-10-13 @ 13:39:42
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

sälj den bruna jackan om du inte använder den och köp EN ny ;)

2009-10-13 @ 14:02:13
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

En chihuahua kräver extremt mycket tid och kärlek. Jag tar hand om en på dagarna och hon tycker inte att bli lämnad. Jag tycker dock att om du känner att du har tid och kärlek att ge så ska du skaffa en! Det är en mysig liten hund.



2009-10-13 @ 14:34:45
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: K

iphone funkar med telia också, dom var dom första med iphone i sverige :) telia är defenitivt det billigaste abonnemanget jag har haft dessutom krånglar det ALDRIG!



Du har VÄRLDENS bästa blogg btw ;D

2009-10-13 @ 14:49:29
Postat av: Emma

Jag har en iphone med comviq, så det funkar visst ;)

2009-10-13 @ 14:49:55
Postat av: simone

Tänk på att då kan du ju inte gå ut och festa hela tiden(inte för att du kanske festar HELA tiden då ) men du fattar hunden måste ju gå ut minst 3/4 gånger pär dag ......så jag själv tycker du inte ska köpa en NU men kanske senare i livet :)så i början måste du va hemma riktigt mycke, och maten måste du ge på speciella tider ...jaja som sakt så hoppas jag att du väntar



tänkt på hunden...



kram simone

din blogg äger

2009-10-13 @ 14:55:27
URL: http://flikkansimone.blogg.se/
Postat av: Nina

Iphonen fungerar inte särskilt bra att blogga med, i alla fall inte min men i övrigt är ju det bland den bästa fånen! :) I övrigt tycker jag du skall satsa på burberry-halsduken! :)

2009-10-13 @ 15:05:22
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan rekommendera telefonen HTC Hero. En grym androidmobil. Har haft en iphone innan men köpte en HTC Hero förra veckan just för att jag saknade comviq. Och personligen så gillar jag HTC:n bättre. En grym mobil som är värd varenda krona! Ta en kik på www.tele2.se

2009-10-13 @ 15:07:59
Postat av: Anonym

Jag har en chihuahua på cirka 1 år som du kan få köpa om du vill, bara att du skriver i bloggen om du är intresserad så kan jag ge dig mina kontakt uppgifter, kan inte ha kvar hunden pga att jag inte har tid, har en son på 2 år som tar upp all min tid.. :)

2009-10-13 @ 15:12:36
Postat av: h

köp en iphone utan abonemang för 5000 typ och lås sedan upp den för 300 spänn sedan kan du ha vilken operatör som helst :)

2009-10-13 @ 15:12:37
Postat av: Anonym

du kan verkligen inte ha katt om du bor i stan :O den måste få komma ut ;)

2009-10-13 @ 15:15:08
Postat av: Jossan

Iphone har även telia :)

2009-10-13 @ 15:32:13
URL: http://josefinesveen.blogg.se/
Postat av: Sara

Om du vill ha en olåst mobil så får du nog beställa från US and A. Annars så går det att jailbreak dom, tyvärr finns inte det för iphone 3gs som jag också har, men den kommer troligen snart. Fast det värsta med iphone telefonerna är ju att är så ömtåliga. Det funkar inte att råka tappa den. Den går sönder på en gång, igår såg jag en kille på bussen, hans iphonesdisplay var krossad, men dock funkade telefonen. Dessutom kan inte den ligga i solen, den blir ganska varm om du använder den intensivt. Jag har både en macbook och en iphone, och produkten i säg är ju klockren. Inga som helst problem rent tekniskt. Men det är ju ingen telefon som är direkt festmobilen, if you get what im saying. :) Men kör hår, APPLE is the shit. Alla deras varor är super.



