Nu fick jag till det

Jag tröttnar aldrig. Varje gång jag är hemma och har tråkigt så tvättar jag mitt hår för att leka lite med det. När jag säger leka menar jag att jag gör någon frisyr, inte den vanliga som jag brukar ha utan någon annan. Vanligtvis blir det luggen snett nedåt som jag endast gått ut med ett fåtal gånger, tycker det är jättesvårt att få till det, att få luggen att lägga sig så som man verkligen vill.

Men idag kom jag på något som jag konstigt nog inte kom på förut, jag har ju hårvax! Vanligtvis fixar jag mitt hår med bara plattången och hårspray, men när jag testade med vaxet idag så fick jag till dendära spretiga stilen som jag alltid velat ha när jag kört luggen neråt. Såhär blev det:

image68
(hoppas nu ser min snygga britney affish som sitter på skåpet på mitt datorbord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0