Myskväll hos mig snart

Men tjejer är som vanligt sega...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara fråga: vad har du för abonnemang till din iPhone? Har du låst upp den till Comviq?

2010-01-06 @ 18:42:52
Postat av: The 10 åring ^.^

Hejsan Amir!

Först vill jag bara säga: ´GRYM blogg!

Men en sak förstår jag inte, jag fattar inte hur du kan vara kompis med kissie, hon verkar vara så elak mot folk & så. Jag ville bara ha ett svar varför du är kompis med kissie, jag vill veta varför :)

2010-01-06 @ 18:45:00
Postat av: The 10 åring ^.^

glömde en sak: jag tycker du är motsatsen till kissie: mer snällare & så, du hjälper folk :D som tex hon som trodde att hennes kompis var kär i henne, du svarade & hjälpte till liksom :D

2010-01-06 @ 18:50:52
Postat av: Malin

älskar din blogg amir!!

du är så ärligt och snäll.!

kolla gärna mig blogg alla!

www.mkWiklund.blogg.se

2010-01-06 @ 18:53:19
URL: http://mkwiklund.blogg.se/
Postat av: Movie Sign

Hehe :).

2010-01-06 @ 18:53:55
URL: http://moviesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

AHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHA såååå klockren

2010-01-06 @ 18:55:22
Postat av: isa

tjejer ÄR sega:)

2010-01-06 @ 18:55:24
URL: http://isaands.blogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Jag känner igen det där! ;)

2010-01-06 @ 18:58:15
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Steffie ;D

Amir !! Diggar din blogg stenhårt!! Dock tycker jag du blivit lite.. Mindre kul. Mer skämt! (sånt som många kan ta illa upp av) ;) för det är Amir bäst på! Oh yeah :D



Ha en bra kväll ! :)

2010-01-06 @ 19:04:24
URL: http://ehne.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMFG ofta en 10 åring läser bloggar :O AHHAAH

2010-01-06 @ 19:06:47
Postat av: Anonym

kolla gockans.blogg.se

handlar om två dresuktiva tjejer som har missbruk o självskade beteende.

gockans.blogg.se

2010-01-06 @ 19:08:38
Postat av: miki

haha x)

2010-01-06 @ 19:10:07
URL: http://mikib.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Haha. :D

2010-01-06 @ 19:10:10
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Hemen

Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D

2010-01-06 @ 19:19:15
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa alla tjejer är sena,mina tjej kompisar är alltid sena så iri,,, men what ever jag bryr mig inte.

2010-01-06 @ 19:20:34
Postat av: Anonym

haha jaa alla tjejer är sena,mina tjej kompisar är alltid sena så iri,,, men what ever jag bryr mig inte.

2010-01-06 @ 19:20:48
URL: http://jaziii.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa alla tjejer är sena,mina tjej kompisar är alltid sena så iri,,, men what ever jag bryr mig inte.

2010-01-06 @ 19:20:51
URL: http://jaziii.blogg.se/
Postat av: Bella Manson - kom ihåg namnet!!

ja men vi har lite mer o göra innan vi e klara ;)



OBS OBS kolla in min blogg och hjälp mej välja frisyr...den som röstar fram den firyren jag slutligen väljer vinner en länkning!!

2010-01-06 @ 19:29:51
URL: http://bellamanson.blogg.se/
Postat av: Mads&Sara

haha roliga! ;) hoppas du trivs bra i din nya lägenhet :) kan inte du komma med lite bloggtips?

2010-01-06 @ 20:23:12
URL: http://desssssie.blogg.se/
Postat av: Hemen

kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D

2010-01-06 @ 20:26:32
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: Malin - Sån e jag!

Checka in min videoblogg dör jag visar hur man gör söta rosetter att ha i håret! enkelt och billigt å man kan göra vilka färger man vill!

2010-01-06 @ 20:47:36
URL: http://bestofberger.devote.se
Postat av: Linnea

Haha, klockrent!



Jag hade en pojkvän, som var otrogen 2 gånger. Jag gav honom flera chanser, dels för det och för andra små mistag han gjorde, men jag älskade honom så mycket att jag inte såg nåt annat val. Jag vet att jag bara är ett "litet barn" enligt många, men jag hade verkligen känslor för honom. Och nu vill han ha tillbaka mig, han har skickat blommor, skrivit en massa sms, ringt mig nonstop osv. Jag älskar honom fortfarande, men jag vet inte vad det rätta är. Hur jag ska göra? tänkte att du är kille och verkar ha erfarenhet samt va en bra förebild o du tänker smart, vore supergulligt om du kunde ge mig råd! Älskar din blogg förresten



Läs gärna min blogg om du har lust.

http://linneasenneby.blogg.se

http://linneasenneby.blogg.se

2010-01-06 @ 21:17:00
URL: http://linneasenneby.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hejsan jag heter Linda. Jag skriver för att jag vill ge er en möjlighet till att vara med

o tävla om ett jätte fint armband, som jag nu lottar ut i min blogg!



(För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2010/january/tavla-med-bracy.html)



2010-01-06 @ 21:21:08
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Elin

åh jag vill verkligen ha en iphoooone!!! fusk!:P

Jag måste vänta enda till februari innan mitt abonnemang går ut, bläh!:P

2010-01-06 @ 21:23:02
URL: http://elinwetterling.blogg.se/
Postat av: LarsS

Brudar va! :) hehe



Ha en bra kväll"

2010-01-06 @ 21:24:32
URL: http://lsjoberg.blogg.se/
Postat av: Carolin

Så mysigt hörru :D hoppas du kommer trivas nu.

2010-01-06 @ 21:29:05
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/
Postat av: Aida Shalaby

Mys pys :)



www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

www.aidashalaby.blogg.se

2010-01-06 @ 21:30:53
URL: http://aidashalaby.blogg.se/
Postat av: jbogdnovs

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

FOTOBLOGGEN SOM NYSS BÖRJAT!

2010-01-06 @ 21:45:18
URL: http://jbogdanovs.blogg.se/
Postat av: swefjortisar

Älska iPhones <3 Alla som driver vår blogg har varsin ASSSOOO LÖÖÖVE THEM <'''3



Btw, pleeaaaceeee länka oss? :* Vi är ju lix bäst o everybody knows it, hur många dissar vi än får asso, vi owwwwn the world ;*



PÖSS PÅREJ!

2010-01-06 @ 22:07:37
URL: http://swefjortisar.blogg.se/
Postat av: TrueBarbie

WWW.TRUEBARBIIE.BLOGG.SE



Man måste ju länka hos dem bästa :P

2010-01-06 @ 22:11:02
URL: http://truebarbiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe ^^ Inget att göra! se som det kan bli då :/

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....

2010-01-06 @ 22:51:09
Postat av: isabella l .

=)<3

2010-01-06 @ 22:53:19
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han har ju 3...

2010-01-07 @ 00:50:43
Postat av: Julia

iphone <3

2010-01-07 @ 01:33:30
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....



2010-01-07 @ 01:36:43
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Hahahaha alltid!

2010-01-07 @ 09:56:11
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: E M I L I A A A ; ]

iphones äger.. ja, i mitt fall itouch :L

2010-01-07 @ 11:56:54
URL: http://emiliaesy.blogg.se/
Postat av: Delina <3

hahaha :) vem skrev vad :)



du verkar snäll amir du & rosanna inte kissie hon är skön men alexandra e säkert oxå snäll :) älskar din blogg e inne på den 10 gånger om dan :D ♥

2010-01-08 @ 19:01:26
URL: http://ddeelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0