Såg att du även har en önskan om ett djur, och det ska du absolut skaffa dig men var med på att ett djur kan du inte lämna och dra iväg på en roadtrip sådär, eller vara borta förlänge om dagarna. Dom klarar inte riktigt det, iaf inte min katter. Dom är ju som små barn. Någon kommenterade att du inte kan ha katt om du bor i stan för att då får inte katten vara ute, men det är ju helt fel att säga så. Så länge det finns yta för katten så trivs den inom hus också.

2009-10-13 @ 15:32:57
URL: http://randomgossip.blogg.se/
Postat av: sassie

varför ska du skaffa ett djur som man kommer ha hela livet om du bara ska hyra den lägenheten över jul/nyår? eller är det DIN lägenhet nu? asså tänk på det, vad ska du göra med djuret sen liksom? :/ om du ska fortsätta sova runt hos polare. stackars djur.

2009-10-13 @ 15:35:34
Postat av: Therese

Jag har två chihuahuor och jag kan lova dig att härligare hundras finns inte!! De är så underbara och älskar att hänga med på alla möjliga äventyr!

De har till och med en egen blogg, kika gärna in för att läsa mer om de två råttorna:) http://divasparadis.blogspot.com

2009-10-13 @ 15:41:32
URL: http://divasparadis.blogspot.com
Postat av: josephine

min iphone har comviq :) men den e iof från usa ;)

2009-10-13 @ 15:52:14
URL: http://jrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har iPhone med comviq abonemsng + datapaket hihi kör på det

2009-10-13 @ 16:16:33
Postat av: adam

känns ungefär likadant



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-10-13 @ 16:41:58
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

min tjejkompis har en iphone och comviq till den :) hon har spärrat upp sin.

2009-10-13 @ 16:57:11
Postat av: Lexie

det bästa köp jag någonsin gjorde var att köpa min lilla Jack Russell men man måste ha tid.

2009-10-13 @ 16:58:17
URL: http://lexielinde.blogg.se/
Postat av: olivia

köp en fjällis hihi! :)

2009-10-13 @ 16:59:34
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: bellis

En RIKTIG chihuahua är egentligen ett monster men folk har "försört" hunden så den blir ett "smycke" och gulla med så är dom hur mesiga som helst, alla har såna och dom är inte så friska nu för tiden så du borde skaffa en annan ras:/

2009-10-13 @ 17:00:08
Postat av: Malin

Jag tycker att om du är för osäker så kan det bli problem med en hund, men känner du verkligen för det så tycker jag att du ska skaffa en! Underbart med djur! Jag tänkte tipsa också om katt om du skulle välja det eftersom man inte blir lika låst, eftersom du bor i stan skulle jag rekommendera en raskatt, har två stycken hemma, två Ragdoll. En jätte fin ras, oftast långhåriga och med blåaögon ! :)

2009-10-13 @ 17:04:29
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej Amir. Klokt av dig att inte välja hund. Tror att du ska vänta med det. Katt ja. Din mamma föder ju upp vackra katter varför inte köpa en ev henne?

2009-10-13 @ 17:07:48
Postat av: Isabell

chihuahuor är den bästa hundrasen, har en liten kille själv och har aldrig gjort ett bättre val! visst man blir ganska "fast" och så. Men eftersom dom är så små och lättskötta hundar så är det välidgt många som mer än gärna vill vara hundvakt!:D och man får sig alltid ett GOTT skratt av dom små liven när man känner sig nere :D Men om du är osäker, vänta ett tag. Men en chuihauha ska du ha! Skulle passa dig perfekt dessutom :D kram / isabell

2009-10-13 @ 17:10:40
URL: http://isabellarbil.blogg.se/
Postat av: Daniela

du kan köpa en Iphone via telia och då kan du byta sim kortet för dem har inte låsta telefoner :)

kram // Daniela

2009-10-13 @ 17:16:00
URL: http://hallonplantan.blogg.se/
Postat av: Verre

Hej, cool blogg! :) Jag är lite efter så det här är första gången jag ser den.



