Vill ha C*** nu!!

Godmorgon!

Har precis kollat min mail, oh fuckhead vad många det är som hört av sig angående chihuahuan jag vill köpa. Blir jätteglad av att så mång av er litar på mig och vill sälja er hund till just mig. Dock ska jag den närmsta månaden besöka olika hundar och titta runt. Man tar ju inte första bästa bara för att liksom.

Och angående Paow, var inte oroliga jag tänker inte kasta skit tillbaka, det har jag ju aldrig gjort! Börjar dock bli lite orolig. Är Paow kär i mig eller vad är dealen? Det var MÅNADER sedan vi slutade umgås... dags att gå vidare och sluta låta hennes blogg kretsa kring mig och Kissie eller? Lite läskigt, stalker-varning nästan haha! Nejmen jag förstår att hon som bara är 16 år använder sin blogg för att bearbeta sina känslor, vi äldre använder såklart andra sett! Peace out bitches :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du ska köpa hund, jag vill också ha hund ! :]

2010-01-04 @ 13:40:09
URL: http://justeemmas.blogg.se/
Postat av: Hannes Mauritzson

Varför går du ens in på hennes blogg? Varför tar du ens upp det i din blogg om du nu är så mogen? Snälla.

2010-01-04 @ 13:43:26
Postat av: sofia

skoj:D

2010-01-04 @ 13:43:27
Postat av: Josefine

Lägg ner er energi på något viktigt istället för att bråka amir. :) livet är för värdefullt för att bråka och om något nu skulle hända dig eller henne skulle ni nog bry er, eller hur? :)jag känner folk som känner både dig, paow, krille osv. och dem berättar hur ni är på riktigt, var dem personerna! :)

2010-01-04 @ 13:43:39
Postat av: Anonym

Du skulle ju inte kasta skit tillbaks. Amri jag gillade din blogg förut. Vad hände med den där killen som gav alla gaykillar någon talesman? Vad hände med den gammla amir? Tycker det är synd bara..

2010-01-04 @ 13:45:55
Postat av: Anonym

JAG TROR ATT DET SNARARE ÄR DU SOM INTE KAN SLÄPPA PAOW HAHAHAHAH väx up!

2010-01-04 @ 13:47:39
Postat av: Anonym

HON ÄR FJORTISD

2010-01-04 @ 13:47:49
Postat av: Anonym

palla, du sjönk ju lika "lågt" nu när du ens tog upp det i din blogg. jag och många andra håller med paow, hon är 16 hon kan "hålla på" så utan att det blir pinsamt, men du å kissie? suck, pinsamt.

2010-01-04 @ 13:47:51
Postat av: Lisas

hon växer ALDRIG upp aight

2010-01-04 @ 13:49:00
Postat av: Anonym

AMIR du kan inte para de sedan som planerat om de är syskon, vilken inavel på Chihuahuerna.. ps skulle va kul om ni kunde lära er stava till vad hundrasen heter CHIHUAHUA,,



Stolt Chihuahua ägare!



2010-01-04 @ 13:49:44
Postat av: Anonym

Hon är bara avensjuk på dig och kissie , därför håller hon på !

2010-01-04 @ 13:50:10
Postat av: Anonym

Paow är ju bättre och mognare än vad du någonsin kommer att bli ;) haha!

2010-01-04 @ 13:50:17
Postat av: Anonym

Gör en tävling av vad hunden ska heta.. jag gissar på ciko ;)

2010-01-04 @ 13:51:41
Postat av: Anonym

äcklig fjortis girl

2010-01-04 @ 13:53:45
Postat av: Anonym

vadå de är ju du som ser ner på henne? liksom du är äldre? och se ner på dom som är yngre? hur moget är de liksom? snälla

2010-01-04 @ 13:55:09
Postat av: ida.

sett är en tempusform av se. sÄtt där emot är nog det du ska ha med i den meningen.

2010-01-04 @ 13:56:38
Postat av: Anonym

det är ju så jävla obvious att det är du som inte kan släppa henne så skärp dej nu, för helvete.

2010-01-04 @ 13:56:45
Postat av: Louise

Det bästa du kan göra är att bara ignorera det hon skriver.. fast jag förstår lite att hon saknar dig faktiskt, ni verkade va jävligt bra vänner och ha jävligt kul ihop.

2010-01-04 @ 13:57:12
URL: http://louisebhult.blogg.se/
Postat av: Anonym

"det har jag aldrig gjort"

haha måste vara jobbigt när du inte äns kan övertyga dig själv, eller?! ;)

patetiskt...

