Back at home

Nu är jag hemma igen. Det var astrevligt på kryssningen. Otroligt god mat och så allas favorit, taxfree'n. Jag köpte parfymen "Jean Paul Gaultier - le male", 2 liter Martini, 1 liter Smirnoff caipiroska och 1 liter Absolut apeach. Åt min vän Patrik köpte jag 900 winegums som han ville ha, och åt Imen köpte jag ett läppglans från Dior.

Det bästa var att dom hade noll koll på båten. Fastän jag inte är 18 år än så köpte jag en massa drinkar på båten. Både åt mig och min syster. Men det ska jag ju inte klaga över direkt. Sedan så spelade dom mestadels schlager på discot så jag och min lillebor Safir stod och hoppa till klockan 2 på natten, asgulliga.

Bilder kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Shock Value

Ååh fan vad kul med kryssnig!!
Haha men du ser ut att vara 25 Amme, därför leggade de ej dig!

2008-04-14 @ 19:43:24
URL: http://shockvalue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0