Angående hunden så måste jag bara säga mitt:

En hund är en bästa vän som man alltid älskar, men det blir aldrig som man har trott. Det mesta med att ha hund är underbart, men det finns "nackdelar" också, i alla fall om man bor i stan. Jag har en Basenji, en afrikansk urhund, som jag fick när jag var 8 år. Det jobbiga (enligt mig) med att ha hund är:

- Även om man har j*vligt mycket huvudvärk, feber eller är allmänd deppig så måste man ut med hunden. Alla hundar, oavsett ras och storlek, bör vara ute minst 2 timmar om dagen för att må bra. Och då gäller det promenader, inte bäras i väska som man så ofta ser (vilket är tragiskt).

- Det kan hända att hunden, utan anledning, utvecklar mer eller mindre aggressioner mot andra hundar. Det är inte alltid kul när hunden inte kan hälsa på alla andra hundar eller vara lös i parken.

- Foder, försäkring, täcken, leksaker, koppel, halsband m.m för hunden kostar inte lite, även om hunden är liten.

- Man kan inte gå och shoppa (till exempel) när man vill, eller gå och fika, för de flesta ställen tillåter inte hundar.

- Man lär sig att hata de nya tågen, vars klisterlappar om var hundar är tillåtna är extremt oregelbundna (i alla fall jag blir helt galen).

- Man måste ut med hunden även om det regnar, är snöstorm eller -20. Och det är inte bara det att hunden måste ut och kissa, den måste få motion också, och hjärngympa. Tänk på att hundar inte har mycket annat att göra när de är inne, än att sova. Eller tugga på någon leksak eller tuggpinne.

- Du bör ta hand om hunden så länge den lever, vilken kan vara hela 16 år.



Men om du ändå vill ha en hund så tycker jag att du ska satsa på det! Men jag, personligen, skulle (om det är din första hund) vilja ge dig lite tips:

- Chihuahuor smugglas alltför ofta. Se til att uppfödaren är seriös, registrerad i SKK (Svenska Kennel Klubben - www.skk.se) eller att du känner personen sedan innan.

- Om möjligt, köp inte en valp utan en äldre hund. Då behöver du inte träna rumsrenhet eller ensamhetsträning, och dessutom så kan den förra ägaren berätta om hundens personlighet, så att du vet att du får en hund som passar dig och din livsstil.

- Läs MASSOR MASSOR MASSOR med hundböcker! Mycket om flocken, samspel med hunden, hierarki (Cesar Millan är bra). Det tjänar man verkligen på att veta i förväg.



En hund är en underbar gåva om man kan ta väl hand om den! Kom ihåg, att även en chihuahua är lika mycket hund som en schäfer. Därför behöver de lika mycket motion och aktivering. Men om man klarar detta så kan jag säga att man får många skratt, och man har aldrig tråkigt! :D

2009-10-13 @ 17:34:56
URL: http://verreverre.blogg.se/
Postat av: Josephine

om du känner att du inte är "redo" att skaffa hund ska du inte skaffa katt heller. den enda skillnaden på katter och hundar är att katter kan gå på toaletten själv. och jag lovar, är man inte hemma tillräckligt luktar den där kattlådan hemskt.

2009-10-13 @ 18:34:45
URL: http://josephinejp.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Alltså Amir, jag gillar dig så sjukt mycket!

Riktigt fin förebild :) puss på dig!

2009-10-13 @ 18:37:54
Postat av: carrrooooooooo

köp en kattunge :) vi har kattungar som ska säljas heheh så vi måste bli av med dom. dom är inte dyra och då har du dessutom råd att köpa ngt av dom andra sakerna också! ;D

2009-10-13 @ 18:51:52
Postat av: Sara

Haha, hur kan du blanda ett inlägg med att du vill ha en hund och en jacka och en iPhone? Det lät sjukt dumt.

2009-10-13 @ 19:00:45
URL: http://saraoliv.se
Postat av: Anonym

En chiuaua är väldigt fäst vid sin ägare endast, en ensamhund, och kan bli otrevlig och aggresiv emot andra när de är inne på dennes revir.

