Myser

Så mysigt jag har det ensam i mitt lilla (dock brukar jag klaga) rum. Jag sitter och dricker chai-te som jag precis gjort. Och så lyssnar på på lite musik från den första "High school musical" filmen. Sångerna sätter sig direkt och det är verkligen barnslig barnmusik på något sätt. Men jag rycks med och det gillar jag. Sen är det bara positivt att Zac Efron både sjunger snyggt och är skitsnygg.



"Breaking free" är låten jag gillar mest. Den är på något sett så gullig. Och titta så söta Zac och Vanessa är när dom sjunger tillsammans. Mysigt att dom är ett par även utanför filmstudion (för dom har väll inte gjort slut?).

Kommentarer
Postat av: vanja

haha sket du i nationella då eller? :p va hade ni för ämnen?

2008-04-22 @ 16:48:25
URL: http://vanjapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0