Update igår/idag

Igår så somnade jag trots allt efter ett tag när jag kommit hem från Lollo som jag sovit hos. Vaknade igen gjorde jag vid 6 och då drog jag hem till Lollo igen. Vi lagade mat & sedan kom de närmsta på middag. När vi käkat så började vi pumpa musik och dricka lite och snart hade vi egna lilla fest på bara 5 pers, men ändå så roligt.

När allt var över åkte jag och Sofia med hem till Sofie ute på Värmdö där vi sov. När vi vaknade drog vi till Willys och köpte lite bröd och annat som vi sedan hade till frukost hemma hos Sofie igen. När vi alla piggnat till (har jag i och försig inte gjort än) så rörde vi oss in mot stan. Jag mötte upp Sara för att hämta mitt kontokort som hennes kusin råkat fått med sig hem. Sara beskrev dagens Amir rätt så klart och tydligt det första hon gjorde när vi sågs:

- SHIT! Du ser ju ut som 7 års olycka!
Med den kommentaren konstaterar jag att det blev en lyckad kväll!


Som ni kanske ser på bilderna så har jag 2 olika outfits på mig. I början hade jag på mig mina lite tightare blåa jeans och en prasslig jacka till. Men när vi ändå bara var de närmsta kunde jag inte komma på någon anledning att klä upp sig. Så jag bytte snabbt om till lite bekvämare kläder, lättare att röjja då ;)

 

 


Jag sover inte alls på en bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0