Köp en trevligare liten hund, dvärgpudel eller lagotto?

2009-10-13 @ 19:13:42
Postat av: mathilda

man kan väl visst ha annat än telenor och 3 till sin iphone? själv har jag telia och det funkar perfekt :)

2009-10-13 @ 19:27:14
URL: http://matsam.blogg.se/
Postat av: ella

jag läste att du läser ju alla dina kommentarer eller hur :)

så tänkte jag bara säga lite allmänna saker :)

jag tycker inte att du ska köpa fjällis, eller canada :) nu har alla fjorrar börjat köpa sånna också, eller tjaa, dom köpte ju det förra året. Men kom på något eget iställen, nån annan jacka!

så blir du cool och alla kommer inte kalla dig för wannabe, mina kompisar nhar canada & fjällräven och dom blir kallade wannabe hela tiden ;)

sen om det här m steffi och det. jag har nog ingen rätt att säga så mycket om det, men jag tycker inte att du ska fortsätta att bråka m personer via bloggen, ring, msn, mail, facebook, smsa istället, för annars blire bara jättestort.

hon mår säkert dåligt också. och alla personera snackar skit. och detdär om att hon lät dig vänta ute när hon skulle kn*lla.

Hon kanske bara var lite kåt :) acceptera :P haha, men GRYM blogg by the way!

2009-10-13 @ 19:30:06
URL: http://ellajohansen.blogg.se/
Postat av: Yalda

Tjena, iPhone kan du skaffa med comviq, men du måste låsa upp den och jailbreaka den(kunna ladda ner apps)och det går att göra datorn hemma. Och du har bara tillgång till internet på ställen där det finns Wi-Fi, alltså har du inte surf dygnet runt som du har med abonnemang, resten rullar på som vanligt.

2009-10-13 @ 19:42:57
Postat av: Anonym

Hoppas du vet att en chehuahua har 4 ben, och man inte ska gå runt och bära på den. För det är djurplågeri. samt att ha kläder på den är det för kallt ute så okej. Men annars den har päls..



Kannske bättre att skaffa en hamster i stället då.

2009-10-13 @ 19:50:29
Postat av: alexandra

jag har själv en iPhone och det är den bästa gåvan jag har fått av min käre lille far :}

ett måste alltså, finns hon telia för kanske trehundra kronor i månaden..

vill bara säga att jag älskar din blogg också, keep up the great work!

<3

2009-10-13 @ 20:00:31
Postat av: Arnela

En hund är det BÄSTA man kan köpa, jag köpte en liten i sommras och det är fan det bästa jag har gjort. Men de kräver mycket av dig också ska du veta,mycket kärlek, tid och tårar (tor mig jag har gråtit några gången tack vare den). Min hund har blivit rumsren NU efter sex månader nästan så inga mattor har vi kunnat ha här hemma. De är också små och skadar sig lätt, man kan inte lämna de ensamma heller, min hund är aldrig ensam utan jag har en som alltid vaktar honom, man lägger ner mycket, men när man kommer hem och den springer mot dig och visar hur lycklig den är över att få träffa sin matte, när den själv blir ledsen för att du är ledsen och när man märker att de också har en personlighet som vi människor, oftast lik deras husse/matte, då vet man att allting man har gjort för den är SÅÅÅÅÅ värt det! Sen är de sååå söta också, så här ser min ut i vilket fall, om du kanske vill se



http://arnela.blogg.se/2009/june/detta-ar-fluffy.html#comment



http://arnela.blogg.se/2009/july/arnelas-lilla-alskling.html#comment



http://arnela.blogg.se/2009/june/alskling.html#comment



Lycka till nu i alla fall, pussar!



