Nu åker jag tillbaka

Nu har jag gjort mig fräsch och tvättat ansiktet med mina mjuka peelingservetter som jag köpte på Kicks för ett tag sedan. Väldigt bra produkt tycker jag. Har även fixat håret och använt mig av värmeskyddet och mitt anti-frizz som kommer från Lee-Stafford. Även dom mycket bra produkter.

Ska snart röra mig tillbaka mot Sjöstaden, ska hem till Per-Robin där jag och Meral ska sitta med honom och snacka lite skit, det är vi grymma på haha. Vi ska väll även snacka om vår lilla idé som vi kom på förra året. Kommer bli storslaget alltså, galet!



Vi hörs igen när jag är hos Per-Robin såklart.
Jag har ju en veckans bästa/sämsta att publicera!

Kommentarer
Postat av: Ayla

Oooh köpte de där värmeskyddande sprayet i veckan.. vad tycker du om lukten egentligen, känner mig lite kluven i den frågan :S ???

2009-01-14 @ 03:43:37
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0