förlåt mamma

Min mamma kommer nog adoptera bort mig när hon ser denna bild. Men Ted var utklädd till en Ganguro i pride paraden igår, för er som inte vet vad det är så är det en del av japanskt gal mode. Tjejer kännetecknas av sin solbruna hud och har oftast blekt hår. Under 90-talet var det populärt med vitt pandasmink, sönderblekt hår och färgglada kläder. När vi satt hemma hos Ted igår bad jag honom sminka mig till en Ganguro, tycker ni han lyckades? ;)


Japanska Ganguros


Bara allas favorit Amir Akrouti, i en anorlunda skepnad.


Kommentarer
Postat av: Laurice

HAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHA DU SER RIKTIGT KOMISK UT HAHAAHAHHAHAHA (på ett bra sätt ;))

2008-08-21 @ 14:11:39
URL: http://laurice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0