Fortfarande hemma

Jag sitter fortfarande hemma. Tjejerna är segare än mig på att fixa sig, borde nästan vara olagligt tycker jag. Nu är det så att jag ångrat mig och faktist inte vill till Skansen, tycker att vi ska slå oss ner i Kungsträdgården. Det spelas ju musik där från scenen, en himla massa folk samt en massa god mat eftersom att "Smaka på Stockholm" pågår nu.

Jag och Meis är ju 18 också, så vi kan ju alltid köpa en öl och fresta dom andra ;)

(hade helt glömt bort att jag tog med mig ett stort glas cola med in från köket. hittade glaset nyss, helt utan kolsyra. snyft säger jag bara!)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tack så jätte mycket!

Hur mår du då? :)

2008-06-06 @ 13:31:47
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0