Röstningen snart över

Jag är nervös, jag ljuger om jag säger att jag inte har ont i magen.


På måndag är det dags för QX GayGala 2009 och som ni kanske vet är jag nominerad i kategorin Årets blogg och jag hoppas självklart att jag vinner. Har ingen aning vad det kan vara för pris utan det jag suktar efter är själva titeln. Framröstad till årets blogg på QX GayGala, hur passande vore inte det för en gayblogg? Jag vill verkligen, absolut.


Nu är det självklart så att jag inte är ensam utan 2 andra är också nominerade. En av dom är t.o.m. en kompis som jag brukar umgås med, ännu värre. I början var jag stensäker på att jag självklart skulle vinna utan tvekan. Sedan kom den förnuftiga Amir som insåg att jag inte alls vinner utan en fight. Dom andra 2 bloggarna är också skitbra bloggar och alla 3 har faktiskt absolut lika chans att vinna. Jag har ingen garanti bara för att jag är Sveriges mest lästa gayblogg lixom. 99% av mina läsare kanske hatar mig ju? Vad vet jag?


På måndag är i alla fall galan och jag kommer att kissa på mig innan dess. Kommer att anläda till galan med skakiga ben och mörka ringer under ögonen för att jag inte sov natten innan. Visst, det är bara en nominering till en gala men för mig är det stort och jag blir alltid så nervöst när det är något allvarligt lixom.


Okej ska sluta svamla, det jag vill komma fram till är att röstningen stänger om 10 timmar och 30 minuter och det vore underbart om ni ville rösta på mig nu i slutet av röstningen. Vinner jag så vinner jag, vinner jag inte så vinner jag inte. Jag är i alla fall en av dom 3 populäraste bloggarna i "gayvärlden" och den saken tänker jag bära högt och stolt.


Rösta!!!! På mig?


(Klicka på bilden för att rösta)


Kommentarer
Postat av: EELIIN!!

JAG RÖSTAR PÅ DEJ AMIR!! ;D

2009-01-29 @ 16:53:18
URL: http://innepersonen.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hej Amir!



Det ska bli kul att ses på måndag. Och oavsett vem som får hämta vinsten så är vi alla vinnare. Lycka till!



Kram

Joanna



www.livsvinst.se

2009-01-29 @ 17:11:08
URL: http://www.livsvinst.se
Postat av: Sofia Werlin

Du har nu fått min röst :D

Helt klart den bästa gaybloggen :)

2009-01-29 @ 17:32:24
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia

Eftersom det tydligen kostar pengar (?) att rösta så är du inte värd det.

Plus: vad har du egentligen GJORT för att vara förtjänt av att vinna över de personerna?

Förutom att blogga lite och supa på krogen? - inte ett skit.

Så dessvärre..

2009-01-29 @ 18:44:54
URL: http://miztrezz.blogspot.com
Postat av: Susanne (KGA)

Har röstat på dig nu vettu, hoppas på att du tar hem det nu . TACK för en bra blogg. Du livar allt upp mitt liv iaf :)

2009-01-29 @ 20:03:38
Postat av: Malin Deilert

Jag tror du vinner. ;D Hehe.

2009-01-29 @ 21:02:11
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: sophia08

Rösten är lämnad ...lycka till nu då <3

2009-01-30 @ 07:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0