min underbara sommar


Äntligen är det dags. Idag börjar jag skolan igen. Jag har haft mitt absolut sista sommarlov och när jag tänker efter så är jag så himla galet nöjd. Under sommaren har jag gjort en massa roliga saker och saker som jag verkligen kommer komma ihåg väldigt länge.


- Festat och haft så galet kul.
Jag har varit på flera olika gayklubbar och kört hårt med mina brudar. Jag har även varit på massvis med roliga hemmafester och haft det jättekul. Mest party var det såklart under Pride festivalen.

Jag slockar på McDonalds efter en vild utekväll.

- Vart på Pride festivalen.
En hel veckas festande var det under Pride festivalen. Jag träffade massvis med sköna människor och hade det så obeskrivligt roligt. Kan ni tänka er att hela tanto var täckt med bögar och flator? Paraden var såklart höjdpunkten på allt, även om det regna. Jag längtar redan till nästa år.

Underbara dagar.

- Dumpat vissa "vänner" jag slösat tid på.
Ibland undrar jag bara vad man gör med vissa vänner egentligen.

- Fått massa nya och helt underbara vänner
Fester innebär att man träffar nytt folk, och vissa fortsätter man träffa. Jag har träffat så sjukt sköna människor denna sommaren.

Jag och Kenza, självklart cigg i hand när kameran kommer.

- Varit duktig och jobbat 3 veckor.
Jag har för andra sommaren i rad sommarjobbat hos svenska bostäder i 3 veckor. Jag har plockat skräp, rensat rabatter, sopat gator och gjort en massa tråkiga saker men jag har i alla fall fått vara ute varje dag och får pengar för det så jag ska inte klaga. När lönen kommer blir det ju en massa shopping.

Jag kör hårt på jobbet

- Blivit blond.
Jag och mitt hår alltså, haha. Får se om det blir brunt snart eller inte, jag har inte bestämt mig. Lär ju få höra från varenda kotte i skolan idag att jag var snyggare som brunett. Men det är mitt hår, jag gör som jag vill.


- Min blogg har blivit Sveriges störtsta gayblogg.
Helt underbart. När jag började med bloggen så var det bara en "go with the flow" sak. Jag brydde mig inte om läsarna och bloggen var bara något jag skrev i ibland. När jag sedan kom ut som bög gjorde jag om den helt och hållet och började skriva flitigare, nu har jag ca. 2000-4000 läsare om dagen och är listad som Sveriges största gayblogg. Det känns bäst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Amir, vilken härlig sommar du haft, skulle velat varit med dig lite på din sommar, du verkar haft sjukt roligt ju:)

2008-08-20 @ 10:54:56
Postat av: Anonym

Grattis till listplaceringen!

2008-08-20 @ 10:55:19
Postat av: meis

- Dumpat vissa "vänner" jag slösat tid på.

Ibland undrar jag bara vad man gör med vissa vänner egentligen.



lessen i ögat nu juw

2008-08-20 @ 13:17:28
Postat av: SCAR

Åh, PRIDE var grymt! Tycker hetero jag, som ändå bara såg paraden. Sådan jävla stämning, bara gott och glatt folk. :)

2008-08-20 @ 14:00:59
URL: http://scars.se
Postat av: Alexandra

Hej snygging. Vill du ha en gratis puss?

Gå då in på http://itsmyhouse.blogg.se

eller http://kartomantik.blogg.se <--- (hon är spådam)

Ha en fortsatt, underbar dag!

2008-08-20 @ 19:05:12
URL: http://itsmyhouse.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

Angående att du blivit blond; jag tycker du såg bättre ut i blont än i brunt :P (kollade på en bild fråm tidigare i år i din blogg)

du såg bra ut i brunt också visserligen :P

2008-08-20 @ 19:06:48
URL: http://rebecco.blogg.se/
Postat av: Sandra

de ska väl inte behöva säga någonting om ditt hår, du är söt i både brunt och blondt =), och så vill jag bara säga att jag tycker du är stark som vågar vara så öppen med din läggning när dagens samhälle kan vara en katastrof rent ut sagt!

2008-08-20 @ 20:41:17
Postat av: Ida

Gud vad roligt för dig :) Själv går det inte lika bra för mig. Haha.

2008-08-20 @ 20:42:05
URL: http://iiidan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0