Börjar med en intervju

Hejsan!

Vaknade av ett telefonen ringde och dagen började då direkt med en intervju för tidningen QX som är sveriges största gaytidning. Var en mycket trevlig kille jag talade med och han ställde vettiga frågor så det var bara kul att bli väckt för en sådan sak. Som vanligt är jag lite för öppen och sa saker till honom som jag inte borde sagt men han lovade att han skulle ta bort en viss sak från intervjun haha, typiskt Amir alltså.

Nu ska jag duscha här hemma hos Ted och sedan fixa mig lite för ni vet väll vad det är dags för idag? Återigen ska Amir och Kissie till läpp-doktorn och förstora läpparna woho säger jag bara! Äntligen, var ju skitkul sist när Kissies blodtryck skönk och doktorn fick ligga och hålla hennes ben uppe i luften haha, askul!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha det har du inte sagt juuu

2009-01-09 @ 12:42:40
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: josephine

lycka till :D

2009-01-09 @ 13:08:23
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Vill du nog veta?

Sheeesh, inte Kissie den ökände fjortisen! O.O

2009-01-09 @ 13:33:47
Postat av: Dr Haglund

Vilken tur att Kissie "bara" fick blodtrycksfall....och inte anafylaktisk chockreaktion. Då hade det inte räckt med att höja benen inte.....

Märkligt med er ungdomar som oftast är rädda för eller ogillar att ta sprutor eller ta prover osv, men när det kommer till utseendet- ja då går det tydligen bra. Konstigt.

2009-01-09 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0