En riktig shoppingdag - 1

Fråga mig inte varför, men idag är jag riktigt glad och riktigt shoppingsugen. Slutar skolan sent och orkar inte springa runt på stan då blanda sura bitterfittor utan det är nu man är glad över att det faktiskt går att shoppa nästan vad man vill via internet. Så idag tänker jag shoppa lite eftersom det är julafton på mitt konto, haha eller ja nästan i alla fall. Räcker till lite saker åt mig samt julklappar till folk.



Hårspray, anti-frizz, värmeskydd och ett hårvax!
Allt för bara 71 kronor styck, från
Nelly.com.

Jag har handlat på samma sätt som jag gjorde sist då jag beställde något från internet. Då blev jag medlem på M2M som är en sida som man kan shoppa via hos ett stort antal internet-butiker. Handlar man via M2M så får man sedan pengar tillbaka, ballt va!? Kostar inte heller något att bli medlem. Så ska man julshoppa är det ett smart drag att handla via dom så slipper du bli helt black på kontot lixom. Bli medlemmar! Vem vill inte shoppa, och sedan få pengar tillbaka lixom?

Visar lite mer shopping om ett tag! Smell you later.

Kommentarer
Postat av: emma

Kan inte du ha en sån frågestund så att folk kan ställa frågor som du sedan publicerar in på bloggen och svarar på? Det skulle ju uppskattas en hel del måste jag säga.

2008-12-08 @ 14:13:25
Postat av: Linda

Är du och Ted ett par? Om ni inte är det borde ni tänka över saken lite för ni passar oerhört mkt :)

2008-12-08 @ 14:22:59
Postat av: MOA

åh najs pris ju!

är det där killprodukter?

isåfall, finns det för tjejer? :) <3

2008-12-08 @ 14:24:56
URL: http://moamjornell.blogg.se/
Postat av: Ronja

AMIR! har reprisen av britney -for the record gått? annars, visst går det att ladda ner? jag missade slutet :(

2008-12-08 @ 14:33:39
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: missmartin

Nice! Själv har jag inga pengar alls, :'(

2008-12-08 @ 15:14:41
URL: http://missmartin.blogg.se/
Postat av: raffa

om jag va dig skulle jag nog inte köpt den värmeskyddande sprayen.. :/

2008-12-09 @ 16:34:58
URL: http://raffaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0