Din lögnaktiga bonde

Ful bondlurk skrev:
Jag har absloute inget emot homosexuella men erat beteende i Sigtuna var oacceptabelt. Era fördommar mot oss var värre. Ni kom dit och trodde att ni var "finare" och "bättre" än oss. Endast för att ni bloggar och bor i innestan. Er moral är väldigt låg när ni ljuger och talar osanning på bloggarna.

Sexiga Amir svarar: Är denna människa dum i huvudet? Det första vi gjorde när vi kom in till festen var att gå runt och hälsa vänligt på alla som var där. Det vanliga... skaka hand och säga sitt namn nivet. Sedan satte vi oss i soffan med våran dricka som vi tagit med. När Paow sedan ensam gick ut för att ta en cigg så kom det fram killar som börja driva med henne för hennes blogg, samt kalla mig för jävla bög osv.

Men jag förstår... är man avundsjuk på mig och Paow som lyckats med våra bloggar är det väll självklart att man använder det som ursäkt för att få bråka med oss. Men det är lugnt... ni kanske också lyckas med något en vacker dag. Har ju hört att det behövs fler bönder ute på landet i dessa svåra tider?

Kommentarer
Postat av: sandra

BRA AMIR!

Kan du lägga ut min idolbild som jag gjorde på dig?

2009-07-09 @ 14:23:34
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: Anonym

så klockren amir ;))

kolla in min blogg bitches!

http://sofierikzson.blogg.se

http://sofierikzson.blogg.se

http://sofierikzson.blogg.se

http://sofierikzson.blogg.se

http://sofierikzson.blogg.se

http://sofierikzson.blogg.se

2009-07-09 @ 14:24:19
Postat av: Lona ♡

men shit, då borde dom ju inte säga något.

2009-07-09 @ 14:28:25
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är paow och krille ihop?

2009-07-09 @ 14:28:52
Postat av: fannie

dom är säkert bara avis för att ni är så mke snyggare än dom flesta och att ni har lyckats med era bloggar och att dom inte har ngt.Men men måste bara säga att jag följer din blogg och jag ÄLSKAR den:)

2009-07-09 @ 14:29:02
Postat av: Anonym

http://nathaliebr.blogg.se

2009-07-09 @ 14:30:28
URL: http://nathaliebr.blogg.se/
Postat av: JohnnyPonken

Mycket bra skrivet!!

2009-07-09 @ 14:35:54
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 2 dygn och kan redan nu plocka ut 700 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-09 @ 14:43:50
Postat av: B

förstår inte vad folk har emot bögar egentligen :s

2009-07-09 @ 14:45:04
URL: http://summergoal.blogg.se/
Postat av: Sofia - One and Only

HAHA skön du e

2009-07-09 @ 14:45:26
URL: http://youdontexist.blogg.se/
Postat av: O&B

haha sexiga amir haha du är så jävla skön ;P

2009-07-09 @ 14:49:24
URL: http://mmjaou.blogg.se/
Postat av: isabelle

Du framstår som väldigt omogen när du börjar alla dina försvar med "är du dum i huvet?". Även om du inte har gjort något fel så kan du ju försöka förklara det på ett moget sätt och kontrollera ilskan lite...

2009-07-09 @ 14:50:01
Postat av: Karolina

Det är bra Amir! ;D

2009-07-09 @ 14:57:49
URL: http://karolinahollen.blogg.se/
Postat av: carro

hahahaha, de är braa ;D

2009-07-09 @ 15:07:42
Postat av: Madde

vad är det här för dum jävla kommentar "Du framstår som väldigt omogen när du börjar alla dina försvar med "är du dum i huvet?". Även om du inte har gjort något fel så kan du ju försöka förklara det på ett moget sätt och kontrollera ilskan lite..."



kontrollera ilskan, hah, jag kan inte se att du var okontrollerad nånstans i det där svaret. Och du är väl inte 70 år och inte får säga dum i huvudet.

2009-07-09 @ 15:08:25
URL: http://wahlmans.blogg.se/
Postat av: olivia

ful bondlurk & sexiga amir :') du är tväär skön amir!

2009-07-09 @ 15:27:09
URL: http://oliviaeklovs.blogg.se/
Postat av: Anonym

?

2009-07-09 @ 15:29:54
Postat av: Anonym

hahahahahaha så klockrent amir :)



de kan ju också söka till bonde söker fru ...

de lär ju inte få ngn "fru" annars.

