Tjejkväll

Det blev återigen en kväll/natt hemma hos min älskling Meis. Förutom Jasmine så var även Joanna med också, supermysigt. Vi hade en liten tjejkväll (självklart får bögar vara med då). Vi badade fotbad, fixade naglarna och vilade ansiktet i en apparat som ångade som bara tusan, det blev verkligen jättevarmt och ången gjorde så att porerna öppnades osv.

Innan Meis så var jag i stan med Sara och hennes kusin. Vi kollade lite inne på Åhléns city ett tag och efter det käkade vi på en asiatisk buffé på Drottninggatan, verkligen jättegott. Nu ska jag nog röra mig mot sängen tror jag. Känner mig väldigt trött. Låg ensam i Meis rum och halvsov den sista halvtimman medans tjejerna satt i köket och snackade.

Godnatt snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0