"fri som en fågel.."

Även idag fick jag sluta en timma tidigare, men nu är jag helt fri från allt som har med jobb att göra. Lönen kommer i alla fall snart och då blir det shopping. Jag har bestämt sen flera veckor tillbaka vilken vinterjacka jag ska köpa i år, Meis ska tydligen köpa en likadan så vi köper dom tillsammans, mys!

Nästa för mig blir duschen, därefter ska man väll fixa sig lite för jag ska fika med Mickaela i stan kring 3-4 tiden hade jag tänkt, om hon hör av sig vill säga. Hon är en höjdare på att sova, alltid jag som vaknar först när jag sovit hos bruden.


Kommentarer
Postat av: Derya

Fna vad härligt att slippa jobba, lägg upp bild på jackan.. är så nyfiken :D

2008-08-15 @ 13:16:02
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: Eva

Ska du börja i skolan sen?

2008-08-15 @ 14:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0