2009-10-13 @ 20:01:22
URL: http://arnela.blogg.se/
Postat av: Linda

En katt är nog bästa alternativet för dig,

Dom kräver inte alls mycket uppmärksamhet, och det är enkelt det enda är kattlådan & att ge den mat i princip och sen hålla på med den då du har tid, då är dom nöjda!

2009-10-13 @ 20:02:01
Postat av: alexandra

*hos

2009-10-13 @ 20:02:27
Postat av: Daniella

Hej Amir! Har själv en Chihuahua en liten tik på 15 veckor, det är mycket jobb när det kommer till Chihuahuor tro det eller ej..Det är ingen leksak utan ett liv som du skapa ett tryggt hem till och ge kärlek o uppmärksamhet. Jag vet en hund som dog pågrund av att den inte fick mycket kärlek. En liten hund som Chihuahua har desssutom lätt för att skada sig själv, ramlar dem bara 10 cm ner på ett golv kan dem dö eller göra sig riktig illa. Man måste hålla dem på ett speciellt sätt för att inte deras ben ska bli sneda och göra ont. Ta gärna någon hund som har en stamtavla och bli medlem på Chihuahua forumet Chiforum.se mycket bra tips och råd och människorna är där erfarna dessutom och uppfödare till Chihuahuor.



2009-10-13 @ 20:40:57
Postat av: Daniella

Hej Amir! Har själv en Chihuahua en liten tik på 15 veckor, det är mycket jobb när det kommer till Chihuahuor tro det eller ej..Det är ingen leksak utan ett liv som du skapa ett tryggt hem till och ge kärlek o uppmärksamhet. Jag vet en hund som dog pågrund av att den inte fick mycket kärlek. En liten hund som Chihuahua har desssutom lätt för att skada sig själv, ramlar dem bara 10 cm ner på ett golv kan dem dö eller göra sig riktig illa. Man måste hålla dem på ett speciellt sätt för att inte deras ben ska bli sneda och göra ont. Ta gärna någon hund som har en stamtavla och bli medlem på Chihuahua forumet Chiforum.se mycket bra tips och råd och människorna är där erfarna dessutom och uppfödare till Chihuahuor.



2009-10-13 @ 20:41:08
Postat av: Anonym

Man måste vara 18 år för att få köpa Chihuahua enligt lagen men du är ju 19 år så känner du att du klarar det så LYCKA TILL :)

2009-10-13 @ 20:44:58
Postat av: Sara

Hej Amir! Vill bara säga att min storebror som är 17 år, har en iPhone, och den kostar ca 7000, han bäställde den från U.S.A, då går det att ha Qomviq! Prcis därför han beställde den därifrån! ;)

2009-10-13 @ 20:46:18
Postat av: Manda

Hej Amir! =) Jag har en liten Chihuahua tik på 6 månader!.. som dem flesta skrev ovan kräver dem extremt mkt kärlek och uppmärksamhet..hela tiden!!

men vad gör de när det är din enda riktiga vän som du förhoppnings kan ha i många år framöver!

Det enda med Chihuahuas är att dem är flockdjur och ska helst vara 2 stycken.

dem tyr sig till EN ägare!

Men dem är världens underbaraste hundras! En sån liten krabat men så mycket kärlek!

2009-10-13 @ 21:06:40
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless in Barcelona

jag funderar också starkt på att skaffa hund. är jättesugen på en pitbull, de har så sjukt fina ansikten tycker jag :-)

2009-10-13 @ 21:20:56
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless in Barcelona

jag funderar också starkt på att skaffa hund. är jättesugen på en pitbull, de har så sjukt fina ansikten tycker jag :-)

2009-10-13 @ 21:21:19
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Kan du inte prova ha någon av din mammas katter hemma hos dig och se hur det funkar ett tag då ? =)