2010-01-04 @ 13:57:47
Postat av: Sanna

Vi äldre haha, ni är mer omogna än va lilltjejen är. =Avundsjuka... tror bestämt det är herrn som r lite kåt på Paulina, stackars lilla flicka

2010-01-04 @ 14:01:54
Postat av: Anonym

vadå kasta skit tillbaka.. det är ju alltid du som börjar och ja det är rätt uppenbart att du inte kan släppa henne. freak

2010-01-04 @ 14:02:11
Postat av: Anonym

HAHA. du har ju verkjligen aaaaldrig skrivit något skit om nne i din blogg, nejnej. Du gjorde det i detta inlägg, lilla gubben? Kanske dags att förstå att det är så som du sa i somras "jag och Paow är lika barnsliga spelar ingen roll om ålder". Payback's a bitch, right Amir?

2010-01-04 @ 14:03:14
Postat av: isabella l .

Erkänn att ni båda gör't.

2010-01-04 @ 14:03:48
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför tycker alla att man är så "liten" när man "bara" är 16 år?? Ger det en rätt att snacka skit och tracka ner på andras familjer för det?? Lite mognad får man faktiskt lov att ha i den åldern! Paow kan inte ursäkta sig pga sin ålder längre! Hon är helt enkelt bara... en 16 åring barnslig tjej utan vänner som verkligen bryr sig om henne, och de är hennes eget fel.

2010-01-04 @ 14:04:07
Postat av: En tjock katt i en smal värld

I somras tyckte du ju hon var så hiiimla mogen. Du kanske inte ligger högre mentalt än någon i den åldern du heller.

2010-01-04 @ 14:04:44
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: erika

"Kvällens citat!

Kissie - "haha men men, hon får försöka leka vuxen med en ful fet hund som dregglar så kan vi ha dockteater för 20.000 för oss själva"



Måste bara fråga eftersom du skrev som du gjorde. Det här va alltså inte riktat mot paow då? eftersom man inte skriver om varann i sina bloggar enliogt dig? bara undrar alltså....?

2010-01-04 @ 14:04:55
URL: http://lejka.blogg.se/
Postat av: paulinaa

men skärp dig förfan , du o kissie använder era bloggar för att provocera och snacka skit !

2010-01-04 @ 14:08:41
Postat av: isa

du har blitt en riktig idiot sen du slutade umgås med henne

2010-01-04 @ 14:09:02
URL: http://isaands.blogg.se/
Postat av: Anonym

och få andra att må dåligt , idiot !

2010-01-04 @ 14:11:09
Postat av: Anonym

DU OCH KISSIE ÄR FAN SÅ JÄVLA MYCKET VÄRRE!!! det är du som inte kan släppa paow eftersom du läser henne blogg. Och synd att du inte kan stå för vad du tycker Amir!! HAHAH FAIIIIL!! ;)

2010-01-04 @ 14:18:57
Postat av: dsds

AMIR DU HAR BLIVIT EN BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja tkr du ska börja umgås med paow igen, hon verkar göra dig lite vettigare.

2010-01-04 @ 14:19:22
Postat av: Lina

Sen du slutade umgås med Paow så har du verkligen blivit en wannabe. Du leker någonting du inte är i bloggen vilket du inte gjorde när du hängde med paow. Grow up!

2010-01-04 @ 14:23:41
Postat av: Anonym

hahahah "vilket jag inte tänker göra" det är ju preics vad du gör? sorliga feta 19-åring som lever på mormor. tragiskt....

2010-01-04 @ 14:29:06
Postat av: Mikaela

Paow är 16 år, och mognare än vad jag någonsin upplevt dig och Pissie. Lek inte att hon är värsta grejen efter dig när du provocerar henne till att skriva sånna saker. Äckliga fetto, har tappat så jävla mycket respekt för dig

2010-01-04 @ 14:40:14
URL: http://blazelife.blogg.se/
Postat av: .

Växt upp dumma bögarab. Detta är just varför du är så jävla äcklig och inte borde få finnas i vårt land. Äckligare arab får man leta efter.

2010-01-04 @ 14:44:04
Postat av: Anonym

ta inte upp hennes blogg om du då är så "mogen"

me like your blogg

2010-01-04 @ 14:45:34
Postat av: Aida Shalaby

Va sött, du med en chihuahua :)



www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

2010-01-04 @ 14:48:53
URL: http://aidashalaby.blogg.se/
Postat av: tove

ni borde fan växa upp båda två (du och paulina)! seriöst om detta inte är för att få publicitet så är ni så fruktansvärt sorliga. jag ska gå slå till mig själv JÄVLIGT hårt för att jag nu klickade in på era bloggar för att ni inte förtjänar några läsare och för att ni är sådana feta barnungar! och slå ett baseballträ i huvuudet på mig själv för att jag tog mig tiden att komentera detta. måste bara tillläga att.... Amir, det är du som är den mest sorliga av er! (hoppas ni växer upp snart) PEACE

2010-01-04 @ 14:53:21
Postat av: Anonym

du är ju fan så mycket mer omogen än henne!

