vad gör jag i sömnen?

God morgon.
Ibland undrar jag vad jag gör i sömnen egentligen. Jag vaknade nyss med känslan "varför ringen klockan aldrig? den måste ju vara över 6" känslan och viste hade jag rätt, den var halv 7 och mitt larm var avstängt. Kan jag ha stängt av det i sömnen tro? Konstigt! Nu är jag i alla fall vaken och ska platta mitt hår nu. Blir nog ett inlägg till innan jag rör mig mot skolan.

update 06.44:
Jag kom på att det gör inget ifall jag vakna 30 minuter senare än jag tänkt. Kom ju på att jag har min lilla sovmorgon och tar en buss 30 minuter senare. Haha, så seg minnet kan vara på morgonen alltså. Nej nu blev jag glad. Mindre stress och mer tid till att fixa sig, lovely.

Kommentarer
Postat av: jossan

sv.. det kan du glömma! :D

vad är det för tidning? :D (nyfiken!)

2008-08-26 @ 06:58:10
URL: http://kyyss.blogg.se/
Postat av: rocketqueen

Haha, det där känner jag igen! ;)

2008-08-26 @ 11:42:34
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Linac

Puss!

2008-08-26 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0