"Kungen kommer"

När jag hade mött upp tjejerna idag så drog vi och fikade på gay-fiket koppen (chokladkopper) i Gamla stan. Medans dom satt kvar så mötte jag upp Alex i stan och käkade lunch. När vi 2 skulle gå mot Gamla stan igen så ser vi att gatorna är avspärrade och att det är poliser, jag hade inte en tanke på att det såklart skulle vara kungen och drottningen som skulle komma i sin vagn så jag bad Alex att fråga en polis vad som hände, och hon berättade att kungen skulle komma.

Jag och Alex blev helt till oss och ställde oss vid trottoarkanten och viftade som galningar med våra svenska flaggor vi köpt. Skulle ju få se kungen och drottningen för första gången, inte dåligt det, haha. Även Victoria och Madeleine kom också, jag älskade verkligen Medeleines hårfärg. Skitsnygg blond färg hon hade. Här är 2 bilder, dock dålig kvalité eftersom att de är tagna med min mobil, glömde kameran hemma.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0