2009-07-09 @ 15:32:07
Postat av: AMIR BOR I FÖRORTEN DUMBOM!

Killen måste vara dum i huvud för du bor i förorten inte på dem fina orterna iallafall=)



2009-07-09 @ 15:45:05
Postat av: Madde

Våga svara på den här som "svar på tal" då. Jag vet att det är oerhört enkelt för dig att bara radera det, men jag vet sanningen om du tar bort det och inte vågar svara på det. Du framhäver dig själv som en person med bra självförtroende, kommer inte den här kommentaren plus ett svar på varje enskild fråga från din sida (och då menar jag hela kommentaren) upp inom, vad ska vi säga, tre dagar så vet vi ju hur det ligger till egentligen - du är feg.



1. Jag håller med dig om att folk vars kommentarer endast syftar till att få dig att må dåligt och känna dig ful, är patetiska. Själv så är jag snarare imponerad av dig och även din vän Kissie - trots att både du och Kissie är värdelösa på att skriva, jag har nog aldrig sett ett inlägg från någon av er som är fritt från stavfel och är helt grammatiskt korrekt, och har två tämligen ointressanta liv (speciellt jämfört med de andra storbloggarna i eran genre, Blondinbella, Kenza och Anna Hibbs för att nämna några, dem har ju saker på gång hela tiden med glamorösa jobb och så vidare)så lyckas ni få många människor att läsa era bloggar varje dag. Det är starkt. Däremot så kan du själv knappast tycka att det är konstigt att folk blir arga på er, ni lever på att provocera, ta bara det här inlägget som jag kommenterar som exempel, där hinner du med att kalla en person för "ful bondlurk" och gång på gång framhäva hur duktig du och din fjortispolare är. Mig stör det inte alls, du får gärna hålla på hur mycket du vill utan att jag bryr mig, men det stör ju bevisligen andra och jag kan garantera att du som dessutom är kille (man är kanske synd att säga) kommer att märka av det fysiskt och få stryk om du fortsätter på samma sätt. Det måste du förstå själv?



2. Tycker du att det är konstigt att folk driver med er för era bloggar? Kolla igenom din blogg någon gång med självkritiska ögon. Jag är övertygad om att åtminstone 50% av dina (och även Kissie, din andra vän osv, ja, du fattar poängen) läsare enbart läser din blogg för att ha någon/något att garva åt och se er skämma ut er gång på gång. Visst, ni tjänar pengar på även dem läsarna... Men frågan är om det är värt det när ni försöker skaffa ett seriöst jobb om några år men inte blir tagna på allvar/ratade direkt just på grund av era pinsamma bloggar? Är det verkligen det? Det är iofs en värdering som ni endast kan göra själva.



Avslutar med tre saker...

1. Tänk på vart du bor, du är knappast i position att kalla någon annan för bonde eller håna någon för vart dem bor.

2. "Dem som verkligen har självförtroende behöver inte visa det, det sitter inuti personen själv" Ett tänkvärt citat för dig och Kissie... Om ni verkligen hade bra självförtroende skulle ni aldrig sitta i era bloggar och skryta om er själva och erat utseende.

3. Du kallade en person för ful i ovanstående inlägg. Det borde väl betyda att du är avundsjuk på honom enligt din logik? Så fort du blir kallad ful är det nämligen avundsjuka det beror på... Snacka om dubbelmoral.



Upp till bevis, ser jag den här kommentaren samt svar på alla mina frågor på din blogg inom några dagar så ska jag omvärdera min bild av dig. Annars är du bara en feg idiot som innerst inne har otroligt dåligt självförtroende.



2009-07-09 @ 15:46:28
Postat av: Angelica

HAHAA!!!

2009-07-09 @ 15:49:40
Postat av: Mindou ♥

YOU GO GIRL! (eller ja, you go boy! men det låter inte lika bra ._.)

2009-07-09 @ 15:59:57
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan amir. Du är helt underbar!

2009-07-09 @ 16:03:20
Postat av: Anonym

HTycker ni detta var bra skrivet?

Av en kille som gör allt för att synas, med hans anhang av brudar som inte är torra bakom öronen än. Din sk polare amir som ställde upp på dig!!! ha ha, vaddå ställde upp, skämde ut dig menar du väl. Fan väx upp nån gång och umgås med folk i din egen ålder!

2009-07-09 @ 16:18:22
Postat av: KRISTIN

jag kan faktiskt förstå varför denna skrev så där, allafall när du skrev "ful bondlurk" - nu undrar jag bara varför????????????

