Ännu ett födelsedagsbarn

image70

Idag var det Meis som fyllde år, 18 år. Vi lurade upp henne på en kulle med jättefin utsikt. Där hade vi förberett med en massa ballonger, tårta & presenter. Bl.a. hennes första lagliga öl som ni kan se på bilden ovan. Efter att vi varit ute ett tag så drog vi hem till henne och myste. Det blev det mer tårta och en himla massa mat. Hon fick också en massa fina presenter från hennes släktingar som var där.

En väns morsa som kom för att hämta sin dotter med bilden kommenterade mitt hår, hon tyckte det var jättefint och undrade hur jag fixat det. Eftersom att hon är frissör tar jag till mig extra mycket och blev jätteglad. Sen smekte hon mig även på kinden och sade något på arabiska, fick höra av Meis senare att hon tyckte jag var söt, vilken trevlig kvinna =D

Nedan ser ni då hur jag såg ut ikväll:

Kommentarer
Postat av: Salima

Gud så fint hår du hade:)

2008-10-05 @ 21:23:02
URL: http://sallylima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0