Hur vet man?

Gustav frågar: Jag är ganska osäker på vad jag har för läggning. Jag är en ganska feminim kille som gillar att umgås med tjejer lika ofta som killar. Jag har inget emot att strula eller mysa med killar, kanske till och med skulle kunna tänka mig att gå ännu längre. Hur tar man reda på om en kille är bi- eller homosexuell?

Amir svarar: Man skulle kunna göra om detta till en annan fråga. Du har inget emot att strula eller mysa med killar, varför skulle du inte vara bisexuell? Jag tror att du innerst inne är väldigt osäker eftersom detta kanske är något "fel" såsom många tyvärr tror och tycker. Men du säger själv att du kan mysa med killar, och det finns en tanke på mer? Låter som en självklarhet att du är bisexuell. Eller så är du kanske bara nyfiken? Om du vill vara helt säker så får du helt enkelt prova. Attraheras du av killar? Njuter du av att "vara" med killar? Ja då är du självklart bisexuell eller homosexuell.


Kommentarer
Postat av: Millanen



Hei.



Min kommentar har NOLL med inlägget att göra, men eftersom jag är lat att skrolla ner kommenterar jag har. :)



Jag tycker det är humor men ändå onödigt att folk klagar på din blogg. Är den så dålig, behöver man ju faktiskt inte läsa.



Jag menar, du skriver dina åsikter, jag ser sällan något provocerande eller barnsligt. Du skriver om en homosexuells vardag och tankar, thats it liksom. :) So, u go mään.

2010-01-07 @ 19:56:21
Postat av: Sanna :P

håller helt med dig Millanen!!! :D

2010-01-07 @ 20:08:20
Postat av: Josefin ♥

KUL ATT DU HJÄPER FOLK! ;D

2010-01-07 @ 20:09:23
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Movie Sign

Håller absolut med dig.

2010-01-07 @ 20:16:21
URL: http://moviesign.blogg.se/
Postat av: elin

han frågade ju inte hur han skulle veta om han var bög eller ej. han frågade hur han ska kunna veta om andra killar är bögar ellej ej.



du är faktiskt dummare än jag trodde.

2010-01-07 @ 20:17:28
Postat av: jesper

kolla in min blogg och skriv en kommentar

2010-01-07 @ 20:18:47
URL: http://jeespereriksson.blogg.se/
Postat av: JessiCa

"Elin"

det finns inte en enda jävel som tvingar dig att maniskt läsa Amirs blogg, så stäng din vidriga käft och yttra dig inte om saker du inte har en aning om!



Keep it up!

2010-01-07 @ 20:21:55
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/
Postat av: L

elin , ofta han är dum ?! :S

2010-01-07 @ 20:22:10
Postat av: Candey





Candey – HET Blondin som Lever livet i USA



Killar, shopping, klubbar och GALNA College Fester Så Klart!!



XoXo



http://candey.blogg.se/

http://candey.blogg.se/

Candey – HET Blondin som Lever livet i USA



Killar, shopping, klubbar och GALNA College Fester Så Klart!!



XoXo



http://candey.blogg.se/

http://candey.blogg.se/

2010-01-07 @ 20:22:24
URL: http://candey.blogg,se
Postat av: Candey





Candey – HET Blondin som Lever livet i USA



Killar, shopping, klubbar och GALNA College Fester Så Klart!!



XoXo



Candey – HET Blondin som Lever livet i USA



Killar, shopping, klubbar och GALNA College Fester Så Klart!!



XoXo



2010-01-07 @ 20:23:24
URL: http://candey.blogg.se/
Postat av: Candey





Candey – HET Blondin som Lever livet i USA



Killar, shopping, klubbar och GALNA College Fester Så Klart!!



XoXo



Candey – HET Blondin som Lever livet i USA



Killar, shopping, klubbar och GALNA College Fester Så Klart!!



XoXo



2010-01-07 @ 20:23:55
URL: http://candey.blogg.se/
Postat av: julia

Så fint att du försöker hjälpa folk! :)

Dock kanske du måste läsa om frågan en gång..!

