Det bara fortsätter

Dom soliga dagarna bara fortsätter och gör mig så himla lycklig. Idag har jag inte gjort något speciellt i skolan förutom Idrott som man kanske inte har varje dag. Vi skulle tag en promenad men jag och brudarna gick lost så jag satte mig ned och sminka mig eftersom jag viste att jag skulle in till stan efter att Idrotten var slut.

I stan mötte jag upp några lovely friends. Vi myste på strandbryggan och tog en vandring i stan sedan.


Här kommer diverse bilder från den vackra dagen:


Promenad längs vackra Strandvägen


Mattias


Sofia


Mattias & Jag


Sofias söta hund som jag gick med

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad mysigt! Avis!

2008-04-21 @ 20:24:09
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0