Min nyårsafton

Seriöst, mitt nyår vart så jävla perfekt. Först så drog jag med killarna och Louise till en hemmafest på Fridhemsplan där min vän hade nyårs-fest, mer tänkt som förkrök för vår egna del. Det som höjde mitt hurmör var att mina älskade vänner Sara och Abir kom in, mot alla odds faktiskt. Vi röjde loss till Womanizer och minglade runt lite.

Vid halv 12 rörde vi oss utåt och befann oss snart vid kvällens mål, Opera terassen. Vi gick in och hängde lite i baren och när det närmade sig 12slaget så gick vi alla ut. Min nyårskyss blev den som ni ser på bild i inlägget under, Louise. Berättade även för henne hur mycket hon betyder för mig som vän osv. Typiskt mig när jag är full haha.

Resten av kvällen bjöd på galet mycket dans. Aldrig stått så mycket på dansgolvet förut tror jag, mina fötter är helt döda. Och det var så kul att så många bögar/flator/straighta kom fram under kvällen och grattade mig för nomineringen som årets blogg på QX GayGala2009 samt berätta att de röstat på mig, sånt blir man ju verkligen superglad över att höra.

Efteråt blev det såklart McDonalds och sedan hittade Ted en mörkhyad kille som körde svart-taxi. Vi hade inget annat val (om vi inte ville åka buss, euw) så vi satte oss hans skrotiga bil som var en "taxi". Inne i bilen pumpade han sönder afrikansk musik och jag och Ted dansade som fan, skitkul. När vi klev ur sen blev det lite för mycket för Ted så han spydde över bilen. Var bara att springa iväg fort som fan och låtsas som ingenting.


Kommentarer
Postat av: bbb-g

fan vad skum den där "Ted" är.

2009-01-01 @ 15:43:08
Postat av: Musse

gaybloggen på kanal5.se hade följt med svart-taxischaffisen hem. Du kan ju inte vara sämre!

2009-01-01 @ 16:10:17
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Alexxandra

Haha.. Så sköna. ;)

Jag vill hänga med er och festa någongång alltså, damn!

2009-01-01 @ 16:12:38
Postat av: Hanna

Söta ni är :)

2009-01-01 @ 16:40:04
URL: http://hannamdh.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha han ted ser ju ut som han yeah yeah wow wow martin:)

2009-01-01 @ 17:00:35
URL: http://kajsastankaromlivet.devote.se
Postat av: Kemal

Du måste skämta med mig!



Jag går in här för att läsa din blogg lite då och då, men herregud, du kan seriöst inte skriva och din blogg är så himla tråkig!



Jag börjar seriöst tro att du har en så kallad framgångsrik blogg enbart för att du har domänen gaybloggen.com



Tänk förfan tänk! tänk vilket jävla forum du har framför dig! Gör något kul, skriv något vackert, gör NÅGOT. Skriv inte om dina jävla hårprodukter som någon IQ-befriad fiskmås.



Och nej jag är inte homofob, snarare homosexuell. Jag är inte heller rasist, snarare turk/kurd.



Allt du gör är att spinna vidare någon jävla outtröttlig massa skitsnack, pratar om ditt meningslösa liv!



Skriv ÅTMINSTONE om dina ass-capades eller den gången du fick lakanet mellan skinkorna och lämnade en jävlans bajsfläck.



Tröttnar du på dig själv (så som jag har tröttnat på dig) så kan du gärna överlåta din blogg åt mig. Jag väntar ditt svar. Puss!

2009-01-01 @ 17:13:12
Postat av: Kemal

Du måste skämta med mig!



Jag går in här för att läsa din blogg lite då och då, men herregud, du kan seriöst inte skriva och din blogg är så himla tråkig!



Jag börjar seriöst tro att du har en så kallad framgångsrik blogg enbart för att du har domänen gaybloggen.com



Tänk förfan tänk! tänk vilket jävla forum du har framför dig! Gör något kul, skriv något vackert, gör NÅGOT. Skriv inte om dina jävla hårprodukter som någon IQ-befriad fiskmås.



Och nej jag är inte homofob, snarare homosexuell. Jag är inte heller rasist, snarare turk/kurd.



Allt du gör är att spinna vidare någon jävla outtröttlig massa skitsnack, pratar om ditt meningslösa liv!



Skriv ÅTMINSTONE om dina ass-capades eller den gången du fick lakanet mellan skinkorna och lämnade en jävlans bajsfläck.



Tröttnar du på dig själv (så som jag har tröttnat på dig) så kan du gärna överlåta din blogg åt mig. Jag väntar ditt svar. Puss!

2009-01-01 @ 17:18:09
Postat av: Heidi

men filmade du inte ciggpausen på toaletten? :O

pyss!

2009-01-01 @ 18:20:02
URL: http://heidiholmstrom.blogg.se/
Postat av: julia

haha va söööta! ;)<3

2009-01-01 @ 20:07:01
Postat av: lovisa

hahah! xoxoxo puss puuusss !! hahahahah

2009-01-01 @ 20:17:10
Postat av: vanessa

Heeej Amir!

ville bara säga att ni är helt underbara! :)

haha du är så solklar! och TEd är ju bar för söt xoxo love it! <3

ha det så underbart :D

2009-01-01 @ 22:14:10
URL: http://pepiichechii.blogg.se/
Postat av: Ronon

Har ted en blogg lr bdb elr vad som helst? tror jag är kär i han<3

2009-01-01 @ 22:25:09
Postat av: sandra

HAHAHA.Vad sköna ni är, få jag bli er kompis, fy fan. Haha, Ted är en såndär man ska ut o shoppa med. HAHAHA Och du med, när du säger "druckit som Faaan" skit kul.

Ha det bääääst! ;D

2009-01-01 @ 22:47:00
URL: http://musicismydrog.blogg.se/
Postat av: gossipgirl

HAHAHHA TEEEED!

2009-01-01 @ 23:45:05
Postat av: bea

"om vi inte ville åka buss, euw" haha vad är det för fel på bussen nudå :)

2009-01-02 @ 00:38:01
URL: http://ohbea.blogg.se/
Postat av: lisa

Teds röst är ju typ som en tjej hhahha typiska bögar

2009-01-02 @ 00:49:36
Postat av: Hanna

hahahah fett skön den där ted :D

2009-01-02 @ 01:20:36
Postat av: Ida

det är fan så mycket äckligare att sitta och spy i en svart taxi än att åka buss.

Jävla överklassfjolla!

2009-01-02 @ 01:25:15
Postat av: Rikard

Tjenare där! Kul att stöta på dig på nyårsafton :) Vi kanske ses ikväll på Connection!

2009-01-02 @ 18:53:46
URL: http://rikardandreas.blogg.se/
Postat av: MALIN

nice ;P hehe

2009-01-02 @ 23:44:28
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0