Svar på frågor - Del 1

- Är du ofta i Skåne?
Jag har aldrig varit i Skåne men skulle gärna vilja åka dit någon gång. Har jag inte missförstått mig så finns det galet mycket snygga killar där?

- Hur mycket tjänar du på din blogg?
Sådant talar man inte om, inte i detta land i alla fall. Skulle jag vara stolt och säga vilken summa jag tjänar på att göra något som jag tycker är kul och ändå gjort gratis en lång tid skulle folk tolka det som skryt, typiskt avundsjuka människor?

- Hur blev du kompis med Kissie?

Vi träffades för första gången på ett blogg-mingel. Jag såg hur vackert blont hår hon hade, och hur mycket smink hon också hade. La in en stöt och det funka, hon är dockan jag aldrig fick leka med när jag var liten. Vi har såklart även samma sexiga blogg-pose också!

- Hur vill du att ditt liv ser ut när du är 25-30?
Jag har en skitsnygg pojkvän och ifall samhället hunnit utvecklats lite mer kanske vi vågat adoptera 2 barn också, en kille och en tjej. Bor i en fet lägenhet i innerstaden (trött på denna smutsiga förort) och jobbar med marknadsföring och bloggar.

- Hur tror du att ditt liv ser ut när du är 25-30?
Jag har en skitsnygg pojkvän och ifall samhället hunnit utvecklats lite mer kanske vi vågat adoptera 2 barn också, en kille och en tjej. Bor i en fet lägenhet i innerstaden (trött på denna smutsiga förort) och jobbar med marknadsföring och bloggar.

- Vem är din bästa vän?
Beror på hur man ser på saken. På senaste tid har jag blivit sviken av många vänner och jag har totalt ändrat uppfattning på vad som är en bästa vän, eller jag har i alla fall förstått att den syn jag förut hade på en bästa vän inte fungerar i det verkliga livet.

- Hur många syskon har du och hur gammla är dom?

Tre stycken, dom är 8, 12 och 16 tror jag! Söta syster på bilden.

- Hur och när berättade du för dina föräldrar att du var gay?
Jag smsade mamma och sedan berättade hon för min farsa. Både tog det väldigt bra och jag har aldrig haft något problem med dom p.g.a. min sexuella läggning.

- Har du haft något seriöst förhållande nån gång?
Nej det har jag aldrig haft. Hade ett förhållande med en tjej i 8an men det måste vart bland det mest oseriösaste i mitt liv, jag var ju inte ens kär? Men hon var blond och hade stora tuttar så alla tuffa killar var ju i alla fall avundsjuka. Så lite lyckades jag?

- Hur ser din drömkille ut?

Denna homosexuella porrskådis. Han är bland de snyggaste som finns.

- Hur gammal var du när du "kom ut som gay"?
17 år, det var i november 2007.

- Vet din släkt om att du är gay?
Japp, alla vet det! Dock har alla förutom dom närmsta fått veta det genom tidningsintervjuer med mig eller artiklar på nätet, lite drygt kanske men känns onödigt att behöva ringa runt till alla för att berätta en sådan sak. Och att ta det vid middagsbordet på en släktträff skulle bara kännas som uppmärksamhetssökande haha.

- Har du varit kär någongång?
Ja jag har faktiskt varit riktigt kär en gång. Sådär kär så att man ligger och gråter bara för att den andra personen inte känner likadant. Brukar fundera på om jag fortfarande är kär eller inte, lite svårt såntdär. Men jo, jag har definitivt varit kär.

- Tycker du det är rätt att bära päls?

Det finns så mycket stora problem på våran planet så jag är bara allmänt trött på töntiga människor som ska låtsas vara söta och gulliga genom att vara emot päls. Skrota bilen och börja åka kommunalt istället för att tjata om att en liten räv dör. Och att folk ska skicka runt videos där djur dör på hemska sätt är ju patetiskt. Tror folk verkligen att alla djur får dö på detta sätt eller?

- Har du killkompisar som är hetero?
Nej, men bekanta har jag. Åkte sällskap på bussen senast imorse men en straight kille som jag satt och snackade med, skittrevligt.

- Förlorade du oskulden med en tjej eller kille?
Men en kille, tack och lov.

- Är din vän Ted med i systembolagets reklam?
Nej det är han inte, tror dock att han skulle älska det. Pratar i tel med han nu och han hälsar "Vodka, me liiiike" till er alla. Alltså hade jag rätt haha.

- Berätta om din och Teds relation.

