Nyfikna!

Ikväll var jag ute och promenerade min väldigt nära vänner, Imen och Neil, 2 syskon jag känt sedan 6 års ålder. När vi gick förbi fritidsgården stod det ett gäng killar utanför och rökte. Jag och Imen fortsatte vidare medans Neil stod kvar och talade lite med dom. När han kom tillbaka berättade han att en kille direkt hade frågat "Amir är bög, han får kuk! Vist?". Lite tråkigt att dom frågade min vän istället för mig, jag hade gärna själv svarat på den frågan. Samma kille hade även frågat "är Amir mörkrädd? Han går alltid tillsammans med någon annan". Då ställde jag mig själv direkt frågan; vadfan ska jag ute & göra själv? Självklart går jag alltid med någon annan, bara för att dom inte ser mig dom gångerna man går själv (till bussen, handla mat etc) så betyder det ju inte att jag är mörkrädd.

Ayah.. Jag är bög och jag är inte mörkrädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0