2010-01-04 @ 14:53:28
Postat av: AMIR=ÄCKLIG

SKITFUL ÄR DU. du skrev skit lom henne i inlägget under, klart att hon svarar.



DU ÖNSKAR ATT HON VAR KÄR I DIG. DU KMR ALDIG ATT BLI ÄLSKAD :s

ofta att någon skulle vilja vakna bredvid dig på morgonen. uääääääääääärk

2010-01-04 @ 14:56:02
Postat av: ellie

men det är lite skillnad, hon är 16 du är 19!!! och att ens skriva om henne nu,gör så du sjunker på samma nivå som paow!! paow är och kommer alltid att vara mycket mognare än dig :)

2010-01-04 @ 15:04:18
URL: http://ellinorkryss.blogg.se/
Postat av: kj

du ska ha en sak klart för dig!

Paow är treår yngre, hon skriver fan inte om sina känslor i bloggen, hon är så mycket bättre än dig & pissiekatten, så du ska fan ta vara på ditt liv, inte tro att Paow är kär i dig, allt detta är ditt & kissies fel, det var ní som startade allt, du dissade paow för kissie, den jävla bruttan som varken kan något om sitt liv, hon kommer fan bli pank, som du är, din mormor betalar hyran på din lägenhet.

det är sååååå dåligt att slänga massor av skit på oskyldiga människor.

jag är helt emot dig upp till 100 %

Paow har all rätt.

hennes blogg går att läsa iaallafall..

du lägger in massa jävla snuskbilder och skriver om transor, kul liv!

NEJ!

du är omogen !

paow har nåt att skriva om. du skriver om bögar.

jäätttekul.

NEJ!

2010-01-04 @ 15:05:09
Postat av: Bella

Hon verkar faktiskt lite besatt av dig :P och 16 är inte så litet egentligen, xd

2010-01-04 @ 15:09:38
URL: http://bellahz.blogg.se/
Postat av: sofie

hahahahahhah jävla tönt du är skaffa dig ett liv! håller med paow du hänger bara efter kissie hela tiden! ( kissie ser ut som ett lejon och är en äcklig fjortis i bloggen och i "verkligheten"... patetiskt!

2010-01-04 @ 15:14:22
Postat av: Anonym

gillade din blogg mer när du var positiv till henne.

fine, kissie, blabla. hon är säkert en fin människa långlånglångt inne.

Men hon drar in dig i det. Och snälla, färga håret brunt igen, och försök inte ens att provocera. Din blogg är sjukt mycket roligare när du inte ska hålla på och va någon du inte är..

2010-01-04 @ 15:25:21
Postat av: Gossiprightnow

HAHAHA, du är besatt av henne. det är ju du som skriver små hemliga medelanden så att hon ska reagera ! :) du saknar hon...

du saknar hon...

du saknar hon...

du saknar hon...

du saknar hon...

du saknar hon...

du saknar hon...

du saknar hon...

du saknar hon...

2010-01-04 @ 15:25:22
URL: http://gossiprightnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah, driver du eller? Du skriver alltid skit tillbaka, men oftast är det till och med du som börjar kasta skit, det var de värsta jag hört.

Du gör allt som Kissie gör, du kan inte göra någonting själv eller ha några egna åsikter. Kissie styr allt du gör.

Väx upp och skaffa dig en egen tala istället för att vara en knähund.

2010-01-04 @ 15:26:38
Postat av: till dig amir

tönt är vad du är amir... du ville ju inte ens visa dig på bild med paow liksom så du ska bara hålla käften.. du är såå orolig för att din image med kissie skulle bli hotad om du skulle umgås m paow igen..ser dessutom att dina läsare gått ner. kanske dags att börja jobba amir du som skulle vara så vuxen haha bögar är falska har jag hört!!!

2010-01-04 @ 15:27:53
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Lycka till. :)

2010-01-04 @ 15:33:34
URL: http://tobys.se
Postat av: Linda

Nu slutar jag att läsa din blogg. Du är för pinsam..