I början av detta år såg vi varandra på en fest. Jag frågade mina vänner "vadfan gör dendär fula transan på denna fest" och han frågade sina vänner "vad gör dendär tjocka bögen med sina blattekompisar här egentligen". Några månader efter är han en utav de bästa vänner jag har. Antar att vi båda lärt oss att det inte är någon idé att döma någon efter dens yttre, för hur många gånger har inte motsatsen bevisats? Ted är snyggingen i mitten på bilden.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kommer förmodligen inte alls skriva en kommentar som passar in på ditt inlägg som du skrivit nu, men jag måste bara säga att jag älskar din blogg, väldigt mycket. Varje dag ofast läser jag din blogg, kan inte smita undan så fort jag är vid datorn :D

2008-12-15 @ 20:58:11
URL: http://tiiinyy.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Haha, för att relatera till svar nr 9.



Lite du ägde ut killarna då. ;D

2008-12-15 @ 21:03:39
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: EN ARG JÄVEL!!

vafan?

haru svarat på 2,5 frågor elle?

TA MIN FRÅGA, du tar aldrig min ........ bajs!!!

2008-12-15 @ 22:18:36
Postat av: Meis

Så ted har kallat mig för blatte haa :@ han ska få!

haha

2008-12-15 @ 22:21:23
URL: http://meisa.blogg.se/
Postat av: f

Fyfan vad rätt du har om pälsen ! :)



Men en sak, haha då är ju du oskuld ? jag menar du kommer vara oskuld resten av livet eller ? ;O

2008-12-15 @ 22:25:48
Postat av: Mona

En sak jag undrat ett tag.. Är dina föräldrar från iran? För Amir är ett ganska persiskt namn, om nite kurdiskt.



HUGS!

2008-12-15 @ 23:06:39
URL: http://claudiaas.blogg.se/
Postat av: amanda

nej jag tycker inte alls att det ar tontigt att tycka synd om djur som blir misshandlade till dods for en manniskas behag! hur kande du dig efter du blivit misshandlad?

c'est la même chose dude!

2008-12-15 @ 23:47:23
URL: http://amandaauparis.blogg.se/
Postat av: F

funderar på en sak. eftersom du tycker att pälsindustrin är en, min tolkning, en liten skitsak jämfört med alla andra stora världsproblem, varför ska man då lägga så mycket energi på homoäktenskap, att homosexuella ska få adoptera m.m. eftersom detta då också borde räknas som en skitsak i jämförelse? samt alla andra småproblem som jämställdhet och rätt till det och det..? missförstå mig inte, jag tycker om din blogg och är absolut för homosexualitet, men är starkt emot päls eftersom jag tycker att det är en brutal marknad samt att vårat sätt att tänka när det kommer till att behandla levande ting som inte kan säga emot endast för modets skull, är mer än brutal och förjävlig.

2008-12-16 @ 00:20:24
Postat av: Petter

Ja, du Amir.



Köttindustrin är den absolut största miljöboven som finns, större än alla bil/buss/båt/fordons-utsläpp tillsammans.



Det låter illa när du uttalar dig om saker du inte vet om.



Det handlar väl också hur hög grad av empati man känner till levande varelser.



http://www.djurrattsalliansen.se/djuren/mer-om-palsindustrin.html



Så ärligt talat är det bättre om alla slutar äta kött och bära päls - än att åka kommunalt.

2008-12-16 @ 04:42:46
Postat av: Tessi

Grymt att komma ut så tidigt som 17.. Det kan inte vara alltför vanligt.

2008-12-16 @ 07:40:49
URL: http://www.mylifeinthai.se
Postat av: selma

jag trodde att du sket i vad alla andra tyckte om dig och vad folkt tror osv.. men tydligen inte, visar du genom att inte svara på fråga två..?

2008-12-16 @ 11:46:47
URL: http://amlesselma.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Gay is the grej of the day!

2008-12-16 @ 12:00:50
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Lo

Förlåt, men hur tror du att djuren dör innan deras päls tas ifrån dem? Tror du att de tas in i ett fint rum där de får en spruta så att de långsamt somnar in? och att de innan dess bodde i ett fint hus där de levde lyckliga? Är du på riktig? Päls är så himla onödigt, och särskilt när man har det som du, på jackan utan att det fyller någon som helst värmande funktion.



p.s. det är inte en liten räv som dör, det är miljoner rävar, minkar, chinchillor, katter, hundar... ja listan kan göras lång.

2008-12-16 @ 12:29:04
Postat av: Beatrice

Ted är nog fan den snyggaste bögen jag någonsin sett! ;)

2008-12-16 @ 20:25:22
URL: http://www.chevny.devote.se
Postat av: Emma

jaa, det finns många snygga killar i skåne.. hälsa på min brorsa!!! haha

2008-12-16 @ 23:06:20
URL: http://eahlgren.blogg.se/
Postat av: Joanna

okej.. du sjönk lite i mina ögon i pälsfrågan. buu på det svaret. annars är du sköööön

2008-12-17 @ 09:50:24
URL: http://averagejo.wordpress.com
Postat av: Anna

Oj är han transa? ;o Alltså tjej ifrån början? Eller har jag fel? Visste inte jag isåfall:)

Din blogg är asnice så du vet! hehe

2008-12-17 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0