2010-01-07 @ 20:25:49
URL: http://juliawilberts.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Kul att du svarar på frågor såhär. :)

2010-01-07 @ 20:28:13
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: frida

lite fel där va? :'D

2010-01-07 @ 20:34:36
URL: http://fridathaking.blogg.se/
Postat av: Linda

BRA AMIR ! Såhär ska det va, älskar din blogg :D Tråkigt det som hände med inbrottet, eller försöket, tur du har vännen som är där nu :)

2010-01-07 @ 20:34:58
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Tror de flesta blir rätt smickrade om man stöter på dem, alltså, om en kille träffar en annan kille han känner sig attraherad till... Jag tycker att det verkar rätt enkelt :)

2010-01-07 @ 20:36:32
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Elin

Elinnikander.blgg.se

2010-01-07 @ 20:38:29
URL: http://elinnikander.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte så smart, han undrar hur man ska veta om ngn annan kille är gay

2010-01-07 @ 20:45:19
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ JÄVLA JÄVLA JÄVLA JAG KAN INTE SKRIVA DET NÅG SKABBIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-07 @ 20:47:19
Postat av: Anonym

Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D

2010-01-07 @ 20:54:08
Postat av: Wille

Jag tycker det är superbra att du svarar på sånna hära frågor om bi- och homosexualitet, för vem vet bättre än du själv? :)

2010-01-07 @ 20:57:41
URL: http://sweetaswille.blogg.se/
Postat av: Nyfiken tjej! :D

Hej Amir! :D

Älskar din blogg, läser den dagligen<33

Jag har en fråga, som jag jättegärna skulle vilja ha svar på, har frågat runt men inte fått något svar :( Så jag hoppas verkligen att du svarar, du verkar ju så snäll! :)



Jaja, frågan är iaf: Hur gör man i PS, så att "bilder är text"? Asså det är svårt att förklara, men du gör det hela tiden :) Du skrev t.ex "Miley Cyrus" och texten är liksom en bild på Miley :) Du brukar också skriva "Dagens Låt" och en "bild" (texten) på artisten :) Hoppas du förstod och hoppas verkligen att jag kan få ett svar på min fråga! (Själva texten är liksom en bild)



Pussar och kramar på dig! :D

P.S. Bra att du har en vän som sover över hos dig inatt :) Allt kommer bli bra<3 D.S.

2010-01-07 @ 21:03:49
Postat av: amanda

Fattar inte hur lågt människor sjunker till att börja bryta in sig till folks hus.

Kasta något på han om han kommer haha.

Nej men förstår att du vart rädd aså.

Hope it will be better

2010-01-07 @ 21:11:24
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
Postat av: amanda

Fattar inte hur lågt människor sjunker till att börja bryta in sig till folks hus.

Kasta något på han om han kommer haha.

Nej men förstår att du vart rädd aså.

Hope it will be better

2010-01-07 @ 21:11:31
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
Postat av: SexyNews

Besök gärna bloggen som tar upp frågor om sex, noveller och halvpinsamma bekännelser. :)

2010-01-07 @ 21:27:44
URL: http://sexynews.blogg.se/
Postat av: Sara och Maria

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

KOLLA VÅÅÅÅÅÅRAN FOOOOOTOBLOGGGG!!!:D :D :D :D :D

2010-01-07 @ 21:33:09
URL: http://theheartsofsweden.blogg.se/
Postat av: JAG KOMMER TA DIG DIN JÄVEL!!

TRO INTE ATT DET ÄR ÖVER, JAG KOMMER DÖDA DIG!!!

Postat av: je

älskar verkligen när du har sånnhär frågor som läsara frågar!

FORTSÄTT SÅ AMIR:D

2010-01-07 @ 21:40:06
Postat av: Malin

FRÅGA!!

Jag har en fråga Amir, hur mycket kontakt har du med din pappa och den sidan av släkten, och vad tycker de om att du är homosexuell?

2010-01-07 @ 22:04:25
Postat av: Anonym

Tror han menar hur ska han veta om han kan stöta på en anna kille , alltså om den är bi. Tack för underhållande läsning , tråkiga arbetsdagar

2010-01-07 @ 22:10:38
Postat av: AMIR ÄGER <33

amir är bäst !



THAT

ALL

I

HAVE

TO

SAY

!

2010-01-07 @ 23:02:11
Postat av: E M I L I A A A ; ]

hahahhahahhahahahha GAAAY

2010-01-09 @ 10:55:06
URL: http://emiliaesy.blogg.se/
Postat av: M

jag tror att han menade hur han ser att någon annan kille är bi eller homo...

2010-01-09 @ 22:31:57
Postat av: E

Vart ställer man frågorna ?

Jag vill Ha med en fråga!!!!!!!!!

2010-01-10 @ 13:41:21
Postat av: Vii

Hmm... E du bög?

2010-01-25 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0