2010-01-04 @ 15:34:03
URL: http://queenlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom igen... vem äre som är omogen egentligen? du ska ju föreställa 18-19år, int fan vet jag hur gammal ddu är, men hursom. Hur MOGET äre att typ spotta nån i facet lr att anklaga en 16årig tjej? Du och Kissie borde växa upp nån gång idioter :)

2010-01-04 @ 15:36:27
Postat av: Sandra

Gillade din blogg förut! Vafan har hänt, det är fan du som är omogen. Orkar inte läsa din blogg mera. Jag är inte på någons sida, men du är 19 år (tror ja iaf) och håller på med en 16 åring. Det är typ din blogg som kretsa kring Kissie eller. Nu slutar jag att läsa din blogg. Punkt slut, tack för en bra och rolig blogg förut!

2010-01-04 @ 15:42:58
Postat av: Sandra

Gillade din blogg förut! Vafan har hänt, det är fan du som är omogen. Orkar inte läsa din blogg mera. Jag är inte på någons sida, men du är 19 år (tror ja iaf) och håller på med en 16 åring. Det är typ din blogg som kretsa kring Kissie eller. Nu slutar jag att läsa din blogg. Punkt slut, tack för en bra och rolig blogg förut!

2010-01-04 @ 15:42:59
Postat av: Sandra

Gillade din blogg förut! Vafan har hänt, det är fan du som är omogen. Orkar inte läsa din blogg mera. Jag är inte på någons sida, men du är 19 år (tror ja iaf) och håller på med en 16 åring. Det är typ din blogg som kretsa kring Kissie eller. Nu slutar jag att läsa din blogg. Punkt slut, tack för en bra och rolig blogg förut!

2010-01-04 @ 15:43:00
Postat av: Anonym

din blogg har blivit så jäääääävla tråkig di jäääääävla kissie stalker!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG TÄNKER SLUTA LÄSA DIN BLOGG OCH JAG HOPPAS MÅNGA TYCKER SOM JAG OCH OCKSÅ GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-04 @ 15:45:46
Postat av: louise

Om du nu är mogen skulle du inte ens skriva in detta inlägg eller ens gå in på hennes blogg. Jag tycker du är väldigt omogen och det är väl hon också. Men jag tycker du kan också erkänna det!

2010-01-04 @ 15:47:37
Postat av: amir-fail

säger bara fail amir!! din blogg har blivit såå trist sen du slutade umgås m paow.. det är kissie som inte vill du ska umgås med paow det har simon sagt till mig.. du gillar ärligt paow men du har även sagt::: kan inte låta mina läsare gå ner pga paow, så håller mig till kisses det ger mig mer i slutändan..!! men amir dina läsare har gått ner sen du började vara med just kissie..haha du failade sen är du äcklig!! amir skriver om dina hemliga pojkvänner som inte finns...jag vet nog om det mesta som rör dig..

2010-01-04 @ 15:49:28
Postat av: :(

Amir, jag har sett upp till dig en längre tid men det börjar verkligen avta. Vad har hänt med den underbara Amir som vi läste om i början av sommaren? Då han var sams med alla och hade typ världens bästa blogg?! Amir, varför skall du ens ta upp det där med paow? Varför skiter du inte bara i det, eftersom du tycker att hon är så hemskt omogen? Så varför låter du inte henne vara det då? Men att hon är 16 och omogen är okej, men att du är 19 och skriver svar på din blogg till hennes inlägg... PLEASE! We wan't the old Amir back!! Hennes inlägg var faktiskt klockrent, du har blivit hundra gånger divigare än vad du varit.

2010-01-04 @ 16:02:40
URL: http://Mimmiamandas.devote.se
Postat av: sofie

Håller verkligen med om det där med Paow, jävla bitterkärring!

2010-01-04 @ 16:04:12
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: Lina

Din blogg har verkligen blivit sorgligt tråkigt, sista gången min fot är satt här i alla fall

2010-01-04 @ 16:10:36
Postat av: johanna

paow har helt klart rätt! hon är den enda som öppnar sig och verkligen är sig själv i bloggen! du är bara en falsk gris som man inte förstår sig på !

2010-01-04 @ 16:25:57
Postat av: Linnea

Haha, jag tycker att det är rätt skönt att du verkar ta det hela med ro. Skrattar lite åt det, skämtar. Ja, det om något är väl ett bevis på mognad. Paow sitter där bitter och drar upp saker som egentligen inte har med saken att göra, och du skriver "är Paow kär i mig eller vad är dealen?". Hahaha, asnice!

2010-01-04 @ 16:30:04
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker ni bara kan låta varandra vara och acceptera varandra och hur läget ligger till. Det slutar ju aldrig ifall någon inte lägger sig. Den som lägger sig gör det för att den är mer mogen. Du kanske ska tänka på det? Uteslut henne totalt istället.



