Frågestund (svar på frågorna)


(mer privat än den förra)


Vilket kön har jag mest kompisar av?
Tjejer utan tvekan. Ingen konkurrens bland killarna och väldigt liknande intressen.

Hur är Kenza?
Jag känner inte henne superbra. Men hon är jättetrevlig och klok. Hennes leende smittar av sig, hon är så söt. Jag regera även på att hon var som man trodde. Bloggar man så är det lätt att ge folk en falsk uppfattning om än, men så var det inte med henne. Och hon nämner ALDRIG sin blogg, eller att hon är känd.

Hur lärde jag känna Kenza?
Jag såg en transa på McDonald's som jag kände igen så jag gick fram och hälsa. Han stod och pratade med 2 tjejer och eftersom jag inte är oartig så sträckte jag fram handen och hälsade på dom, det var Kenza och hennes underbara kompis Nadia.

Har jag någon pojkvän?
Nej det har jag inte, än!


Vart kommer jag ifrån?
Min mor är från Sverige, min far är från Tunisien.
Själv är jag född i Sverige.


När märkte jag att jag gillade killar?
Jag har alltid märkt att jag varit annorlunda, men när jag kände att shit, vilken snygg kille det där är, det var nog när man kom i puberteten.


När kom jag ut?
Jag kom ut i november förra året, rätt sent faktiskt.
Min familj har tagit det bra och gör ingen stor sak av det.


Favoritfilm?
White Chicks. Det är den bästa komedin som gjorts tror jag.

Kan jag arabiska?
Tyvärr inte ett ända ord.

Hur många är det i min familj?
Min mor, hennes sambo, jag och 3 syskon.


Hur många besökare har jag dagligen?
Det är jätteolika. Just nu detta klockslag har jag drygt 5.000 unika läsare. Men det är nog mest för att Kenza länka till mig i hennes blogg(?).

Är jag en kille eller tjej?
En kille?

Vad använder jag för smink?
Förut sminkade jag mig till vardags men nu är det mest till fest. Då använder jag concealer, foundation, puder & ibland mascara.


Hur är synen på homosexuella i Tunisien?
Jag vet tyvärr inte det, ingen aning. Men att döma efter hur folk har reagerat på att jag är Tunisier OCH homosexuell så tror jag inte att de skulle ha den bästa synen på mig.


Vad tycker jag om Blondinbella?
Jag har aldrig träffat henne så vet inte riktigt. Jag kan säga att jag ofta inte håller med henne och hennes åsikter. Men jag ser verkligen upp till bruden och beundrar henne, snacka om en tjej som har lyckats!


Varför har homosexuella tjejkläder och smink?
Jag använder inte tjejkläder så det kan jag tyvärr inte svara på. Varför jag använder smink är ju för att jag vill göra mig finare vid vissa tillfällen.


Hur gammal var jag när jag förlorade oskulden, med tjej eller kille?
17 år och med en kille.


Hur lång är jag?
180 ungefär.


Vad tycker jag om SATC?
Helt underbar. Aldrig sätt så många snygga plagg i en och samma film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2008-08-09 @ 20:28:16
Postat av: Sadia

Du är riktigt grym och jag beundrar dig :D

2008-08-09 @ 21:14:57
URL: http://sadias.blogg.se/
Postat av: anna

du verkar vara en gullig kille!

2008-08-10 @ 00:00:24
Postat av: jossan

haha, du är charmig (:

2008-08-10 @ 14:51:15
URL: http://malmboorg.blogg.se/
Postat av: Vega

jag tycker att du är jävligt cool som vågar stå upp för vem du är , starta en blogg och allting ! :D fortsätt med samma självförtroende säger jag bara !

2008-08-10 @ 19:31:45
URL: http://vegaslife.devote.se
Postat av: anna

AMIIIR!



Vad kul att se dig på topplistan! Söta rara du :)

2008-08-10 @ 23:04:27
URL: http://annaahlvin.blogg.se/
Postat av: haha

jävla idiot du är så jävla äcklig din bög jävel dö!

2008-08-12 @ 14:03:19
Postat av: Stina

hade du kommit ut när du förlorade oskulden?

visste han om att du var oskuld?

hur kändes det eftersåt?



pusspuss <3

2008-10-21 @ 13:38:14
URL: http://minheltegna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0