Kommer ni ihåg?

Manligt - Kommer ihåg detta forum från nätet, det fanns två killar i min klass som inte pratade om något annat än det under en tid. Jag var jättenyfiken och satt och kikade där inne. Tyckte det var hur kul som helst att läsa om grooming. Sånt "får ju inte killar prata om" annars, eller det har ju ändrats på senare år iof :) Ayah, manligt, Sveriges största modeforum för män.



De härliga låtarna - Vet inte om det handlar om att man inte förstod låtarna, men det känns som att alla låtar från när man var liten var lyckliga låtar som man blev glad av? Idag känns alla låtar så sorgliga och tragiska. Minns denna goding som jag verkligen älskade, i alla fall den delen när tjejen sjunger haha.


När man var liten - Jag har verkligen klara minnen från när jag var en liten skitunge. Det jag älskar är att jag inte har förändrats för fem öre faktiskt. Jag har alltid varit killen med stark vilja och som ska få viljan igenom no mather what. Har alltid varit känslig av mig, lättroad och en som verkligen älskar att bjuda på sigsjälv.

Kommentarer
Postat av: Bir

Andas på det som om det vore Amir.

2010-01-29 @ 11:10:28
Postat av: Birgitta Gunnarsson.

Andas på det som om det vore Amir.

2010-01-29 @ 11:11:43
Postat av: Britta Karlsson.

Andas på det som om det vore Amir.



2010-01-29 @ 11:12:37
Postat av: Berit Magnusson.

Andas på det som om det vore Amir.

2010-01-29 @ 11:17:24
Postat av: Paulina Mohammed Ali Ahmedsson.

Andas på det som om det vore en bög.

2010-01-29 @ 11:18:08
Postat av: Anonym

sööööt biild

2010-01-29 @ 11:19:16
Postat av: Kissie

Hej baby ;) Hitta på nått ikväll? Kommer inte fram på din mobil.

2010-01-29 @ 11:19:35
Postat av: Dessie

asså gud, kolla min blogg typ :O dessie.se

2010-01-29 @ 11:20:04
Postat av: Paow

fetto amir, äckel :S

2010-01-29 @ 11:20:25
Postat av: Camilla (milliz)<3

Vad gullig du var :D

2010-01-29 @ 11:20:26
URL: http://millizlindstrand.blogg.se/
Postat av: Foki

Jag tycker att folk är väldigt otrevliga mot dig! Man skall vara snäll och respektera varandra, och framför allt motstå rökning även om grupptrycket är hårt! // Mvh Antisha Wallström.

2010-01-29 @ 11:22:17
Postat av: Rahlenfeldt

Chacha!

2010-01-29 @ 11:22:47
Postat av: Blondinbella

Hejsan alla på Amir's trevliga blogg! Ikväll ska jag ha föredrag om självförsvar i Stockholm! Vi skall bland annat lära oss hur man gör om någon försöker sticka ut ögonen på dig och om någon försöker strypa dig. /Isabella Löwengrip

2010-01-29 @ 11:24:32
Postat av: Kenza

Hej. Jag skulle bara säga hej så.. hej :)

2010-01-29 @ 11:25:14
Postat av: Blondaa.blogg.se

Hejsan alla mina älsklingar, hur äre? :*

2010-01-29 @ 11:25:49
Postat av: Hemen

Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



:D :D

2010-01-29 @ 11:25:56
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: JosefineFoxman.se

Läs min blogg bitches ;)

2010-01-29 @ 11:26:40
Postat av: Amir

It's Amir bitch! ;) Hej jag driver en trevlig gayblogg och.. eh jag är gay. Så kom och ta mig hetingar ;) BAKIFRÅN!!!!

2010-01-29 @ 11:29:45
Postat av: amir gayis

om ni inte knullar mig så blir jag VÅLDSAM!

2010-01-29 @ 11:30:30
Postat av: Anonym

JAG BLIR RÄDD FOLK HAR INGA LIV :| STACKARS MÄNNISKOR IT IS TRAGICAL

2010-01-29 @ 11:33:29
Postat av: AMIR :D:D

Snälla svara, varför har du slutat med Hiss & Diss video när ALLA dina läsare älskade det? jag förstår inte varför du slutade med det då :(

2010-01-29 @ 12:03:01
Postat av: E mm a

det tog typ jättelång tid att komma in på din blogg, det kom fram såhär att det var något fel så jag trodde att du hade tagit bort bloggen ! :O FYFAN VAD RÄDD JAG BLEV:O

2010-01-29 @ 12:06:53
URL: http://emmaliberg.blogg.se/
Postat av: athanasia

Va sööööt :D

2010-01-29 @ 12:09:22
URL: http://athanasiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vilka turkkläder!

2010-01-29 @ 12:11:31
Postat av: LIN

SHIT! jag kan verkligen inte se att det är du!

Men söt :)

2010-01-29 @ 12:14:56
URL: http://shutuplisten.blogg.se/
Postat av: H A N N A

aw vad söööt!!

2010-01-29 @ 12:27:04
URL: http://hannanerep.blogg.se/
Postat av: Claudia

naw va söt du va!! :D haha liten amir! :D

2010-01-29 @ 13:35:53
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: juliaa

guuuuuuuuud vad söt du va amir ! :) <33

2010-01-29 @ 13:37:24
Postat av: maritta

Skit söt du var som unge A!! :D:D

Du liknar inte mini Amir längre :P =)

2010-01-29 @ 15:17:07
URL: http://marittas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Den där låten var min favorit för typ 10 år sen, har inte hört den på säkert 5-6 år. What memories!

2010-01-29 @ 15:49:36
URL: http://moonforce.wordpress.com
Postat av: aaa

AMIR vad gullig du va som barn!!!!! :D

2010-01-29 @ 18:50:54
Postat av: ;o

vad heter låten? hahaha, älskaren! :'D

2010-01-29 @ 22:25:55
Postat av: A.L

That little boyy turned out to be gay?

So Gaybloggah stylee.....

2010-01-29 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0