Dubbelmoral lider vi alla människor av - medvetet som undermedvetet, och det gör även du. Du är också människa, Paow också.



Acceptera bara!

2010-01-04 @ 16:47:43
Postat av: pimpim

Coce-addict? :S

2010-01-04 @ 16:52:22
URL: http://31337.pl
Postat av: Anonym

vad har hon paow för blogg ?

2010-01-04 @ 17:03:57
Postat av: Anonym

anonym; paow.se

2010-01-04 @ 18:33:56
URL: http://milliea.blogg.se/
Postat av: Madde

Kan börja med att nej jag är inte avundsjuk! har haft min chihuahua i 10år och och min andra i 6 år. Och kan skaffa en till när jag vill! Dock stör jag mig på när unga människor skaffar hund för att ha de som acceoarer! Chihuahua är en underbar ras men kräver minst lika mycket jobb som en pitt bull! Hur ska du göra då den är valp och inte klara av att vara själv? Eller första veckan då den helst bara skall vara med sin "familj" Och lära känna den och bli trygg? Du ränner ju på fester och stan hela tiden? Ska du släpa med den stackars hunden?

Tänk igenom detta både en och två gånger! Det är ett liv som ni nu ska leka med? Ett liv som kan leva i upp till 15 år!

Använd det ni har innanför pannbenet! Snälla

2010-01-04 @ 20:59:33
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: elvira ♥

så du menar att det där som du skrev inte alls va förnedrande? okej.. tänk om... du är 18-19 år (?) oxh hon är 16, så försök vara lite mogen och låt tjejen va!

2010-01-04 @ 22:10:21
URL: http://ehlvira.blogg.se/
Postat av: miiii<3

Jätte kul att du ska få en liten hund. jag vill också. men det kommer nog att va roligt o köpa kläder till den det finns så mkt fint :D

2010-01-04 @ 22:35:50
Postat av: Madde

Du är sjukt motsägelsefull Amir.... Du svarar ju tillbaks på Paow.. Du faller ju i fällan! Inlägget under visar att ni greppat det Paow skrev, detta inlägget visar att du svrar tillbaka ditt svar är "hon är 16 år och omogen", det du skrev efter detta svarar du också tillbaka på. Stå för att du svarar tillbaka eller bojkotta henne från din blogg.. Till slut blir du ju lika skenhelig som resten av storbloggarna....... :)

2010-01-04 @ 23:58:19
URL: http://floriin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej amir!

Vad mysigt med en chihuahua:) en helt underbar ras.

Men sen måste jag få säga att alla människor som kommenterar som dom gör verkar "som ni säger" avundsjuka. Dom kan inte driva en blogg som du och kissie gör:) Jag läser era bloggar dagligen och jag ser inget negativt med det ni skriver.

Ni har era egna åsikter THATS IT!

Det är ett fritt land:)

Stå på dig // Linnéa



p.s lycka till med lill hunden.

2010-01-05 @ 00:31:33
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Min söta chihuahua fick valpar ikväll!!!!!!!! :) 4 st kommer bli underbart med alla söta valpar!

2010-01-05 @ 01:00:24
Postat av: Helen

Jag tycker det här med paow eller vad nu hon heter angår INGEN av er.

Ni kan inte bara skriva att han har det roligare med paow och allt.

Han betsämmer om sitt liv NI kan inte bestämma ;:)

Bara så ni vet om han vill sluta vara med henne så ska ni acceptera detta:)=

2010-01-05 @ 13:28:47
Postat av: NOUVEAU

Vad är det för störd sjukdom man har om man säger i första meningen att LUGN JAG SKA INTE KASTA SKIT TILLBAKA och sen direkt efter skriva 5 rader med just det - skit!! ???

2010-01-05 @ 15:01:24
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: kimie

mina chihuahuor är fiiiiiiiiiinast, kolla bloggen för bilder :)

2010-01-05 @ 22:23:01
URL: http://kimies.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pissie är sååå dålig för dig. Ska du förstå det nån gång?

2010-01-06 @ 01:16:20
Postat av: Lovisa

kommentarerna på Amirs blogg är nästan lika roliga som själva bloggen. Nästan. Kan ni inte hitta på något annat istället för att sitta här och störa er? Det blir ingen glad av!



För övrigt tror jag Amir kommer bli en superbra hundägare! Tycker att han visar gång på gång att han har massa kärlek och tid att ge :)



2010-01-06 @ 19:29:24
URL: http://nooffence.blogg.se/
Postat av: wwiicckkaaN

kul att veta att du vill ha cam6, finns vettigare ställen att skriva sån skit på..

2010-01-08 @ 03:08:50
URL: http://wictoriapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0