2009-07-09 @ 16:23:42
URL: http://kristinsmode.bubbleroom.se
Postat av: Ayla Catpaw

Haha, aw. Alltså jag känner igen det där när folk har en "överlägsen" attityd på något sätt men orka bli så provocerad av det att man hoppar på personerna.

Om man uppfattar att någon beter sig med en överlägsen attityd så är väl det inte det bästa att spä på den attityden genom att bemöta dem som en otrevlig idiot?

Typ "Jaså, här sitter en framgångsrik person som verkar se ner på mig, fan vad irriterande! Jag måste vara taskig och totalpantad mot honom för damn då sätter jag honom på plats! Muhaha! Han kommer ju självklart iiiinte se ner på mig ännu mer och tro att jag är dum i huvudet, nejnej..."



Liksom inte undra på att du får intrycket "ful bondlurk" även om det antagligen mest är ironiskt (vilket folk inte verkar fatta dock, men ironi är svårt att uppfatta på nätet), för du visar ju indirekt att deras sätt att se ner på er för att att ni beter er som "överklass" är samma sak som ifall du ser på dem som "underklass". XD

2009-07-09 @ 16:29:59
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man måste ju inte vara bonde bara för man bor utanför sthlms innerstad ;)

2009-07-09 @ 16:56:56
Postat av: johanna

haha nu har du en jävla deadline också! pinsamt

2009-07-09 @ 17:07:37
URL: http://jnordstrom.blogg.se/
Postat av: alida

men sluta du då ha fördommar emot bönder!? eller hur.

2009-07-09 @ 17:08:46
URL: http://alidavidekull.blogg.se/
Postat av: Maya

Haha va roligt det är när folk påstår att ni tror att ni är något för att ni är "bloggare" det är ENDAST folk som är avundsjuka som kommer med sånt.. Jag har själv bekanta som är kända, samma visa där, folk snackar bakom ryggen & säger "meh! han tror han är något" när man frågar vad han gjort svarar dom alltid "meh.. alltså.. hans sett att glida runt.." får man inte röra sej ute för att folk vet vem man är? GAAAAWWD.. jaja, hoppas ni inte tar åt er av vad alla avundsjuka svin snackar om, älskar din blogg iaf :D keep ya head up high brothaaaa, take care!

2009-07-09 @ 17:10:30
URL: http://strandellmaya.blogg.se/
Postat av: Raghid

ja dom där bönderna gör mer nytta än dig :S skriv inte om de okej det e dom som matar dej o hela din familj. du vet att ja nt har npt emot dig men du gör mig irriterad när du skriver så. de matar sverige men vad gör du? sitter o skriver om att du har köpt smink eller blekt håret? ojda vilken nytta det var för sverige? höhöhö.... rolig du e :S

2009-07-09 @ 17:41:39
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: julia

asså dom flesta i sigtuna är så.fast han kanske inte var därifrån men skit bara i honom.

2009-07-09 @ 17:51:17
URL: http://josefinochjulia.blogg.se/
Postat av: sandra

jag måste faktiskt hålla med "madde"!

2009-07-09 @ 17:53:34
URL: http://normansandra.blogg.se/
Postat av: a





okeeeeeeeeeeej, jag ser att folk blir mycket upprörda av detta inlägget haha



Folk har verkligen för lite att göra..

http://alexandradr.blogg.se

2009-07-09 @ 18:10:21
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Frida

Go Madde!

2009-07-09 @ 18:15:17
Postat av: Raghid

aså hon MADDE är klockren



dissade honom på alla sätt från alla håll, så jävla skön asså, få se vad han svarar, o det där nummer 3 med utsseeende e så klockren, dubbbelmpral har han, hehe ne kanske inte dubbel, vem vet hur många? de kan vara upp till 100 :S

2009-07-09 @ 18:59:56
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: f

ska bara citera vad "Madde" skrev tidigare



"



Våga svara på den här som "svar på tal" då. Jag vet att det är oerhört enkelt för dig att bara radera det, men jag vet sanningen om du tar bort det och inte vågar svara på det. Du framhäver dig själv som en person med bra självförtroende, kommer inte den här kommentaren plus ett svar på varje enskild fråga från din sida (och då menar jag hela kommentaren) upp inom, vad ska vi säga, tre dagar så vet vi ju hur det ligger till egentligen - du är feg.



