Charlotte

Nu är jag hemma igen. Kista gallerian var väldigt stor och jag skulle aldrig ha klarat mig där utan Sara. Hon köpte en massa tröjjor och en klänning åt henne, samt en massa krims & krams. Efter det så drog vi in till stan där vi kikade runt i Kungsträdgården ett bra tag. Vid 9 kom Meis in och det var dags för Charlotte Perelli.

Vi lyckades få plats vid ett bord allra närmast scenen och när Charlotte kom ut så var det utan tvekan bara att ställa sig upp på bordet och sjunga med för allt vad vi kunde. Charlotte var ju assnygg, inte bara i tv-rutan. Hon sjöng flera olika låtar, men bäst av allt var ju självklart Hero.


Jag och Sara köpte klubba


Like a star, like a hero...


Ingen riktig show utan hennes segerposé lixom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0