Godnatt kära läsare

Nu är det dags för mig att röra mig mot sängen tror jag. Imorgon börjar jag mitt sommarjobb redan klockan 7 så egentligen är det faktist försent att lägga sig vid denhär tiden tycker jag. Men jag ser fram emot morgondagen. Jag får hoppas på ett mirakel och att det slutar regna så att jag kan sola lite medans jag drar runt i området här där jag bor.

För er som inte har läst min blogg tidigare så kan jag berätta för er att jag sommarjobbar hos SvenskaBostäder och går mestadels ute och rensar i rabatter, plockar skräp och gör allt annat som miljövärdarna helst vill slippa, haha!

Godnatt kära läsare! Puss.


Lägger upp en ego bild jag tog tidigare ikväll, hehe.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det behövs ju någon som gör det också, man blir glad av att det är fräsht och fint, tack vara folk som du =)

2008-08-11 @ 00:20:20
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: sandra

god natt :)

2008-08-11 @ 00:54:15
URL: http://rog3rs.blogg.se/
Postat av: angelika

oh amir du är så söt! Varför är du bög? haha kom, bli min vän hahah!

2008-08-24 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0