1. Jag håller med dig om att folk vars kommentarer endast syftar till att få dig att må dåligt och känna dig ful, är patetiska. Själv så är jag snarare imponerad av dig och även din vän Kissie - trots att både du och Kissie är värdelösa på att skriva, jag har nog aldrig sett ett inlägg från någon av er som är fritt från stavfel och är helt grammatiskt korrekt, och har två tämligen ointressanta liv (speciellt jämfört med de andra storbloggarna i eran genre, Blondinbella, Kenza och Anna Hibbs för att nämna några, dem har ju saker på gång hela tiden med glamorösa jobb och så vidare)så lyckas ni få många människor att läsa era bloggar varje dag. Det är starkt. Däremot så kan du själv knappast tycka att det är konstigt att folk blir arga på er, ni lever på att provocera, ta bara det här inlägget som jag kommenterar som exempel, där hinner du med att kalla en person för "ful bondlurk" och gång på gång framhäva hur duktig du och din fjortispolare är. Mig stör det inte alls, du får gärna hålla på hur mycket du vill utan att jag bryr mig, men det stör ju bevisligen andra och jag kan garantera att du som dessutom är kille (man är kanske synd att säga) kommer att märka av det fysiskt och få stryk om du fortsätter på samma sätt. Det måste du förstå själv?



2. Tycker du att det är konstigt att folk driver med er för era bloggar? Kolla igenom din blogg någon gång med självkritiska ögon. Jag är övertygad om att åtminstone 50% av dina (och även Kissie, din andra vän osv, ja, du fattar poängen) läsare enbart läser din blogg för att ha någon/något att garva åt och se er skämma ut er gång på gång. Visst, ni tjänar pengar på även dem läsarna... Men frågan är om det är värt det när ni försöker skaffa ett seriöst jobb om några år men inte blir tagna på allvar/ratade direkt just på grund av era pinsamma bloggar? Är det verkligen det? Det är iofs en värdering som ni endast kan göra själva.



Avslutar med tre saker...

1. Tänk på vart du bor, du är knappast i position att kalla någon annan för bonde eller håna någon för vart dem bor.

2. "Dem som verkligen har självförtroende behöver inte visa det, det sitter inuti personen själv" Ett tänkvärt citat för dig och Kissie... Om ni verkligen hade bra självförtroende skulle ni aldrig sitta i era bloggar och skryta om er själva och erat utseende.

3. Du kallade en person för ful i ovanstående inlägg. Det borde väl betyda att du är avundsjuk på honom enligt din logik? Så fort du blir kallad ful är det nämligen avundsjuka det beror på... Snacka om dubbelmoral.



Upp till bevis, ser jag den här kommentaren samt svar på alla mina frågor på din blogg inom några dagar så ska jag omvärdera min bild av dig. Annars är du bara en feg idiot som innerst inne har otroligt dåligt självförtroendeVåga svara på den här som "svar på tal" då. Jag vet att det är oerhört enkelt för dig att bara radera det, men jag vet sanningen om du tar bort det och inte vågar svara på det. Du framhäver dig själv som en person med bra självförtroende, kommer inte den här kommentaren plus ett svar på varje enskild fråga från din sida (och då menar jag hela kommentaren) upp inom, vad ska vi säga, tre dagar så vet vi ju hur det ligger till egentligen - du är feg.



1. Jag håller med dig om att folk vars kommentarer endast syftar till att få dig att må dåligt och känna dig ful, är patetiska. Själv så är jag snarare imponerad av dig och även din vän Kissie - trots att både du och Kissie är värdelösa på att skriva, jag har nog aldrig sett ett inlägg från någon av er som är fritt från stavfel och är helt grammatiskt korrekt, och har två tämligen ointressanta liv (speciellt jämfört med de andra storbloggarna i eran genre, Blondinbella, Kenza och Anna Hibbs för att nämna några, dem har ju saker på gång hela tiden med glamorösa jobb och så vidare)så lyckas ni få många människor att läsa era bloggar varje dag. Det är starkt. Däremot så kan du själv knappast tycka att det är konstigt att folk blir arga på er, ni lever på att provocera, ta bara det här inlägget som jag kommenterar som exempel, där hinner du med att kalla en person för "ful bondlurk" och gång på gång framhäva hur duktig du och din fjortispolare är. Mig stör det inte alls, du får gärna hålla på hur mycket du vill utan att jag bryr mig, men det stör ju bevisligen andra och jag kan garantera att du som dessutom är kille (man är kanske synd att säga) kommer att märka av det fysiskt och få stryk om du fortsätter på samma sätt. Det måste du förstå själv?



