tomt rum, nästan

Nu sitter jag i mitt rum, som består av 4 väggar, ett fönster, en dörr, skrivbord, data, stol & en flaska cola (Eldorado, smakar för jävligt). Rummet har aldrig kännts så stort förut, ändå är det ju så litet. Det ser för jävligt ut, fullt med fläckar på väggarna eftersom att min snälla mamma har spacklat hela rummet. Men imorgon kommer grundfärgen upp då kommer det nog se lite bättre ut. Sen på tisdag lägger vi på den vanliga färgen och på onsdag ska allting in i rummet igen. Kommer bli super.

Min lilla granne Felicia såg att mitt fönster stod öppet så hon kom fram och snackade lite med mig. Självklar räckte jag fram min kamera till henne och lät henne fota mitt tjusiga rum lite. Nu har hon gått hem till sig och jag sitter här helt ensam, undra vart jag ska sova någonstans ikväll förresten?



Vist har jag fått färg på armarna!?
Skadar inte att jobba utomhus 2 veckor har jag märkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0