Rätt så intressant

För ett tag sedan så missade jag ett prov om den svenska språkhistorian. Så till imorgon har jag nyss gjort färdigt en kompletterings uppgift och det var faktist roligare än jag trodde. Jag hade en negativ inställning men tvingade mig själv att göra uppgiften eftersom att man inte vill riskera ett IG i slutbetyg för kursen Svenska B. Arbetet flöt på direkt och det var faktist rätt så intressant att läsa om hur det svenska språket ändras under flera århundraden.

Nu är jag alltså klar och ska bara klippa naglarna (fasiken vad långa dom blivit) och tag det lugnt innan jag ska till Friskis & Svettis för att svettas rejält. Var några dagar sedan sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0