En annorlunda valborgsafton

Idag ska jag bryta trenden och inte göra det som alla andra korkade ungdommar i Stockholm ska göra, supa. Jag, Patrik & några tjejer ska cykla till en sjö (Sandvik) där vi ska Grilla mat och bara umgås vid en brasa. Kommer njuta av hur mysigt det är medans någon fjortistjej står och spyr i en buske i Tanto och medans någon wannabe gangsterkille blir nerslagen av ett gäng i Rålis.

image121
inget för mig (ikväll).

Nu ska jag gå & förbereda min laxfilé som jag ska grilla ikväll, gud så gott det kommer att bli :)

Kommentarer
Postat av: Anders Eriksson

jag tycker att du är fett konstig. du kan vara bög och alla kan veta det om du mår bättre utav att alla vet det, men varför skyltar du med att du är bög och hela tiden skriver "bögen hit, bögen dit" det är inte så att jag eller en annan hetrosexuell skriver "straight hit och straight dit" du förstår nog vad jag menar. va bög hur mycket du vill få i dig hur mycket du vill, men skylta inte med det..

2008-06-15 @ 01:51:20
Postat av: natalie

hej, jag undrar bara en sak, jag läste på ur.se om att ''amir blabla'' skulle komma och prata i ramp.. Jag undrar om de är du som ska det? Tycker du har en jätte bra blogg och jag brukar läsa! Jag är en utav tonårföräldrarna i serien som Ramp sänder. aja ha en bra kväll / natalie

2009-05-20 @ 23:03:04
URL: http://alfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0