2. Tycker du att det är konstigt att folk driver med er för era bloggar? Kolla igenom din blogg någon gång med självkritiska ögon. Jag är övertygad om att åtminstone 50% av dina (och även Kissie, din andra vän osv, ja, du fattar poängen) läsare enbart läser din blogg för att ha någon/något att garva åt och se er skämma ut er gång på gång. Visst, ni tjänar pengar på även dem läsarna... Men frågan är om det är värt det när ni försöker skaffa ett seriöst jobb om några år men inte blir tagna på allvar/ratade direkt just på grund av era pinsamma bloggar? Är det verkligen det? Det är iofs en värdering som ni endast kan göra själva.



Avslutar med tre saker...

1. Tänk på vart du bor, du är knappast i position att kalla någon annan för bonde eller håna någon för vart dem bor.

2. "Dem som verkligen har självförtroende behöver inte visa det, det sitter inuti personen själv" Ett tänkvärt citat för dig och Kissie... Om ni verkligen hade bra självförtroende skulle ni aldrig sitta i era bloggar och skryta om er själva och erat utseende.

3. Du kallade en person för ful i ovanstående inlägg. Det borde väl betyda att du är avundsjuk på honom enligt din logik? Så fort du blir kallad ful är det nämligen avundsjuka det beror på... Snacka om dubbelmoral.



Upp till bevis, ser jag den här kommentaren samt svar på alla mina frågor på din blogg inom några dagar så ska jag omvärdera min bild av dig. Annars är du bara en feg idiot som innerst inne har otroligt dåligt självförtroende



"

2009-07-09 @ 19:02:30
Postat av: Anonym

men sluta ha fördommar mot bönder din äckliga hoe! du är så jävla ful och dina ögonbryn ucsh va äckliga dom är!

2009-07-09 @ 19:13:00
Postat av: Isabelle

men "madde" det jag menade var att denna personen kanske har fått det hela om bakfoten? (vilket det verkar som), kan man inte bara då förklara saken utan att att skriva tex. dum huvud, jävla cp eller något sånt, det låter bara så ointelligent.

2009-07-09 @ 19:18:29
Postat av: Jessica

Sigtuna är icke landet!

2009-07-09 @ 20:12:45
URL: http://barajes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför tar ni illa upp av det han skriver? han bor ju själv inte direkt på den finaste området..utan i förorten med hans svenska mamma och syskon! Det säger ju allt om killen ;D

2009-07-09 @ 20:36:05
Postat av: emy

du är alltid sexig =)

2009-07-09 @ 20:46:50
URL: http://iamemy.blogg.se/
Postat av: E*

Amir, I LOVE YOU BOY! Du är så jävla klockren så det är inte sant!!

2009-07-09 @ 21:37:38
Postat av: jennifer

att man orkar..

2009-07-09 @ 22:11:50
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Malin

Madde. Du är min bästa vän!

2009-07-09 @ 23:03:29
Postat av: isabejb

omg va fan e erat problem? jag växte upp i sigtuna, ta inte alla för en fan! kan sätta allt på att det var victor wiklund som drev med paow...

2009-07-09 @ 23:51:47
URL: http://isabejb.ipublish.no
Postat av: Nicke

Fast nu var det väl du, Amir, som tog till dig "Men jag förstår... är man avundsjuk på mig och Paow som lyckats med våra bloggar är det väll självklart att man använder det som ursäkt för att få bråka med oss", som något slags försvar? För att trycka ner personen i fråga som frågade? Kunde du inte ge ett svar tillbaka, utan att nämna det?

2009-07-10 @ 02:56:05
Postat av: Anonym

alla som skriver sånna kommentarer är inte avundsjuka på er.. ni är ju fan värdelösa, vem skulle vilja vara som er usch

2009-07-10 @ 16:56:07
Postat av: Jag

Hihi, lite kul att om Sigtunaborna tyckte ni var snobbiga! Det är annars det typ snobbigaste området i Stockholms län, det och Djursholm typ. Men det är klart, ni kanske hittade någon av de få sunkiga hyresrätter eller radhus som finns där.

2009-07-10 @ 21:43:24
Postat av: http://magnessenjenny.blogg.se

ahhaa, seriöst:D

jag älskar dig o din blogg amir!!

2009-07-10 @ 22:21:03
URL: http://magnessenjenny.blogg.se/
Postat av: Victor WIklund

Frågan är vem fan är Paow och vad är detta för blogg?

Varför i helvette skulle jag driva med nån

2009-09-23 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0