Killar kan vara skit

Klockan är över 11 och jag sitter hemma! Detta är inte likt mig, jag borde stå på dansgolvet med en cider i min hand och sjunga med till glada schlagers. Men jag är hemma, ensam i mitt rum! Konstigt det känns faktiskt. Ayah, nästa party blir om en vecka igen.

Har haft 2 tjejkompisar här och vi har kollat på Melodifestivalen och sedan bara slappat och umgåts. Var riktigt mysigt och trevligt. Nu sitter jag och pratar med R på msn, den enda vettiga människan känns det som. Han ligger inte runt, han snackar inte skit och han dömmer inte folk. Vilket det känns som att alla killar gör nuför tiden. Vad hände med allas hjärtan? Eller vad hände med folks känslor rättare sagt? Killar kan verkligen vara skit ibland. Okej man ska kanske inte sitta och tänka såhär negativt en dag som denna men man ska ju inte heller behöva sitta och hålla inne känslor och låtsas att allt är bra när det inte är det!? Ush, ibland hatar jag bögar (ja, jag drar ta mig fan alla över en och samma kant nu!!!)


R
Trackback
RSS 2.0