Underbar helg

Helgen har varit jätteskön, har tag det lugnt och lekt med Patrik fredag, lördag & söndag. Vi klagar inte. Vi lekte och sov som sagt hemma hos han från fredag till lördag. Sedan så var vi en stund i stan igår och åkte därefter hem till mig, vi såg på film och slappade, han sov över.


Världens bästa Patrik

I morse efter att vi gjort oss i ordning lite så drog vi in till stan. Vi köpte lite café-cooler från 7eleven och satte oss på bryggan i Gamla stan där vi bara satt och pratade i den varma solen. Det var jätteskönt!


Någon provhytt i stan

När Patrik var tvungen att dra hem träffade jag 2 av mina favorit tjejjer i stan. Dom skulle äta på McDonalds så jag satt där med dom. Efter Mcdondalds så såg vi att barnens dag firades i Kungsträdgården så vi drog dit och skaffade oss lite gratis godis samt en söt Sverige flagga åt mig. Senare rörde vi oss mot Minneberg där vi satte oss på en brygga vid vattnet och myste för fullt. Underbart skönt helg, med fint väder!

image103
Jag på bryggan i Minneberg

Kommentarer
Postat av: sabina

okej, tack så mkt!

2008-04-21 @ 13:26:56
Postat av: Sara

OBS ! KATT PÅ BRYGGAAAAAAAAAAN ! = D

2008-04-21 @ 23:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0