god morgon (om man inte är bakis)

Igår var såklart en jättelyckad kväll. Jag och Samina möttas upp och träffade direkt både Mattias & Kim utanför Pride Park där alla sitter och dricker sig berusade hela kvällen. Sedan träffade jag även Gustav, Lollo, Sofie, Saminas kompisar och många fler. Det var lite trist att höra hur alla stora schlager artister stod innanför stängslen och sjöng sina underbara låtar när man själv stod på andra sidan stängslet. Men jag och Samina höjjde flaskan i luften och sjöng med på varenda rad till Sanna Nielsens Empty room som vi hörde henne sjunga, underbart.

När det var dags att röra sig hem befann jag mig med Salima och Vera. Båda dom skulle hem till Vera och jag hade ingen aning vart jag var, med tanke på hur länge jag fick vänta på bussar natten innen så satte jag mig i en taxi hem, enkelt och bekvämt.


Samina & Jag.


Kvällens roligaste går ju till Daniel, haha!


Gustav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0