Dags för lite gossip

Nu ska jag ta och kolla på det 10e avsnittet av Gossip Girl som jag precis laddat ner. Jag föredrar att kolla serier genom dvd-box eller nedladdning på datan. Annars blir det en himla massa tider man måste passa. Och bestämda tider betyder inget annat än stress, och stress avstår jag helst ifrån. Så mycket skönare att ladda ner någonting och se det på datan när man själv känner att man har tid och lust. Många skulle nog bli shockade om dom räknade ihop alla timmar per vecka som de spenderar framför deras tv.

Ända gången min TV är påslagen är när jag skall sova, jag gillar att somna in till någonting på tv:n. Eller när det är något som idol eller melodifestivalen, som inte är någon idé att kolla på "dagen efter".

XoXo, Amir ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt passande inlägg, då jag känner att jag har massa tider att passa framför dumburken!
Kanon Amir!

xoxo

2008-04-16 @ 21:30:47
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0