2009-10-13 @ 21:59:39
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Elina

Du har säkert läst igenom alla kommentarer om hur viktigt det är och vilket ansvar man måste ta så tänkte tipsa om en hundras som är så ful att den blir för söt! Tänkte typ att alla har ju chihuahua för det är modernt.. Men om du googlar på fransk bulldog så kommer nog första intrycket va: Ful hund!! Haha men de är mycket sötare i verkligheten, ungefär lika stora som en katt, fast de blir rätt så muskliga när dom växer upp men dom är hur charmiga som helst. Ful hund som blir fruktansvärt söt pga sin fulhet ;-) haha

2009-10-13 @ 22:28:52
URL: http://dreamelina.blogg.se/
Postat av: Elina - tips på söt hund

Du har säkert läst igenom alla kommentarer om hur viktigt det är och vilket ansvar man måste ta så tänkte tipsa om en hundras som är så ful att den blir för söt! Tänkte typ att alla har ju chihuahua för det är modernt.. Men om du googlar på fransk bulldog så kommer nog första intrycket va: Ful hund!! Haha men de är mycket sötare i verkligheten, ungefär lika stora som en katt, fast de blir rätt så muskliga när dom växer upp men dom är hur charmiga som helst. Ful hund som blir fruktansvärt söt pga sin fulhet ;-) haha

2009-10-13 @ 22:29:30
URL: http://dreamelina.blogg.se/
Postat av: K

Hey! Vill du ha en hund tycker jag absolut du ska skaffa en, de ger en så mycket glädje. Du bor dessutom i metropolen och är omringad av en massa bra tränare och uppfödare ger ofta bra tips och kan vara en person att bolla med under hela hundens livstid. Vill du veta mer eller få tips, om t.ex vilken individ som man ska välja, om de ska vara HD röntgade osv, är det bara du hör av dig. Själv äger jag toypudel, underbara hundar.

2009-10-13 @ 22:41:03
URL: http://bellatrixx.blogg.se/
Postat av: Em

jag röstar för en hund eller en katt :D

2009-10-13 @ 22:53:40
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: cecilia

kanske köpa en mikrogris? kolla den här artikeln http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5915987.ab hur söta som helst!

2009-10-14 @ 01:28:37
Postat av: F i a .

Men fasen vad folk ska förklara för dig att en chihuahua inte är en leksak och inget smycke bla bla.. Chihuahua trenden är förbi och folk har förstått att det är lika mycket hund och ansvar i en chihuahua som vilken annnan som helst.



Angående att en chihuahua kan dö om en hoppar ner från 10 cm är fan bara bullshit.. jag skrattade när jag läste det. Min moster har två st chihuahuaor och dom hoppar upp och ned från soffor och sängar utan problem och dom är inte porslinsdockor som folk påstår.. Älskar denna hundras och det är verkligen en stor hund i liten förpackning. Om du är beredd att ta ansvaret som följer en hund så tycker jag absolut du ska ha en. :)

2009-10-14 @ 04:25:30
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/
Postat av: angelica

köp en iller istället! :D funderar på de själv! :)

2009-10-14 @ 12:42:22
URL: http://annjelicaa.blogg.se/
Postat av: Bartek och Mazlum Från jordbro

Jävla bög jävel kuk sugare

2009-10-14 @ 14:56:54
Postat av: beexx

tke verkligen att du ska köpa en chihuahua!

dom är så sjukt söta oh love them!

själv ska min pappa köpa en till mig till sommarn kan knappt vänta! ;)

heheh.

2009-10-14 @ 15:36:40
URL: http://beexxs.blogg.se/
Postat av: Penny ♥

Känner du nån som har hund (vilken ras som helst) så skulle du ju kunna vara "hund-vakt" typ o sen avgöra om u orkar elr inte.. Annars finns det typ folk som söker hund-vakt i typ en vecka elr nått..

Men tkr iaf att det skulle va skiitgulligt om du hade en chihuahua x)

2009-10-14 @ 18:28:53
URL: http://pennyz.blogg.se/
Postat av: Sandra

köp en chihuahua :)

2009-10-14 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0