Full packning

Hejsan! Jag sitter och tuggar på mitt äpple som ska föreställa frukost. Inte så vidare gott men det går i alla fall. Uanför mitt rum är det en massa spring. Resväskar överallt och folk som springer fram och tillbaka. Deras taxi kommer om ca 45 minuter så snart slipper jag dom, haha.

När de har åkt ska Meis kommer över en sväng. Min mamma ska hjälpa henne att skriva ett CV eftersom att min mamma jobbat på ett företag där man lär ut folk hur de ska skriva sina CV:n.

Efter att Meis har fått sin hjälp så ska jag, Yasmine & Alex åka till ÖB i Skärholmen och köpa tält. Vi ska nämligen tälta imorgon och eftersom att ingen har eget tält hemma så måste vi köpa nytt. Varför det blir ÖB är för att jag såg att de har tält för endast 99:-, vilket kap! Ska även till stan efter och köpa lite bra produkter till håret tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0